Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 178 záznamů.  začátekpředchozí169 - 178  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Konstrukce malosériových sportovních automobilů
Brhel, Štěpán ; Beran, Martin (oponent) ; Zháňal, Lubor (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vypracování přehledu použitých řešení podvozků a karoserií malosériových sportovních vozů. Dále volba vhodných hnacích ústrojí, tedy motorů a převodovek. Poslední část je pak věnována legislativě upravují schvalování malosériových vozů pro běžný silniční provoz. Závěr obsahuje přehled nejčastějších řešení.
Design of experimental vehicle undercarriage with four wheel steering
Vadlejch, Filip ; Krejsa, Jiří (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
This bachelor thesis covers design and manufacture of experimental four-wheeled vehicle undercarriage, with all-wheel steering and all-wheel drive. The vehicle is supposed to serve as a teaching aid or prototype for new system development. The vehicle is able to test all-wheel steering concept and systems for steering, drive and braking control. The thesis includes several concepts of vehicle design and also technical details, such as wheel mount and driving power distribution.
Systémy aktivních podvozků
Pilčík, Adam ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Zháňal, Lubor (vedoucí práce)
Tato práce vypracovává základní přehled a historický vývoj aktivních podvozků. Soustředí se na moderní koncepce a snaží se zhodnotit pozitiva a negativa jednotlivých řešení.
Vývoj vozů Formule 1
Studeník, Juraj ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem vývoje, výzkumu, výroby a zkoušení komponentů pro vozy formule 1. Na základě těchto zlepšení dochází k posunu ve vývoji technologií, které podporují větší bezpečnost pro jezdce a neustále zvyšují hranice rychlosti. Tím dochází k větší vyrovnanosti jezdeckého pole a zajímavosti závodů.
Hydraulický tlumič v aktivním závěsu kola
Kala, Pavel ; Ždímal, Pavel (oponent) ; Mazůrek, Ivan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je popsat problematiku spojenou s tlumením kmitů kola a utřídit tyto informace podle nejnovějších poznatků. Popsat jednotlivé principy používané pro tlumení kmitů kol osobních vozů a srovnat jednotlivé systémy s ohledem na využitelnost těchto systému do budoucna.
Pásový podvozek stavebních strojů
Richtr, Pavel ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je shrnout poznatky o typech pásových podvozků současných stavebních strojů o celkové hmotnosti do deseti tun, vytvořit přehled o použití jednotlivých typů podvozků u konkrétních typů strojů, uvést a porovnat vlastnosti podvozků a pásů s ohledem na hmotnost stroje a provozní podmínky.
Zařízení na měření a seřízení závodního automobilu
Andrys, Michal ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
Práce pojednává o zařízeních a přístrojích používaných pro seřizování a měření závodních automobilů. Vytváří stručný přehled nejpoužívanějších přístrojů pro základní a nejdůležitější nastavení vozu a měření důležitých prvků. Obsahově zahrnuje pneumatiky, kola, motor i podvozek.
Mobilní kolové teleskopické manipulátory
Buchta, Vladislav ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je přehled současného stavu mobilních kolových teleskopických manipulátorů. Tato práce také zahrnuje kritický rozbor jednotlivých konstrukčních řešení s ohledem na využití stroje s nosností vyšší než 4000kg.
Posouzení vhodnosti použití harvestorové technologie lesní těžby na ŠLP Křtiny
Sysel, Jan
Tato diplomová práce je zaměřena na posouzení vhodnosti nasazení harvestorové technologie v podmínkách ŠLP Křtiny. Práce je vztažena na celkovou charakteristiku harvestorových technologií z hlediska technických řešení, ale i na vymezení kritérií vhodných přírodních podmínek, pro co nejšetrnější nasazení. Poznatky získané tímto šetřením jsou aplikovány na lesní porosty daného majetku, pro zjištění potencionální možnosti nasazení HT. Kritéria pro stanovení vhodnosti porostu byla terénní typ, edafická kategorie, minimální zastoupení jehličnanů a věk. Pro porosty jsou dále přiřazeny vhodné typy podvozků harvestorů a vhodné harvestorové hlavice z hlediska jejich úřezu. V práci je dále zpracován návrh optimálních harvestorových uzlů, porovnání potřeby času pro zpracování daného objemu těžby mezi klasickými a harvestorovými technologiemi. Na základě zjištěných poznatků bylo zpracováno doporučení pro provozní praxi.
Podvozky osobních automobilů
Bajer, Šimon
Obsahem této bakalářské práce je rozbor a rozdělení vybraných funkčních skupin podvozků motorových vozidel. Práce popisuje jednotlivé konstrukce a poukazuje na jejich výhody a nevýhody. Zaměřuje se na zavěšení, uložení a odpružení kol. V závěru práce jsou rozebrány prvky geometrie podvozku spolu s jejich vlastnostmi při jízdě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 178 záznamů.   začátekpředchozí169 - 178  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.