Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 175 záznamů.  začátekpředchozí166 - 175  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využítí Internetu v marketingové strategii HVB Bank Czech Republic a.s.
Endtová, Simona ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Chvojka, Jan (oponent)
Cílem této práce je zhodnotit dosavadní strategii HVB Bank v internetovém marketingu, navrhnout začlenění internetu jako média do marketingového mixu firmy a nastínit možná zlepšení v této oblasti pro HVB Bank. V první části položím teoretický základ obsahu své práce, a proto představím sít Internet jako nástroj marketingové strategie. Významná část práce bude věnována marketingovému mixu se specifickým zaměřením na internet. V druhé části své práce se již budu věnovat konkrétní aplikaci nástrojů internetového marketingu v HVB Bank.
Analýza nástrojů marketingové mixu v podniku Western-Šiklův mlýn s.r.o.
Šiklová, Veronika ; Kovář, František (vedoucí práce)
V práci bude provedena charakteristika a analýza současného stavu jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Cílem je aplikovat nalezená teoretická řešení na analyzovanou firmu.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě TYMBARK-MASPEX Czech s.r.o.
Janouchová, Zuzana ; Ezrová, Hana (vedoucí práce)
Práce hodnotí jednotlivé nástroje marketingového mixu a jejich uplatnění ve firmě. Každý z nástrojů, a to produkt, propagace, distribuce a cena, práce podrobně rozebírá. Práce nastiňuje jak svoji historii, tak i současnost. Práce je též doplněna o SWOT analýzu, která obsahuje příležitosti a hrozby pro podnik. Ve svém závěru práce uvádí doporučení ke zlepšení stávající situace firmy.
Analýza nástrojů marketingového mixu v penzionu Dvůr Karolín
Smetanová, Adéla ; Ezrová, Hana (vedoucí práce)
Práce se zabývá rozborem jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve vybraném podniku, hodnotí správnost jejich použití a navrhuje doporučení na zlepšení. Analýza se zaměřuje na odlišnosti použití nástrojů marketingového mixu ve službách.
Evaluace Obchodní akademie Ostrava podle modelu zvyšování kvality školy
Dannenfeldtová, Karin Bc. ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Steinbachová, Štěpánka (oponent)
Práce se zabývá hodnocením Obchodní akademie Ostrava, podle Modelu zvyšování kvality školy. Model hodnotí jednotlivé oblasti: Vizi školy, podmínky ke vzdělávání, školní vzdělávací program, průběh vzdělávání, kulturu školy, řízení školy, zajišťování kvality školy, výsledky vzdělávání.V závěru jsou objasněny důvody zákonné povinnosti provádění sebehodnocení, ale také přínosy, které sebehodnocení přináší V přílohách je dále uvedena SWOT analýza, dotazník pro rodiče a studenty
Vybrané finanční nástroje EU a EHP
Dudková, Veronika ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Vondrušková, Barbora (oponent)
Práce shrnuje poznatky ve vývojové posloupnosti o ekonomických vztazích mezi zeměmi ES a ESVO a analyzuje tři současné finanční nástroje zemí ESVO - Finanční mechanismus EHP a Norska na období 2004-2009 a Švýcarský příspěvek (2007-2012). Cílem DP je komparace těchto tří nástrojů a zhodnocení stavu jejich implementace v České republice včetně navržení doporučení.
Navržení reportovacího nástroje pro IS firmy Rosta a spol.
Choutková, Veronika ; Mika, František (vedoucí práce) ; Jenickova, Katerina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou projektu návrhu reportovacího nástroje ve spolecnosti Rosta a spol. Cílem bakalářské práce je navržení flexibilního nástroje pro reporting a monitorování dat, který bude urcen pro IS firmy Rosta a spol. na základe jejích požadavku a na základe analýzy problému. Obsahem bakalářské práce je pojednání obecne o problematice Business Intelligence a seznámení s rešením Business Objects. Bakalářská práce pak prináší specifikaci požadavku firmy Rosta a spol. na reportovací a monitorovací nástroj a analyzuje problém v IS dané firmy, na jehož základe je treba zvolit vhodný nástroj.
Nástroje sponzoringu a jejich efektivní využití se zaměřením na mobilní operátory
Vychytilová, Markéta ; Puchýř, Milan (vedoucí práce) ; Kadlečková, Zuzana (oponent)
Práce se zabývá poměrně mladým nástrojem marketingové komunikace - sponzoringem. V teoretické části je nejprve podrobně popsán samotný sponzoring a jeho právní úprava. Následně jsou vymezeny jednotlivé typy sponzoringu včetně jejich výhod a nevýhod použití. Z různých druhů sponzoringu práce vymezuje mediální sponzoring; sportovní / sociální sponzoring, ambush marketing, branded entertainment, filmový sponzoring a celebrity ve sponzoringu. V závěru teoretické části je přiblíženo a nastíněno použití správného sponzoringového nástroje v závislosti na fázi vývoje značky. Empirická část již popisuje český telekomunikační trh, jeho současný stav a dále aktivity jednotlivých mobilních operátorů v oblasti sponzoirngu. Vlastní výzkum popisuje sponzoring letních festivalů v různém pojetí každého z operátorů a na základě teoretických poznatků i osobní praktické zkušenosti hodnotí tuto prezentaci. Dále práce se věnuje sponzoringové strategie jednotlivých operátorů na rok 2007 a vysvětluje použití jednotlivých nástrojů v závislosti na fázi vývoji značky. Zjištěný stav vede k určitým obecným doporučením, která tuto empirickou část uzavírají. Obecně se dá říct, že všichni mobilní operátoři se sponzoringem pracují jako s nástrojem marketingové komunikace, nicméně práce vyústila v několik obecných doporučení, které povedou k efektivnějšímu využití investice do sponzoringu.
Změny v zahraničně obchodní politice ČR po vstupu do EU
Oldřichová, Alena ; Kambová, Anna (vedoucí práce) ; Sedláková, Kateřina (oponent)
Práce se zabývá problematikou zahraničně obchodní politiky České republiky a jejím cílem je zjištění nejzásadnějších změn, které v ní proběhly v souvislosti se vstupem do EU. Součástí práce je nastínění situace v předvstupním období a také charakteristika společné obchodní politiky EU, jejích nástrojů a vztahů se třetími státy. Věnuje se změnám obchodní politiky, jejich dopadům na zahraniční obchod a proexportní politice.
Bytová politika
Beneš, Václav ; Stočková, Olga (vedoucí práce) ; Sunega, Petr (oponent)
Práce se zabývá problematikou bytové politiky. Vymezuje základní termíny z oblasti bydlení. Analyzuje nástroje bytové politiky v České republice. Práce se dále zabývá bytovou koncepcí ČR, včetně analýzy současné situace na trhu s bydlením. Analyzuje bytovou politiku zemí EU a koncept příspěvku na nájemné, včetně srovnání s praxí v ČR.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 175 záznamů.   začátekpředchozí166 - 175  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.