Název:
Analýza nákupních podmínek a chování zákazníka ve vybrané lokalitě
Překlad názvu:
The analysis of shopping conditions and customer behaviour in a particular city
Autoři:
Lasáková, Martina ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Vlk, Jaroslav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupních podmínek ve městě Ostrava a chováním zákazníků nakupujících potravinářský sortiment v ostravských maloobchodních prodejnách. V první kapitole, jež se zaměřuje na nákupní podmínky z teoretického hlediska, je podrobněji popsána obchodní vybavenost města, územní analýza a typy maloobchodních jednotek. Druhá kapitola práce popisuje faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele a současné trendy v chování českého spotřebitele, jež uvedla společnost INCOMA GfK. Poslední dvě kapitoly práce spadají již do praktické části a je v nich provedena analýza nákupních podmínek a analýza nákupního chování zákazníků. V závěru práce jsou výsledky výzkumu provedeného v Ostravě pomocí dotazníkového šetření shrnuty a porovnány s celorepublikovými trendy zveřejněnými společnosti INCOMA GfK.This bachelor thesis deals with the analysis of shopping conditions in the city Ostrava and the shopping behaviour of customers buying food in retail stores located in Ostrava. In the first chapter, which is focused on shopping conditions from theoretical point of view, there is in more detail described retail network, area analysis and different types of retail units. The second chapter describes factors influencing customer behaviour and the current trends in Czech customer behaviour, which were published by INCOMA GfK. The two last chapters belong to the practical part of thesis and contain the analysis of shopping conditions and the analysis of shopping behaviour. Finally, the data obtained from research by questionnaire are summarized and compared with Czech trends published by INCOMA GfK.
Klíčová slova:
chování zákazníka; nákupní podmínky; spotřebitelský výzkum; consumer research; customer behaviour; shopping conditions
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21883