Original title: Marketingová strategie telekomunikační divize společnosti RADIOKOMUNIKACE a.s. pro zákazníky v korporátním segmentu
Authors: Parpel, Jaroslav Bc. ; Kovář, František (advisor) ; Račinský, Stanislav (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Cílem práce je vytvořit komplexní a integrovanou marketingovou strategii jednotlivých nástrojů marketingového mixu a navázat ji na poslání a nadefinované marketingové cíle společnosti pro rok 2007. Součástí práce bude rozpracování všech souvisejících marketingových taktik zahrnutých do marketingové strategie a rámcové definovaní závazných, srozumitelných a jednoznačných postupů pro práci v oblasti operativního plánování.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5329

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-2890


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share