National Repository of Grey Literature 177 records found  beginprevious167 - 176next  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
New trends in marketing communications
Slámová, Renata ; Postler, Milan (advisor)
The thesis i about new forms of marketing communications and new approaches to the use of older forms. It focuses on internet, as the the major new medium used in communication. Last part analyses new trends in customer insights to advertising, advertisment spendings for different kinds of media and augmentation of the number of internet users according to results of marketing researches.
Recent trends in web-application development
Stankay, Michal ; Voříšek, Jiří (advisor) ; Kafka, Daniel (referee)
Táto bakalárska práca sa zaoberá aktuálnymi trendmi pri vývoji webových aplikácií s dôrazom na platformu LAMP (Linux, Apache, MySQL, PHP) ako významného nástroja na vývoj a prevádzku webových aplikácií. V prvej časti popisujem trendy minulé a porovnávam ich s trendmi súčasnými, na konci tejto časti uvádzam rozšírenosť trendov na základe číselných dát. Ďalšia časť pojednáva o vybraných open-source prostriedkoch vývoja webových aplikácií, ktoré sa dostali na výslnie ? AJAX, Ruby, Python, ich použití, kladoch a záporoch. Jazyky Ruby a Python a ich programové prostriedky porovnávam s jazykom PHP a hodnotím ich možnosti nasadenia v platforme LAMP ako náhradu za PHP. Pasáž o jazyku Ruby zahŕňa i predstavenie vývojového frameworku Ruby On Rails, ktorý je prevratný v úrovni integrácie jednotlivých prístupov k vývoju do uceleného riešenia. Platforme LAMP a jej použitiu, kladom a záporom je vyhradená ďalšia kapitola práce. V prípadovej štúdii nasadenia LAMP vo firme vyvíjajúcej webové aplikácie popíšem dôvody nasadenia LAMP, uvediem porovnanie s konkurenčným riešením, sumarizujem skúsenosti s prevádzkou LAMP a zhodnotím výhľad používania tejto platformy v budúcnosti.
Nové formy a trendy v komerčních komunikacích v ČR a ve světě
Seidner, Petr ; Mikeš, Jiří (advisor) ; Puchýř, Milan (referee)
Diplomová práce pojednává o nových trendech v komerčních komunikacích. Vychází z předpokladu, že tradičními formami komunikace nelze zákazníky oslovovat zcela efektivně. Nové trendy jsou založeny na rozvoji internetu a technologickém pokroku. Tradiční formy doplněné o nové formy vytvářejí synergický efekt a vedou k vyšší efektivitě.
Nové trendy uplatnení médií v komerčných komunikáciách
Bodnár, Marcel ; Postler, Milan (advisor) ; Mikeš, Jiří (referee)
Táto bakalárska práca vymedzuje pojmy marketingové a komerčné komunikácie, reklama, reklamné výdaje a definuje jednotlivé reklamné médiá ? televíziu, rádio, tlač, Internet a ostatné médiá. Stručne popisuje históriu vývoja každého média a jeho výhody i nevýhody použitia jako reklamného média. Na základe výdajov do reklamných médií v Českej republike analyzuje ich použitie a načŕta trendy ich uplatnenia v budúcnosti. Práca obsahuje i odhad výdajov do reklamných médií v roku 2010.
Financial analysis of CEZ, a.s. corporation
Chytrý, Martin ; Sotonová, Hana (advisor) ; Lodr, Jakub (referee)
Ve své práci nazvané Finanční analýza společnosti ČEZ, a.s. autor zkoumá hospodaření podniku a jeho účetní výkazy. K tomu používá celý aparát nástrojů finanční analýzy. Zabývá se nejen současným stavem, ale na základě faktů se snaží nastínit trendy, které podnik budou ovlivňovat v budoucnu.
