Název: Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě TYMBARK-MASPEX Czech s.r.o.
Autoři: Janouchová, Zuzana ; Ezrová, Hana (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce hodnotí jednotlivé nástroje marketingového mixu a jejich uplatnění ve firmě. Každý z nástrojů, a to produkt, propagace, distribuce a cena, práce podrobně rozebírá. Práce nastiňuje jak svoji historii, tak i současnost. Práce je též doplněna o SWOT analýzu, která obsahuje příležitosti a hrozby pro podnik. Ve svém závěru práce uvádí doporučení ke zlepšení stávající situace firmy.
Klíčová slova: Nástroje marketingového mixu; SWOT analýza, Produkt, Propagace, Distribuce zboží, Cena

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5611

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3050


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet