Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  začátekpředchozí17 - 26další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
High-Quality Shadow Rendering from Complex Light Sources
Navrátil, Jan ; Sochor, Jiří (oponent) ; Navrátil, Jan (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
In interactive applications, shadows are traditionally rendered using the shadow mapping algorithm. The disadvantage of the algorithm is limited resolution of depth texture which may lead to unpleasant visual artifacts on shadow edges. This work introduces an approach that is based on the improved texture warping. It allows for rendering a scene with the complex light sources, reduce the artifacts on the shadow boundaries and also improve the quality of the shadows regardless of the type of the scene and its configuration.
Improvements of Shadow Rendering
Kobrtek, Jozef ; Kozlíková, Barbora (oponent) ; Váša, Libor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
This thesis describes a set of incremental improvements of the shadow volume algorithm. First, a novel robust method of silhouette extraction is detailed, including implementation on several hardware platforms. This technique was later improved, simplified and the whole shadow volume algorithm ported to hardware tessellation. Next, a novel accelerated silhouette extraction algorithm was proposed, based on octree acceleration structure. Finally, the proposed methods were compared with the latest omni-directional techniques casting hard shadows.
Shadowing and Lighting Acceleration
Milet, Tomáš ; Kohout, Josef (oponent) ; Kolivand, Hoshang (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
The goal of the thesis is to present methods for acceleration of shadows and lighting. The main focus of the thesis is an acceleration of per-sample precise shadows using shadow volumes on different platforms. Other parts of this thesis also describe methods for increasing the precision of shadow map based methods and lighting.
Shadowing and Lighting Acceleration
Milet, Tomáš ; Kohout, Josef (oponent) ; Kolivand, Hoshang (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
The goal of the thesis is to present methods for acceleration of shadows and lighting. The main focus of the thesis is an acceleration of per-sample precise shadows using shadow volumes on different platforms. Other parts of this thesis also describe methods for increasing the precision of shadow map based methods and lighting.
Zobrazování voxelových scén pomocí ray tracingu v reálném čase
Menšík, Jakub ; Milet, Tomáš (oponent) ; Matýšek, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit program k vizualizaci voxelových scén v reálném čase s využitím ray tracingu. Součástí bylo studium různých metod takového vykreslování se zaměřením na stíny. K řešení bylo využito enginu Unity a experimentálních balíčků Unity Jobs a Burst. Práce představuje různé ray tracing průchody a metodu SVGF, která slouží především k filtrování vzniklého šumu se zachováním hran. Podařilo se vytvořit program, který vykresluje tvrdé stíny, měkké stíny a ambient occlusion rychlostí přibližně padesát snímků za sekundu.
Rychlé zobrazování přesných stínů metodou předpočítané geometrie
Mikeš, Tibor ; Milet, Tomáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat efektivní způsob vykreslování zcela přesných (per-pixel correct) ostrých stínů ve scénách se statickou geometrií. Podstatou této metody je oddělené vykreslování osvětlených a zastíněných povrchů. Protože informace o zastínění trojúhelníku je známa ještě před jeho rasterizací, není potřeba provádět kontroly zastínění pro každý rasterizovaný fragment. Aby bylo možné scény tímto způsobem vykreslit, je potřeba je nejprve předzpracovat. Práce tedy kromě vykreslování stínů popisuje a implementuje také dva možné způsoby předzpracování scén.
Volumetrické efekty akcelerované na GPU
Kubovčík, Tomáš ; Tóth, Michal (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá simuláciou a vykresľovaním volumetrických efektov založených na toku tekutín, najmä efektu ohňa a dymu. Výpočty sú akcelerované na grafickej karte použitím moderného grafického API s cieľom dosiahnutia realistických vizuálnych výstupov ako aj fyzicky korektných výpočtov. Implementované volumetrické efekty sú sprístupnené vo forme dynamickej knižnice, umožňujúcej rozšírenie stávajúcich aplikácií o dané efekty.
Péče o duši
Horáková, Hana ; Hogenová, Anna (vedoucí práce) ; Prázný, Aleš (oponent)
Anotace: Tato bakalářská práce se zabývá tématem péče o duši jako úkolem a možností pro člověka, jež se snaží nejen kultivovat a vzdělávat sám sebe, ale zároveň být dobrým - jak dobrým a spravedlivým občanem, přispívajícím k dobrému životu i všech lidí okolo sebe prostřednictvím vzájemnosti a odpovědnosti lidských duší, tak především být dobrým člověkem, který směřuje k pravým idejím a snaží se o jejich nahlédnutí, snaží se o autentický život vystupňovaného bytí v pravdě, spravedlnosti a především dobru. Každý člověk drží ve svých rukou tuto úžasnou možnost a je jen na něm, jak si se sebou počne a jakou cestou se vydá.
High-Quality Shadow Rendering from Complex Light Sources
Navrátil, Jan ; Sochor, Jiří (oponent) ; Navrátil, Jan (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
In interactive applications, shadows are traditionally rendered using the shadow mapping algorithm. The disadvantage of the algorithm is limited resolution of depth texture which may lead to unpleasant visual artifacts on shadow edges. This work introduces an approach that is based on the improved texture warping. It allows for rendering a scene with the complex light sources, reduce the artifacts on the shadow boundaries and also improve the quality of the shadows regardless of the type of the scene and its configuration.
Statická analýza Java programů
Vyvial, Pavel ; Hýsek, Jiří (oponent) ; Křena, Bohuslav (vedoucí práce)
Projekt SHADOWS se zabývá vývojem software, který je schopen automaticky opravovat chyby v programech. Po každé opravě je třeba zjistit, zda opravná akce úspěšně odstranila chybu a nezanesla do kódu chybu novou, mnohem závažnější. Ve své bakalářské práci se zabývám právě takovýmto dokazováním korektni opravy kódu v konkurentních systémech. Některé z chyb v konkurentních systémech mohou být opraveny automatickým přidáním synchronizace. Při takovémto opravování chyb je potřeba zkontrolovat zda v uzamykané části neexistuje instrukce monitorenter, která by mohla představovat potenciální nebezpečí uváznutí. Dokazování korektnosti opravy je prováděno za pomocí Control Flow Graph analýzy nad Java byte-kódem.  Prototyp k tomuto účelu využívá statickou analýzu zastoupenou nástrojem FindBugs.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   začátekpředchozí17 - 26další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.