Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  začátekpředchozí17 - 26  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Gamifikace a její využití v online výuce
Potoček, Marek ; Vaňková, Petra (vedoucí práce) ; Novák, Jaroslav (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na pojem gamifikace a jeho použití v online vzdělávání. V teoretické části definuje pojmy "gamifikace", "hry", "online výuka" a stručně popisuje jejich základní prvky, historii a využití. V praktické části se práce zaměřuje na mapovaní nejvýznamnějších webů a portálů, ze kterých následně vybírá vhodné aplikace pro využití dnešní online výuce.
Zhodnocení produktové inovace a jejího vlivu na zahraniční obchod podniku
Babičová, Kristína ; Lucie, Košková, (oponent) ; Bočková, Nina (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zameriava na skúmanie produktovej inovácie vo vybranom českom podniku pôsobiacom na zahraničných trhoch. Postupne analyzuje danú inováciu v rámci rôznych oblastí, ktoré ju ovplyvňujú. Práca obsahuje analýzu vonkajších i vnútorných faktorov vplývajúcich na túto produktovú inováciu. V poslednej časti práce je ponúknutý návrh ďalšieho postupu v oblasti rozvoja a zlepšovania inovácie.
Výuka lineární algebry na středních školách
Řepík, Michal ; Jančařík, Antonín (vedoucí práce) ; Bureš, Jiří (oponent)
Předkládaná diplomová práce s názvem Výuka lineární algebry na středních školách je rozdělena na část teoretickou a experimentální. Teoretická část se zabývá identifikací témat lineární algebry v učivu matematiky na středních školách, představuje jejich problematiku a ukazuje možné cesty jejich rozšíření. Mezi tato témata jsou v práci zařazeny vektory a vektorové prostory, skalární součin, soustavy lineárních rovnic a matice. Těžiště diplomové práce spočívá v experimentální části, která tato témata začleňuje do přípravy a následné realizace online vzdělávacího kurzu lineární algebry pro žáky středních škol v rámci projektu Talnet, který se uskutečnil v zimním semestru akademického roku 2015/2016. Výsledky proběhlého kurzu jsou v práci vyhodnoceny.
Využití informačních a komunikačních technologií ve výuce anglického jazyka
Klán, Martin ; Voňková, Hana (vedoucí práce) ; Duschinská, Karolina (oponent)
NÁZEV: Využití informačních a komunikačních technologií ve výuce anglického jazyka AUTOR: Bc. Martin Klán KATEDRA: Katedra školní a sociální pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. RNDr. Hana Voňková, PhD., PhD. ABSTRAKT: Zahraniční a domácí literatura poukazují, že ICT se stále více stávají integrální součástí výuky. Předkládaná diplomová práce podává základní přehled ICT a možnosti jejich využití ve výuce anglického jazyka. Práce se snaží nastínit efektivní využití ICT ve výuce anglického jazyka a zaměřuje se zejména na elektronickou komunikaci, internetové telefonování a vlastnosti blogosféry. Cílem této práce je pomocí dotazníku a datové analýzy zjistit postoje žáků k výuce anglického jazyka na SOŠ a SOU Hořovice, jejich dosavadní zkušenosti s elektronickou komunikací, oblíbené a neoblíbené aktivity při výuce anglického jazyka a jejich názor na využití internetového telefonu a elektronické komunikace ve výuce anglického jazyka. Možnost využití elektronické komunikace a internetového telefonování ve výuce anglického jazyka je zrealizována jako projekt.
Informační technologie ve vzdělávání sester
ŠKVOROVÁ, Denisa
Diplomová práce na téma Informační technologie ve vzdělávání sester se v teoretické části věnuje vymezení historie vzdělávání sester a stanovuje rozdíly se vzděláním současnosti, také poukazuje na legislativní normy spojené se vzděláváním sester. Dále pak popisuje vzdělávací proces a vymezuje pojmy spojené s online vzděláváním a e-learningem. V rámci výzkumné části práce byly stanoveny dva cíle a dvě hypotézy. Prvním cílem bylo zjistit využití online vzdělávání u všeobecných sester. Druhým cílem pak bylo zjistit využití e-learningu studenty denní i kombinované formy. Pro naplněný těchto cílů byly proto stanoveny dvě hypotézy, a to H1: Sestry s vysokoškolským vzděláním využívají online výuku více, než sestry bez vysokoškolského vzdělání a také H2: Studenti z kombinované formy studia využívají e-learning více, než studenti prezenční formy studia. Hypotézy byly stanoveny pro testování chí kvadrát testem a jsou v práci uvedeny včetně alternativní a nulové hypotézy. Data pro kvantitativní výzkum této diplomové práce byla získána prostřednictvím dvou nestandardizovaných dotazníků. První dotazník byl zaměřen na využití e-learningu u studentů denní i kombinované formy studia a druhý byl sestaven za účelem zjištění využití online vzdělávání u sester. Oba sestavené dotazníky byly strukturované a obsahovaly otevřené i uzavřené otázky. Dotazníkové šetření bylo anonymní. Respondenti byli osloveni v rámci celé České republiky. Jednalo se o záměrný výběr. První dotazník obsahoval 29 otázek a návratnost činila 387 dotazníků, z toho 4 dotazníky byly vyřazeny z důvodu neúplného či nesprávného vyplnění. Druhý dotazník obsahoval 31 otázek, návratnost činila 246 dotazníků, z toho 6 dotazníků bylo vyřazeno z důvodu neúplného či nesprávného vyplnění. Kvantitativní výzkumné šetření probíhalo v období od března do dubna 2017. Oba dotazníky byly distribuovány pouze v elektronické podobě prostřednictvím sociálních sítí v sesterských a zdravotnických skupinách a spolcích. Výzkumné šetření potvrdilo hypotézu, že studenti využívají e-learning pro vzdělávání, a konkrétně studenti z kombinované formy studia jej využívají více než z prezenčního studia. Sestry online výuku příliš nevyužívají, avšak vysokoškolsky vzdělané sestry ji využívají více než středoškolsky vzdělané. Mezi bariéry vzdělávání řadí obě skupiny respondentů nejčastěji stejné položky, a to nedostatek času, nedostatek motivace a nedostatek kurzů, které by respondenty zajímaly. U přínosnosti e-learningu a online vzdělávání oproti klasickým formám vzdělávání se obě skupiny shodují na kladných hodnotách souhlasu s přínosem. V oblasti pozitivních stránek těchto forem vzdělávání se opět obě skupiny shodují na nízké finanční náročnosti obou forem, výhody dostupnosti z domova a možnosti výběru tématu dle sebe. Skupiny se shodují i u limitů zkoumaných forem vzdělávání zmiňují zejména zaměření kurzů na teorii a nemožnost vyzkoušení poznatků v praxi.
