Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 50 záznamů.  začátekpředchozí17 - 26dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dopravní řešení brněnského výstaviště v návaznosti na VMO
Josiek, David ; Holcner, Petr (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Úkolem této diplomové práce je navrhnutí variantního řešení návaznosti velkého městského okruhu na oblast brněnského výstaviště se zajištěním bezpečnosti provozu při zachování dopravní obslužnosti oblasti.
Geodetic Works During Reconstruction of Highway D1
Gunár, Peter ; Švábenský, Otakar (oponent) ; Bureš, Jiří (vedoucí práce)
The main goal of the diploma thesis is the description of geodetic and construction activities and work processes dealing with reconstruction of the D1 highway surface in the section Rosice – Brno. The thesis is focused within the sphere of engineering geodesy and address the issue of creation of point field, stake-out, control measurement and the measurement of real building execution documents. Used survey procedures are analyzed in the context of the standard deviation listed in the project documentation or ČSN. The geotetic documentation is compiled for the chosen measured data.
Motel pre kamionistov v Indii
Vavrová, Lenka ; Tomášová, Klára (oponent) ; Dulenčín, Juraj (vedoucí práce)
Zadaním bakalárskej práce je návrh budovy motela pre kamionistov v Indii. Práca vychádza z architektonickej štúdie predmetu BGA026 Ateliérová tvorba a z konštrukčnej štúdie predmetu AG036 Komplexní projekt. Téma vychádza zo zadania medzinárodnej architektonickej súťaže z roku 2022 s názvom On the way. Riešené územie sa nachádza v meste Kannadi, v štáte Kérala, v tesnej blízkosti diaľnice - Highway 544. Jedná sa o 3 nevyužité parcely. Cieľom zadania je vytvoriť ubytovacie zariadenie s krátkodobým pobytom, príjemné prostredie a miesto oddychu pre kamionistov po dlhej a únavnej ceste. Má poskytnúť priestor na prespanie a prípadné stravovanie. Hlavný vjazd do areálu je umiestnený z juhu z príjazdovej komunikácie. Navrhovaná stavba má 2 nadzemné podlažia a k nej nadväzujúce parkovisko pre osobné automobily, väčšie aj menšie kamióny. Stavba je špecifická svojim pôdorysným tvarom, vpísaným kruhom do štvorca. Pobyt hostí by mal spríjemniť i spoločenský priestor s výhľadom do átria so zeleňou, ktoré je typickým prvkom v indickej architektúre. Zovňajšok stavby je oživený odsadenou farebnou sklolaminátovou fasádou, ktorá je predmetom architektonického detailu. Farebnosť fasády korešponduje s tradíciami danej lokality.
Studie mimoúrovňové křižovatky D1/R1 Ivachnová západ, SK
Herzog, Martin ; Lazar, Zbyněk (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vypracování technické studie mimoúrovňové křižovatky plánované rychlostní komunikace R1 a rozestavěné dálnice D1 v úseku mezi městy Ružomberok a Ivachnová na Slovensku. Byly navrženy tři varianty možného řešení a vybrána jedna, která splňuje všechna kritéria.
Využití odpadů při výstavbě pozemních staveb
ŠIRMEROVÁ, Karolína
Tato diplomová práce je zaměřena na využití odpadů při výstavbě pozemních staveb. V první části se nachází literární rešerše, ve které jsou popsány základní in-formace o odpadech, jako jsou druhy odpadů a jejich výskyt. Dále je popsán Protokol EU o nakládání se stavebními a demoličními odpady, využití odpadů při výstavbě, problematika nebezpečných stavebních odpadů a nakládání s odpady ve státech EU. Pro zajímavost jsou také popsány domy postavené z odpadů tzv. Zemělodě. Druhá část je částí praktickou. Ta obsahuje informace o vybraném úseku dál-nice D3, postupu výstavby dálnice D3 a návrhu využití recyklátů do dálničních těles. Následuje kalkulace a informace o dostupnosti recyklátů.
