| |
|
Marketingové procesy ve stavebnictví
Kaláb, Jiří ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingové procesy ve stavebnictví“ je specifikace jednotlivých marketingových procesů v oboru stavebnictví a pomocí nich vyřešit hlavní slabinu v konkrétní stavební firmě a vymyslet návrhy, které by zvýšily její efektivnost při podnikání.
|
|
Analýza podnikového okolí
Junková, Šarlota ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Cílem této práce je analýza podnikového okolí Vinotéky u Mouřenína, která se zabývá dovozem, prodejem a servírováním českých, italských a francouzských vín, cognaců a delikates. Práce je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a praktickou. Pro analýzu makrookolí podniku je použita PESTLE analýza a pro analýzu mikrookolí Porterova analýza pěti sil. Na závěr je zhodnoceno vnější a vnitřní okolí podniku pomocí SWOT analýzy. Hlavním cílem této práce je zhodnocení faktorů, které podnik nejvíce ovlivňují.
|
|
Analýza okolí podniku Camaieu česká, s.r.o.
Votočková, Iveta ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Ďurkáň, Erik (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje podnikové okolí společnosti Camaieu česká, s.r.o., která se zabývá maloobchodem s dámskou konfekcí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Pro analýzu makrookolí podniku je aplikovaná PESTLE analýza a pro analýzu mikrookolí je použita Porterova analýza pěti sil. Následuje SWOT analýza, která spojuje analýzu jak vnitřního tak vnějšího prostředí společnosti. Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat nejdůležitější faktory, které podnik ovlivňují.
|
| |
|
Optimalizace marketingového mixu sportovního zařízení
Hejdová, Anežka ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Krpálek, Ladislav (oponent)
Cílem této práce je navrhnout optimalizaci marketingového mixu ve sportovním zařízení s důrazem na zlepšení marketingové komunikace a portfolia služeb tak, aby bylo dosaženo vyšší konkurenceschopnosti podniku, růstu návštěvnosti podniku a zvýšení spokojenosti zákazníků. Optimalizace je navržena na základě provedené analýzy marketingového mixu. Teoretická část práce definuje marketingový mix, oblast služeb, sportovní produkt, CRM, CEM a prostředí podniku. V praktické části je nejprve představeno squash centrum, ve kterém analýza probíhala a na základě teoretických znalostí proveden rozbor a zhodnocení marketingové činnosti tohoto centra. Pro získání informací potřebných k analýze byl použit kvantitativní výzkum, konkrétně písemné dotazování u zákazníků. S vedením squash centra byly provedeny neformální rozhovory. Výsledkem práce je formulace několika doporučení pro zkoumané squash centrum v oblasti marketingu s možností využití těchto výsledků ve sportovních zařízeních tohoto typu všeobecně.
|
|
Analýza mikro a makrookolí podniku RegioJet, a. s.
Hlaváčková, Kateřina ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Slunčík, Peter (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou mikro a makrookolí podniku RegioJet, a.s., jenž provozuje osobní železniční dopravu. První část práce je zaměřena na teoretická východiska, která jsou v druhé části aplikována na prostředí vybraného podniku. K rozboru makrookolí je použita PESTLE analýza a k rozboru mikrookolí Porterova analýza pěti sil. Následně je s využitím poznatků z analýzy makro a mikrookolí sestavena SWOT analýza. Cílem této práce je popsat faktory, které ovlivňují tuto společnost, a zařadit ji v rámci konkurence.
|
|
Analýza vnějšího prostředí pro vybranou firmu
ONDOKOVÁ, Lucie
Cílem mé bakalářské práce bylo zhodnocení současné situace a postavení stavební firmy Milan Hodboď na trhu pomocí analýz vnějšího prostředí. Pro analýzu vnějšího prostředí jsem použila STEP analýzu a Porterův model pěti sil. STEP analýza identifikuje faktory makroprostředí (sociální a kulturní, technické a technologické, ekonomické, politické a legislativní). Porterův model pěti sil studuje mikroprostředí (nová konkurence, zákazníci, dodavatelé, substituty a stávající konkurence).
|
|
Analýza marketingového prostředí firmy Milan Král s.r.o.
STIFTEROVÁ, Alice
Tato práce se zabývá analýzou marketingového prostředí - vnitřního i vnějšího. Skládá se ze dvou části. První část zahrnuje teoretické koncepce zaměřující se na danou problematiku. Druhá část je praktická, zpracovávající samotné analýzy. Závěr bakalářské práce obsahuje návrhy na zlepšení postavení firmy na trhu.
|
|
Proces poznání a získání zahraničního trhu pro společnost Habla CZ,s.r.o
Čížková, Lucie ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Kozler, Miloslav (oponent)
Tématem diplomové práce je "Proces poznání a získání zahraničního trhu pro společnost Habla CZ, s. r. o.". Cílem práce je pak posouzení realizovatelnosti vstupu na slovenský trh, který byl předběžně vybrán jako perspektivní. V rámci teoreticko-metologické části práce jsou popsány jednotlivé kroky procesu poznání a získání zahraničního trhu. V praktické části práce jsou pak jednotlivé kroky aplikovány v reálném případě společnosti Habla CZ. V rámci práce je provedena analýza perspektivního trhu, jak z hlediska makrookolí (se zřetelem na politicko-právní stav země, ekonomické, technologické a kulturně-sociální podmínky), tak i z hlediska mikrookolí, se zaměřením na potenciální zákazníky a konkurenci. Na základě provedených analýz je vybrána vhodná forma vstupu na zahraniční trh a stanoven marketingový mix, který může být při vstupu na zahraniční trh využit. V závěru práce je posouzena realizovatelnost navržené možnosti vstupu na zahraniční trh a navržen postup vyjednávání s obchodními partnery.
|