E-learningový kurz pro výuku Algoritmů
Hrozány, Boris ; Kreslíková, Jitka (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Cieľom práce je návrh a realizácia E-learningového systému. Tento systém bude zameraný na výuku kurzu Algoritmy v angličtine. Vďaka tejto skutočnosti sa budú môcť zúčastniť kurzu aj zahraničný študenti. V úvode sú zhrnuté základné koncepty E-learningových systémov: konceptuálny aj detailný návrh E-learningového systému, vývoj systému, návrh testovania systému a údržby a vylepšenie systému. Teoretická časť projektu sa venuje vybraným aspektom z oblasti dátových štruktúr, vyhľadávacích a radiacich algoritmov. Práca sa zaoberá vývojom E-learningového systému od úplného začiatku až po činnosti spojené s jeho dodaním. Aplikácia umožňuje správu kurzov a užívateľov v podobe rozhrania administrátora. Ďalšia časť systému slúži na kontrolu výsledkov študentov. Študentská časť aplikácie umožňuje štúdium kurzu Algoritmy a testovanie vedomostí z tejto oblasti. Výsledky testov sú v systéme spracovávané do štatistík.
Email marketingová strategie pro vzdělávací portál
Pour, Lukas ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Dufek, Jaroslav (oponent)
Komunikace se zákazníkem hraje v dnešní době klíčovou roli internetového marketingu. Pokud se zákazníkem nekomunikujeme či necháme uvadat jeho pozornost vůči našemu produktu nebo službě, pak investice do jeho získání byla velmi málo zhodnocena. Email marketing samotný je velmi dobrým nástrojem udržování a budování vztahu se zákazníkem. Velké množství podnikatelů a firem však stále neumí s email marketingem pracovat a emaily rozesílají způsobem, jakým zvou kolegy na schůzku nebo jen ofotí slevový leták. První část diplomové práce se proto zaměřuje na definici samotného email marketingu a prvků jakými ovlivňují emaily zákazníky. Dále představuje způsoby jakými si zákazníka udržet, jak ho hýčkat například formou obsahového marketingu a ukazuje také současné trendy a možnosti automatizace. Druhá část této diplomové práce pak představuje a využívá email marketing nejen jako jeden z velmi silných nástrojů přímého marketingu, ale také jako jeden z prostředků pro podporu online vzdělávání, které nabývá velké popularitě jak v zahraničí, tak i v České republice. Práce ukazuje možnosti zapojení email marketingu k propagaci vzdělávacího portálu, který současně s touto diplomovou prací vzniká a bude sloužit k vyučování jeho zákazníků. Praktická část práce ukazuje jak nastavit cestu zákazníka od prvního kontaktu s portálem až po přihlášení se do online kurzu a taktéž email marketingovou strategii tak, aby se z návštěvníků portálu stávali loajální zákazníci a to s co nejširší automatizací celého procesu.
Analýza internetových portálů pro vzdělávání počítačové gramotnosti v České Republice.
Kubička, Tomáš ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Marešová, Zdena (oponent)
S čím dál rychlejším vývojem počítačů a funkcí internetu se stává e-learning nedílnou součástí našeho života. Pro vzdělanost člověka a vzdělávací systém společnosti e-learning znamená podobnou revoluci jako knihtisk. I když vzdělávání prostřednictvím odborné literatury stále převažuje, vysoké tempo rozšiřování e-learningu ukazuje na jeho význam v nejbližší budoucnosti. E-learning tak představuje vysoký potenciál jak pro vzdělanost společnosti, tak pro firmy, které na e-learningu profitují. Tato práce je zaměřena na e-learning, druhy online vzdělávání, popis a následný popis internetových vzdělávacích portálu zaměřených na podporu výuky počítačové gramotnosti v České Republice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   začátekpředchozí17 - 26  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.