Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Volumetrické efekty akcelerované na GPU
Kubovčík, Tomáš ; Tóth, Michal (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá simuláciou a vykresľovaním volumetrických efektov založených na toku tekutín, najmä efektu ohňa a dymu. Výpočty sú akcelerované na grafickej karte použitím moderného grafického API s cieľom dosiahnutia realistických vizuálnych výstupov ako aj fyzicky korektných výpočtov. Implementované volumetrické efekty sú sprístupnené vo forme dynamickej knižnice, umožňujúcej rozšírenie stávajúcich aplikácií o dané efekty.
Efektivní výpočet osvětlení
Kubovčík, Tomáš ; Pečiva, Jan (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá efektivním výpočtem osvětlení v grafických scénách s velkým počtem světel . Představeny budou základní techniky výpočtu osvětlení i pokročilé techniky , které jsou z nich odvozeny . Těžištěm práce je zejména technika tiled shading a její optimalizace popsané v teoretické i praktické části . Závěr práce se zaměřuje na experimenty prováděné na těchto technikách zachycující jejich přínos v efektivitě a rychlosti výpočtů osvětlení jakož i implementačním podrobnostem některých důležitých částí .
Volumetrické efekty akcelerované na GPU
Kubovčík, Tomáš ; Tóth, Michal (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá simuláciou a vykresľovaním volumetrických efektov založených na toku tekutín, najmä efektu ohňa a dymu. Výpočty sú akcelerované na grafickej karte použitím moderného grafického API s cieľom dosiahnutia realistických vizuálnych výstupov ako aj fyzicky korektných výpočtov. Implementované volumetrické efekty sú sprístupnené vo forme dynamickej knižnice, umožňujúcej rozšírenie stávajúcich aplikácií o dané efekty.
Efektivní výpočet osvětlení
Kubovčík, Tomáš ; Pečiva, Jan (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá efektivním výpočtem osvětlení v grafických scénách s velkým počtem světel . Představeny budou základní techniky výpočtu osvětlení i pokročilé techniky , které jsou z nich odvozeny . Těžištěm práce je zejména technika tiled shading a její optimalizace popsané v teoretické i praktické části . Závěr práce se zaměřuje na experimenty prováděné na těchto technikách zachycující jejich přínos v efektivitě a rychlosti výpočtů osvětlení jakož i implementačním podrobnostem některých důležitých částí .

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.