Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Teacher's attitudes and beliefs regarding English grammar teaching
Čížková, Lucie ; Gráf, Tomáš (vedoucí práce) ; Malá, Markéta (oponent)
(česky) Tato diplomová práce se zabývá přístupy a postoji učitelů k výuce gramatiky v hodinách anglického jazyka na českých středních školách. Vychází z předpokladu, že rozhodnutí a konání učitelů v rámci výuky cizího jazyka jsou výsledkem toho, co učitelé znají, co si myslí a v co věří. Výzkumná část, která je založena na dotazníkovém šetření mezi učiteli, pozoruje a popisuje názory učitelů na výuku a učení anglické gramatiky a snaží se porovnat vyjádřené názory s postupy ve výuce gramatiky v hodinách anglického jazyka, tak jak je učitelé popsali nebo nepřímo vyjádřili. Výzkum se zaměřil na několik hlavních oblastí: přístupy ve výuce anglické gramatiky, procvičování gramatiky, opravování gramatických chyb, užití mateřského jazyka ve výuce gramatiky a používání učebnic při výuce gramatiky. Kromě toho práce pozoruje pojetí metody očima učitelů vzhledem k současnému post- metodickému trendu, který nově vymezuje vztah metody a učitele jako tvořivého a kritického jedince.
Analýza marketingové komunikace značky Poděbradka v letech 2006-2008
Čížková, Lucie ; Kopecký, Ladislav (vedoucí práce) ; Köppl, Daniel (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Analýza marketingové komunikace značky Poděbradka v letech 2006-2008" popisuje a hodnotí marketingovou komunikaci jedné z nejprodávanějších značek na trhu s minerálními vodami. Na úvodních stránkách je zmíněna stručná historie samotné minerální vody a společnosti Poděbradka. V této části je také definován trh s nealkoholickými nápoji a popsána pozice značky Poděbradka na tomto trhu vůči její konkurenci. Ústřední část je věnována analýze marketingového a komunikačního mixu značky na základě sekundárních dat, které byly čerpány především z internetu a časopisů společnosti Poděbradka. Především na základě těchto analýz je v závěru práce shrnuta a celkově vyhodnocena marketingová komunikace a její konzistence. Díky tomuto vyhodnocení bylo možné navrhnout několik změn v komunikačním mixu této značky, které by mohly přispět k její efektivnější komunikaci a odlišení se od konkurence.
Teacher's attitudes and beliefs regarding English grammar teaching
Čížková, Lucie ; Gráf, Tomáš (vedoucí práce) ; Malá, Markéta (oponent)
(česky) Tato diplomová práce se zabývá přístupy a postoji učitelů k výuce gramatiky v hodinách anglického jazyka na českých středních školách. Vychází z předpokladu, že rozhodnutí a konání učitelů v rámci výuky cizího jazyka jsou výsledkem toho, co učitelé znají, co si myslí a v co věří. Výzkumná část, která je založena na dotazníkovém šetření mezi učiteli, pozoruje a popisuje názory učitelů na výuku a učení anglické gramatiky a snaží se porovnat vyjádřené názory s postupy ve výuce gramatiky v hodinách anglického jazyka, tak jak je učitelé popsali nebo nepřímo vyjádřili. Výzkum se zaměřil na několik hlavních oblastí: přístupy ve výuce anglické gramatiky, procvičování gramatiky, opravování gramatických chyb, užití mateřského jazyka ve výuce gramatiky a používání učebnic při výuce gramatiky. Kromě toho práce pozoruje pojetí metody očima učitelů vzhledem k současnému post- metodickému trendu, který nově vymezuje vztah metody a učitele jako tvořivého a kritického jedince.
Komparativní analýza veřejné sféry na internetu a v tištěných médiích
Čížková, Lucie ; Nečas, Vlastimil (vedoucí práce) ; Trampota, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce předkládá analýzu veřejné sféry v prostředí dvou odlišných mediálních typů, která je provedena na základě míry participace různých skupin aktérů na obsazích mediálních sdělení týkajících se vyhlášení zákazu prodeje tvrdého alkoholu v České republice v září roku 2012. Teoretická část práce se věnuje především definování základních pojmů, jako jsou nová a tradiční média, veřejnost a veřejná sféra, dále pak také normativním teoriím obecně spolu s detailnějším pohledem na normativní teorie veřejné sféry, v rámci kterých se pak práce zaměřuje na participativní a diskurzivní model Jürgena Habermase. Praktická část na základě kvantitativního výzkumu, jemuž předcházela analýza kvalitativní, nabízí empirické srovnání míry přístupu jednotlivých skupin aktérů do obsahu sdělení obou mediálních typů. Dále také nabízí přehled užitých témat a kontextových rámců, prostřednictvím kterých bylo o vyhlášení zákazu prodeje tvrdého alkoholu v médiích referováno. Na základě vyhodnocení zjištěných dat dochází v závěru práce ke konstatování, že veřejná sféra v prostředí internetu není při pohledu na míru participace okrajových aktérů občanské veřejnosti přístupnější, než je tomu u tradičních médií. Pozornost je zde věnována také srovnání těchto výsledků s výsledky studie autorů Jürgena Gerhardse a Mike...
