Název: Zobrazování voxelových scén pomocí ray tracingu v reálném čase
Překlad názvu: Rendering of Voxel-Based Scenes Using Real-Time Ray Tracing
Autoři: Menšík, Jakub ; Milet, Tomáš (oponent) ; Matýšek, Michal (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: ambient occlusion; Burst; DirectX 12; filtrování; globální osvětlení.; měkké stíny; ostré stíny; paralelismus; procedurální generování; reprojekce; sledování cest; sledování paprsku; sledování paprsku v reálném čase; stínování; stíny; SVGF; Unity; Unity Jobs; variance; volumetrický terén; voxel; vykreslování v reálném čase; šum; ambient occlusion; Burt; DirectX 12; filtering; global illumination.; hard shadows; noise; parallelism; path tracing; procedurl generation; ray tracing; real-time ray tracing; real-time rendering; reprojection; shading; shadows; soft shadows; SVGF; Unity; Unity Jobs; variance; volumetric terrain; voxel

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/200203

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-445579


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-06-27, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet