Original title: Strategie maloobchodní firmy
Translated title: Strategy of a retail firm
Authors: Procházková, Alena ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Pro mou diplomovou práci jsem zvolila téma strategie maloobchodní firmy. Cílem bylo popsat souvislosti spojené s volbou strategie malé firmy a na konkrétním příkladu posoudit možnosti a rizika zvolené strategie. Práce vychází z teoretických poznatků o strategii obchodní firmy a z vlastního výzkumu, pro který jsem zvolila metodu dotazníkového šetření. Účelem teoretické části je přiblížit ovlivňující faktory vnějšího okolí, jeho činitele, analýzu užšího okolí firmy, jejího odvětví, vnitřní analýzu vlastní firmy a popsat složky strategické analýzy i všechny faktory působící na strategii firmy. Praktická část se zabývá konkrétní firmou ? snažila jsem se zde aplikovat teoretické poznatky na konkrétní provozní jednotku.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5689

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3111


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share