The Use of Determiners in Art History and Criticism
Čížková, Lucie ; Malá, Markéta (vedoucí práce) ; Šaldová, Pavlína (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá determinací vlastních jmen z oblasti výtvarného umění. Tzv. proper names ("názvy") mohou být popsány jako výrazy, které obsahují jedno nebo více jmen, obecných a/nebo vlastních, která utváří jak řídící člen nominální fráze, tak i členy závislé. Struktura proper names je neměnná, protože proper names vystupují formálně jako jedna gramatická a sémantická jednotka. Reference proper names je omezena na negenerickou určitou situační referenci. Proper names označují jedinečnou, v dané situaci jednoznačně identifikovatelnou osobu nebo věc. Obecně lze říci, že proper names se objevují pouze se členem určitým a nebo bez členu. Bezčlennost je zde odlišena od členu nulového, tzv. zero article. Příklady, které znázorňují užití prostředků determinace proper names z oblasti umění, byly excerpovány ze současných britských časopisů věnujících se výtvarnému umění. Excerpta byla rozdělena do sedmi sémanticky odlišených skupin, z nichž většina nebyla vzhledem k užití členů přesněji popsána žádnou anglickou gramatikou. Příklady byly blíže popsány a z rozboru byly vyvozeny určité závěry, které však nemohou být pokládány za jasně stanovená pravidla, ale spíše jako tendence použití členů v názvech několika významově odlišených skupin proper names.
Analýza marketingové komunikace značky Poděbradka v letech 2006-2008
Čížková, Lucie ; Köppl, Daniel (oponent) ; Kopecký, Ladislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce s názvem "Analýza marketingové komunikace značky Poděbradka v letech 2006-2008" popisuje a hodnotí marketingovou komunikaci jedné z nejprodávanějších značek na trhu s minerálními vodami. Na úvodních stránkách je zmíněna stručná historie samotné minerální vody a společnosti Poděbradka. V této části je také definován trh s nealkoholickými nápoji a popsána pozice značky Poděbradka na tomto trhu vůči její konkurenci. Ústřední část je věnována analýze marketingového a komunikačního mixu značky na základě sekundárních dat, které byly čerpány především z internetu a časopisů společnosti Poděbradka. Především na základě těchto analýz je v závěru práce shrnuta a celkově vyhodnocena marketingová komunikace a její konzistence. Díky tomuto vyhodnocení bylo možné navrhnout několik změn v komunikačním mixu této značky, které by mohly přispět k její efektivnější komunikaci a odlišení se od konkurence.
Proces poznání a získání zahraničního trhu pro společnost Habla CZ,s.r.o
Čížková, Lucie ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Kozler, Miloslav (oponent)
Tématem diplomové práce je "Proces poznání a získání zahraničního trhu pro společnost Habla CZ, s. r. o.". Cílem práce je pak posouzení realizovatelnosti vstupu na slovenský trh, který byl předběžně vybrán jako perspektivní. V rámci teoreticko-metologické části práce jsou popsány jednotlivé kroky procesu poznání a získání zahraničního trhu. V praktické části práce jsou pak jednotlivé kroky aplikovány v reálném případě společnosti Habla CZ. V rámci práce je provedena analýza perspektivního trhu, jak z hlediska makrookolí (se zřetelem na politicko-právní stav země, ekonomické, technologické a kulturně-sociální podmínky), tak i z hlediska mikrookolí, se zaměřením na potenciální zákazníky a konkurenci. Na základě provedených analýz je vybrána vhodná forma vstupu na zahraniční trh a stanoven marketingový mix, který může být při vstupu na zahraniční trh využit. V závěru práce je posouzena realizovatelnost navržené možnosti vstupu na zahraniční trh a navržen postup vyjednávání s obchodními partnery.

Viz též: podobná jména autorů
8 ČÍŽKOVÁ, Lenka
8 Čížková, Lenka
4 Čížková, Libuše
1 Čížková, Linda
4 Čížková, Luďka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.