|
Podnikatelský start-up FairList s.r.o
Danč, Radek ; Smutek, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je spjata s navrhnutím podnikatelského záměru pro start-up FairList s.r.o. Podnikatelský záměr je vytvořen na základě původně nastaveného ekonomického modelu, který negeneruje potřebný zisk. Pozornost je především věnována analýze trhu a zjištění potřeb jazykových vzdělavatelů a potenciálních studentů, kteří hrají klíčovou roli v úspěšnosti celého projektu.
|
|
Úloha vizualizace v internetovém obchodě
Komárek, Jakub ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá úlohou vizualizace v internetovém obchodě. Práce je členěna do dvou částí, teoretické, obsahující základní terminologické výrazy a vazby řešené tématiky. Druhá část je část analytická, obsahující vlastní řešení vybraných částí. Cílem práce je vytvoření uceleného materiálu týkajícího se využití vizualizace v internetovém obchodě. Uvedení čtenáře do problému, popsání vývoje a trendů v kontextu dnešní doby, poukázání na psychologickou stránku chování zákazníka. Dále je jejím cílem analyzovat a srovnat současnou situaci využití vizualizace při prezentaci zboží na tuzemském a zahraničním trhu. A za pomoci dotazníkového šetření vyhodnocuje hypotézy týkající se rozšíření vizualizace v elektronickém obchodě. Zároveň se pokusím poukázat na vhodnost využití vizualizace a potenciální problémy s ní spojené. Práce může posloužit majitelům elektronických obchodů jako materiál, díky kterému se rozhodnou, zda je pro ně využití vizualizace vhodné v jejich podnikání.
|
|
Account management a jeho vliv na chování zákazníka
Dohnalová, Veronika
Diplomová práce se zabývá account managementem, novým fenoménem v oblasti obchodních strategií. Zaměřuje se na popsání vztahu mezi account managerem a zákazníkem a na tvorbu ideálního modelu komunikace mezi nimi. Pro získání primárních dat byl realizován kvalitativní výzkum s 13 úspěšnými account managery. Výsledky výzkumu budou rozeslány osloveným account managerům a poslouží i studentům komerční komunikace, kteří se o práci account managera zajímají do budoucna.
|
| |
|
Marketingová strategie pekáren Paul na českém trhu
Křivová, Petra ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Tato bakalářská práce je členěná do čtyř částí. První kapitola se zabývá teoretickým vysvětlením pojmu marketing a jeho koncepcí. Druhá kapitola je věnována problematice marketingového plánování. Obsahuje a vysvětluje hlavní nástroje marketingového plánování. Těmi jsou především stanovení cíle a poslání podniku, SWOT analýza a segmentace, targeting a positioning. Třetí kapitola se zaměřuje na marketingový mix a uvádí definice jeho částí. Čtvrtá kapitola je zaměřena na pekárnu PAUL a aplikování části teoretické do praxe.
|
| |
|
Retailing v Bělorusku
Biazrukaja, Aksana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
V diplomové práci věnuji svoji pozornost vývoji maloobchodu v Bělorusku v posledních letech a možnostem vstupu na běloruský trh zahraničních retailerů. Nejprve jsem se zabývala popisem aktuální situace v Bělorusku, a to jak ekonomické tak politické. Následně jsem pokračovala popisem maloobchodního trhu, jeho základních ukazatelů, nejpoužívanějších způsobů prodeje a druhů prodejen a marketingovou komunikací. Popsala jsem spotřebitelské chování běloruského zákazníka a možnosti vstupu na běloruský maloobchodní trh zahraničních sítí.
|
|
Retailing ve Vietnamu
Šefrová, Martina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
V diplomové práci jsem se nejprve soustředila na představení Vietnamu a na jeho hospodářský vývoj. Následuje část věnovaná maloobchodu se zhodnocením Vietnamu jako atraktivní země pro retailingové investice. V závěrečné části popisuji vlastní zkušenosti s nakupováním v této zemi.
|
|
Analýza nákupních podmínek a chování zákazníka ve vybrané lokalitě
Lasáková, Martina ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Vlk, Jaroslav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupních podmínek ve městě Ostrava a chováním zákazníků nakupujících potravinářský sortiment v ostravských maloobchodních prodejnách. V první kapitole, jež se zaměřuje na nákupní podmínky z teoretického hlediska, je podrobněji popsána obchodní vybavenost města, územní analýza a typy maloobchodních jednotek. Druhá kapitola práce popisuje faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele a současné trendy v chování českého spotřebitele, jež uvedla společnost INCOMA GfK. Poslední dvě kapitoly práce spadají již do praktické části a je v nich provedena analýza nákupních podmínek a analýza nákupního chování zákazníků. V závěru práce jsou výsledky výzkumu provedeného v Ostravě pomocí dotazníkového šetření shrnuty a porovnány s celorepublikovými trendy zveřejněnými společnosti INCOMA GfK.
|
|
Analýza nákupních podmínek a chování zákazníka ve vybraném městě
Michálek, Jakub ; Průša, Přemysl (vedoucí práce)
V teoretické části popisuje tato práce maloobchodní síť a současné trendy v prodeji rychloobrátkového, obzvláště potravinářského zboží. V praktické části je rozebrána vybavenost města Hradce Králové těmito prodejnami, které jsou vzájemně srovnávány podle předem určených kritérií. Dále práce analyzuje chování zákazníka, které bylo zjišťováno pomocí dotazníkového šetření.
|