Letecký průmysl ve světě: současné trendy
Hronová, Eva ; Vošta, Milan (advisor) ; Kašpar, Václav (referee)
Leteckou výrobu můžeme členit na výrobu civilní, vojenskou a výrobu vesmírných systémů. Mezi současné trendy ovlivňující charakter letecké výroby ve světě patří sílící konkurenční boj mezi výrobci, rostoucí význam outsourcingu, nárůst poptávky po leteckého dopravě v Číně, stoupající nároky na ekologičnost a efektivnost provozu letounů a vzájemný vliv mezi globalizací a leteckým průmyslem. V práci jsou dále uvedeny základní informace o společnostech Airbus a Embraer, jejich SWOT analýzy a vzájemné srovnání.
Changes in media communication and trends in their development
Hádková, Lenka ; Postler, Milan (advisor) ; Blodigová, Lenka (referee)
Diplomová práce popisuje oblast komerčních komunikací a současnou situaci na mediálním trhu v ČR. Stručně provádí mediálním plánováním a zahrnuje praktickou analýzu mediálního chování dvou vybraných cílových skupin. S vývojem společnosti klesá konzumace tradičních médií a objevují se moderní způsoby, jak spotřebitele ovlivnit. Nové trendy jsou zařazeny s ohledem na jejich využití v ČR a doplněny příklady ze zahraničí. Závěr shrnuje odhady vývoje mediální sféry v kratší časové perspektivě.
Současné trendy v letecké dopravě se zaměřením na evropský prostor
Pecáková, Iva ; Vošta, Milan (advisor) ; Kašpar, Václav (referee)
Odvětví civilní letecké dopravy se v současné době dynamicky rozvíjí a stále významněji konkuruje tradičnějším formám dopravy. Práce se zaměřuje na analýzu současného fungování odvětví a na identifikaci aktuálních vývojových trendů. Východiskem pro analýzu je porozumění specifikům zasazení letecké dopravy do kontextu celého dopravního sektoru a pochopení jeho osobitého historického vývoje. Pro analýzu je zvolena perspektiva evropského regionu ? jednoho ze světových center letecké dopravy, které dnes nadto vytváří intenzivní tlak na další rozvoj odvětví. Analýza ukazuje, jaké konkrétní trendy se dnes v odvětví letecké dopravy projevují a jakým způsobem budou odvětví formovat v blízké budoucnosti.
International comparison of strategies of selected retailing firms
Machek, Martin ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Kelerová, Vladimíra (referee)
V posledních letech dochází v mezinárodní distribuční politice k dynamickým změnám. Maloobchodní řetězce se začínají stávat dominantními firmami jak na svých domácích, tak i na mezinárodních trzích. Jejich podnikatelské aktivity přitom v mnoha případech přímo ovlivňují ekonomiku celého státu. Mezi nejúspěšnější společnosti světa patří americká společnost Wal Mart, největší firma na světě z hlediska docilovaného obratu a francouzský Carrefour, největší distribuční společnost na evropském trhu. Hlavním cílem diplomové práce je analýza strategických konceptů těchto společností a faktorů, které jejich úspěch podmínily. Na základě komparace zvolených strategických přístupů jsou identifikovány jejich hlavní výhody a slabiny.
Světová produkce a trh kávy
Pavelková, Petra ; Hitzgerová, Gabriela (advisor) ; Konečný, Čestmír (referee)
Cílem práce je vytvořit plastický obraz produkce a trhu kávou. Obsahuje nástin dějin kávy a kaváren, zabývá se významem kávy v mezinárodním obchodě a kávovou krizí. Popisuje aspekty pěstování, zpracování kávy a jejího uvedení na trh v produkční zemi včetně transportu do odběratelských zemí. Zahrnuje výčet hlavních pěstitelských oblastí a charakteristiku nejvýznamnějších producentů kávy. Je zde vysvětlena organizace trhu, formování cen kávy, zachycen současný stav a základní vývojové tendence na trhu. V práci jsou také představeni nejvýznamnější spotřebitelé kávy a nastíněny současné trendy na trhu v oblasti kávové politiky.

National Repository of Grey Literature : 177 records found   beginprevious167 - 176next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.