Nedokončená dálníce D8: dopravní, environmentální a ekonomické důsledky
Ulrich, Lukáš ; Novák, Jakub (vedoucí práce) ; Vondráčková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá nedostavěnou dálnicí D8, zvláště pak jejím úsekem vedeným přes chráněnou krajinnou oblast České středohoří a problémy, které z této situace plynou. Teoretická část práce je věnována popisu negativních důsledků, které jsou způsobené provozem vozidel, možnostem jejich eliminace a historii stavby dálnice s jejími dalšími alternativami. V empirické části je řešen dopravní stav na přetížených komunikacích suplujících tento nedostavěný úsek a z toho plynoucí důsledky z emisního hlediska. Klíčová slova: doprava, dálnice, Ústí nad Labem
Vliv dálnice D5 na rozvoj Rokycan
Plecitá, Monika ; Marada, Miroslav (vedoucí práce) ; Vondráčková, Petra (oponent)
Výstavba dálnic a všeobecně rychlostních silnic probíhá po celém světě již desítky let. Jako jedna z hlavních výhod této výstavby se téměř automaticky, kromě zlepšení dopravní situace, uvádí prospěch pro regionální rozvoj v dotčených územích. Vypracovaných studií o vlivu dálnic na regionální rozvoj se ale nabízí málo a většina navíc pochází ze zahraničí. Studie ukazují, že na každý region působí přítomnost dálnice jinak, ale také stále častěji upozorňují na negativní vlivy dálnic na regionální rozvoj hlavně v periferních oblastech, kde tak spíše dále prohlubují rozdíly mezi jádrem a periferií. Rokycany v této případové studii figurují jako poměrně silné centrum pro své zázemí a díky dálnici D5 jako suburbánní zóna nedaleké a více jak desetkrát větší Plzně. Odvedení dopravy z centra města bylo nutné i přesto, že místní obchodníci tím mohou pociťovat pokles tržeb. Představitelé města i větší firmy přítomnost dálnice vítají.
Vliv dálnice D5 na rozvoj Rokycan
Plecitá, Monika ; Marada, Miroslav (vedoucí práce) ; Vondráčková, Petra (oponent)
Výstavba dálnic a všeobecně rychlostních silnic probíhá po celém světě již desítky let. Jako jedna z hlavních výhod této výstavby se téměř automaticky, kromě zlepšení dopravní situace, uvádí prospěch pro regionální rozvoj v dotčených územích. Vypracovaných studií o vlivu dálnic na regionální rozvoj se ale nabízí málo a většina navíc pochází ze zahraničí. Studie ukazují, že na každý region působí přítomnost dálnice jinak. V periferních oblastech mohou spíše dále prohlubovat rozdíly mezi jádrem a periferií. Rokycany v této případové studii figurují jako poměrně silné centrum pro své zázemí a díky dálnici D5 jako suburbánní zóna nedaleké a více jak desetkrát větší Plzně. Odvedení dopravy z centra Rokycan bylo nutné i přesto, že místní obchodníci tím mohou pociťovat pokles tržeb. Představitelé města i větší firmy přítomnost dálnice vítají. Rozvoj Rokycan způsobený dálnicí D5 však potvrdit nelze. Klíčová slova: dálnice, regionální rozvoj, Rokycany, dotazníkové šetření
Návrh rekonstrukce úseku dálnice D46 a mimoúrovňové křižovatky Vyškov
Kozminský, Marek ; Hornýš, Michal (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem rekonstrukce úseku dálnice D46 a přilehlé mimoúrovňové křižovatky s označením Exit 2 Vyškov. Zájmové území se nachází v extravilánu města Vyškov. Dálnice D46 se v tomto místě kříží se silnicí 1. třídy číslo II/430, která se v místě křižovatky spojuje se silnicí II/430. Námi řešená křižovatka má hned několik neduhů, prvním problémem je nevyhovující připojení silnice II/430 v místě východní části křižovatky, kde indirektní větev nemá žádný připojovací pruh, tudíž zde dochází k nucenému zastavení vozidel, to má za následek ucpávání výjezdu z Vyškova na Olomouc. Dalším problémem je odbočení k čerpací stanici pohonných hmot v západní části křižovatky. Problém nastává v místě odbočení ke zmíněné čerpací stanici, kde přibližně 100 m od odbočení je indirektní větev západní části křižovatky a dochází tam k nucenému zpomalení vozidel, které se chtějí připojit na dálnici D46.
Dopravní řešení brněnského výstaviště v návaznosti na VMO
Josiek, David ; Holcner, Petr (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Úkolem této diplomové práce je navrhnutí variantního řešení návaznosti velkého městského okruhu na oblast brněnského výstaviště se zajištěním bezpečnosti provozu při zachování dopravní obslužnosti oblasti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 50 záznamů.   začátekpředchozí17 - 26dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.