Název: Analýza nástrojů marketingové mixu v podniku Western-Šiklův mlýn s.r.o.
Autoři: Šiklová, Veronika ; Kovář, František (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: V práci bude provedena charakteristika a analýza současného stavu jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Cílem je aplikovat nalezená teoretická řešení na analyzovanou firmu.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5887

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3257


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet