Home > Academic theses (ETDs) > Master’s theses > Marketingová strategie telekomunikační divize společnosti RADIOKOMUNIKACE a.s. pro zákazníky v korporátním segmentu
Original title:
Marketingová strategie telekomunikační divize společnosti RADIOKOMUNIKACE a.s. pro zákazníky v korporátním segmentu
Authors:
Parpel, Jaroslav Bc. ; Kovář, František (advisor) ; Račinský, Stanislav (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Cílem práce je vytvořit komplexní a integrovanou marketingovou strategii jednotlivých nástrojů marketingového mixu a navázat ji na poslání a nadefinované marketingové cíle společnosti pro rok 2007. Součástí práce bude rozpracování všech souvisejících marketingových taktik zahrnutých do marketingové strategie a rámcové definovaní závazných, srozumitelných a jednoznačných postupů pro práci v oblasti operativního plánování.
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5329