National Repository of Grey Literature 1,859 records found  beginprevious1796 - 1805nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Analýza strategické pozice nemocnice
Grollová, Kateřina Bc. ; Mlčák, Jan (advisor) ; Lešetický, Ondřej (referee)
Strategická analýza Nemocnice Jindřichův Hradec, a.s, pomocí PEST analýzy, Metody 4C, Porterova pěti - faktorového modelu konkurenčního prostředí a SWOT analýzy. Výběr vhodné strategie a posouzení přijatelnosti zvolené strategie.
Strategická analýza školy
Ekrtová, Zuzana Bc. ; Kovář, František (advisor) ; Stříbrský, Lubomír (referee)
Optimalizace školské sítě je významný zásah do strategického řízení škol. Na příkladu ISŠ, OU a U Slaný jsem se pomocí analýz vnějšího a vnitřního prostředí snažila tyto změny vyhodnotit a poskytnout tak důkaz pozitivního přínosu procesu optimalizace všem zainteresovaným skupinám. Tato práce by měla vést k určení strategického systému plánování školy v návaznosti na aktuální stav, ověření spokojenosti klientů školy a napomoci tak strategickému řízení v organizaci.
Strategy of a retail firm
Procházková, Alena ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee)
Pro mou diplomovou práci jsem zvolila téma strategie maloobchodní firmy. Cílem bylo popsat souvislosti spojené s volbou strategie malé firmy a na konkrétním příkladu posoudit možnosti a rizika zvolené strategie. Práce vychází z teoretických poznatků o strategii obchodní firmy a z vlastního výzkumu, pro který jsem zvolila metodu dotazníkového šetření. Účelem teoretické části je přiblížit ovlivňující faktory vnějšího okolí, jeho činitele, analýzu užšího okolí firmy, jejího odvětví, vnitřní analýzu vlastní firmy a popsat složky strategické analýzy i všechny faktory působící na strategii firmy. Praktická část se zabývá konkrétní firmou ? snažila jsem se zde aplikovat teoretické poznatky na konkrétní provozní jednotku.
EU Priorities Concerning Tourism and Their Presence in Strategic Documents of the Czech Republic
Veselá, Zuzana ; Petrů, Zdenka (advisor) ; Houška, Petr (referee)
Práce mapuje na základě zásadních dokumentů strategii EU v oblasti cestovního ruchu a její priority a pátrá po tom, zda a jak se tyto priority odrážejí v českých koncepčních dokumentech. Zkoumá současný stav situace, zabývá se pouze dokumenty aktuálními. Práce dochází k závěru, že české koncepční dokumenty v zásadě v souladu s prioritami EU jsou a být musí. Vycházejí totiž ze stejných cílů obecného hospodářského vývoje, jak je stanovují nadřazené strategické dokumenty. Odlišná míra důrazu na jednotlivé priority je dána jejich aplikací na konkrétní podmínky země. Bezprostřední vliv strategických dokumentů EU na české koncepční materiály objektivně prokázat nelze.
Formation of strategy and creation of strategic document for nonprofit organizations
Jaroňová, Kateřina Bc. ; Kovář, František (advisor) ; Nový, Jan (referee)
Diplomová práce popisuje tvorbu strategie v podmínkách nestátních neziskových organizací, neboť vykazují jistá specifika od strategického managementu a analýzy v komerční sféře. Za pomocí autorů zabývajících se obecným strategickým managementem, profesionálů věnujícím se tvorbě strategického dokumentu v nestátních neziskových organizacích a vlastní zkušenosti byl navrhnut možný přístup k strategickému plánování pro nestátní neziskové organizace. V práci je poukázáno i na nejčastější chyby a nedostatky, kterých se NNO při svých procesech ve strategickém plánování dopouštějí a jejichž důsledkem je nevytvoření strategického plánu, jeho brzké ztroskotání nebo nutnost neustálého přepracovávání dokumentu.
Hodnocení efektivnosti a strategické plánování v neziskových organizacích
Horská, Eva ; Slintáková, Barbora (advisor) ; Dvořáková, Klára (referee)
Práce se zabývá procesem hodnocení efektivnosti neziskových organizací a tvorbou strategického plánu jejich budoucí činnosti. Obsahuje stručnou charakteristiku neziskového sektoru a jeho produkce, vymezení pojmů efektivnost, strategie, strategické plánování etc. V prvních dvou kapitolách jsou shrnuty některé existující metody hodnocení efektivnosti neziskových organizací a popsán postup a principy sestavení strategického plánu. Ve třetí kapitole jsou teoretické poznatky aplikovány na konkrétní neziskovou organizaci.
Marketingová strategie telekomunikační divize společnosti RADIOKOMUNIKACE a.s. pro zákazníky v korporátním segmentu
Parpel, Jaroslav Bc. ; Kovář, František (advisor) ; Račinský, Stanislav (referee)
Cílem práce je vytvořit komplexní a integrovanou marketingovou strategii jednotlivých nástrojů marketingového mixu a navázat ji na poslání a nadefinované marketingové cíle společnosti pro rok 2007. Součástí práce bude rozpracování všech souvisejících marketingových taktik zahrnutých do marketingové strategie a rámcové definovaní závazných, srozumitelných a jednoznačných postupů pro práci v oblasti operativního plánování.
Podnikatelský plán pro Outdoor Training
Vališ, Petr ; Svobodová, Ivana (advisor)
Práce hodnotí procesy vlastních podnikatelských aktivit v oblasti Outdoor Training. Úvodní čast obecně seznamuje čtenáře s podnikatelským prostředím v ČR a poté se zaměřuje na obor zážitkové pedagogiky. Druhá čast konkretizuje specifický interní podnikatelský plán a hodnotí jeho části a charakterizuje přístupy.
Logistická strategie při expanzi společnosti IPC plast, spol. s r.o.
Brýna, Vladimír ; Pernica, Petr (advisor) ; Mervart, Michal (referee)
Teoretická část se věnuje strategii podniku, strategii logistického systému a outsourcingu logistiky. Praktická část práce je analýzou logistiky ve společnosti IPC plast, spol. s r.o. a vodítkem pro management společnosti při zavádění útvaru logistiky do organizační struktury, respektive při outsourcingu logistiky.
Analýza marketingové strategie značky Telka
Titlbachová, Klára ; Postler, Milan (advisor) ; Bojdová, Lenka (referee)
Práce analyzuje marketingovou strategii značky Telka společnosti Opavia-LU. Teoretická část shrnuje poznatky o strategickém řízení, nástrojích marketingu a budování hodnoty značky. Aplikační část obsahuje analýzu vnitřního a vnějšího prostředí značky Telka, dále analýzu marketingové strategie do roku 2007 a důvody její neúčinnosti. Na základě výsledků spotřebitelského výzkumu je sestavena nová marketingová strategie značky, která je v roce 2007 implementována.

National Repository of Grey Literature : 1,859 records found   beginprevious1796 - 1805nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.