Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 202 záznamů.  začátekpředchozí165 - 174dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Positioning vybraného výrobku
Čubíková, Aneta ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Ve své diplomové práci "Positioning vybraného výrobku" jsem se zaměřila na analýzu pozice výrobku CEWE fotokniha od společnosti Fotolab na českém trhu v rámci jeho konkurence. V teoretické části je vysvětlen pojem marketingu, marketingový mix 7P, SWOT analýza, positioning, značka a kvantitativní a kvalitativní výzkum. Praktická část diplomové práce představuje společnost Fotolab a její tři hlavní konkurenty na trhu. V této části jsou všechny společnosti srovnány na základě rozšířeného marketingového mixu. Společnost Fotolab je hodnocena v rámci SWOT analýzy. Praktická část je však založena na dotazníkovém šetření a individuálních rozhovorech, ze kterých v závěru práce vzejde doporučení pro danou společnost.
Obraz islámu v České republice
Šnaiberg, Michal ; Kreisslová, Sandra (vedoucí práce) ; Martin, Martin (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na fenomén stereotypních obrazů o muslimech a islámu, které jsou produkovány v české společnosti. Snahou je zjistit podobu těchto zjednodušujících obrazů a identifikovat faktory, které k jejich konstrukci vedou. Řešení této problematiky se opírá o kvantitativní výzkum v podobě vlastního dotazníkového šetření, které slouží k identifikaci možných závislostí vnímání muslimů a islámu na různých faktorech. Veškeré závislosti jsou statisticky testovány. Z výsledků dotazníkového šetření, statistických výpočtů a analýzy médií je sestaven obraz islámu tak, jak jej vnímá majoritní část populace České republiky.
Společenské vnímání myslivosti z pohledu myslivců samotných
Fojtíková, Aneta ; Obleser, Petr (vedoucí práce) ; Husinec, Václav (oponent)
Tato bakalářská práce řeší aktuální problematiku týkající se vztahů myslivců k veřejnosti. Šetření je provedeno formou dotazníku vyplňovaného osobami vykonávajícími právo myslivosti. Dotazník se dostal do rukou třem stovkám myslivců, kteří pocházejí ze všech koutů České republiky. Respondenti byli též různého věku a vzdělání. Smyslem bakalářské práce je najít slabiny v komunikaci mezi myslivci a samozřejmě také mezi myslivci a laickou veřejností, potažmo nimrody a médii. Cílem je také zjistit, proč jsou myslivci negativně vnímáni veřejností, zda si dokáží uvědomit co je příčinou a zároveň navrhnout opatření vedoucí ke zlepšení obrazu české myslivosti.
Fenomén sousedství v sídlištním prostoru - Případová studie sídliště Černý Most.
Žiaková, Kateřina ; Kreisslová, Sandra (vedoucí práce) ; Tereza, Tereza (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na fenomén sousedství a sociálních vztahů mezi obyvateli sídliště Černý Most. Jejím záměrem je odpovědět na otázku, jaké sociální vztahy a interakce mezi sebou mají obyvatelé Černého Mostu a zda se tyto vztahy a interakce liší mezi starousedlíky a nově příchozími jedinci. Výzkum se opírá o kombinaci kvantitativních a kvalitativních přístupů. Kvantitativní část práce je založena na dotazníkovém šetření, které se zabývá determinanty sousedství, tj.rezidenční stabilitou, vztahem obyvatel k Černému Mostu a trávením volného času v dané lokalitě v závislosti na lokaci bydliště a na délce pobytu v dané lokalitě. Dále je šetření zaměřeno na sousedské vztahy a sociální interakce mezi obyvateli Černého Mostu, konkrétně se věnuje tématům spokojenosti v místě bydliště, kvalitě sousedských vztahů a zapojení do života komunity. Kvalitativní část práce je tvořena terénním výzkumem, vlastní fotodokumentací dané lokality a polostrukturovanými rozhovory, které pomohou porozumět detekovaným oblastem hlouběji. Z výsledků dotazníkového šetření a polostrukturovaných rozhovorů je sestaven plastický obraz podoby sousedských vztahů a interakcí na sídlišti Černý Most.
Kriminalita a vnímání bezpečnosti na sídlištích - Případová studie Černý Most
Štěpánková, Veronika ; Kreisslová, Sandra (vedoucí práce) ; Tereza, Tereza (oponent)
Diplomová práce se obecně zabývá tématem kriminality a vnímáním bezpečnosti na příkladu sídlištního prostoru. V tomto případě se jedná o případovou studii sídliště Černý Most. Základním principem je poskytnutí subjektivního pohledu na percepci bezpečnosti ve zkoumané lokalitě jejími obyvateli a sledování otázky, jaké osobní zkušenosti s kriminalitou tito obyvatelé reálně mají. Práce se snaží také identifikovat místa, která sami obyvatelé považují za nebezpečná, která v nich vyvolávají pocit strachu a zjistit, jak se mění jejich chování v těchto místech. Popřípadě identifikovat jejich podobnost. Vysledovat, zda existují podobné charakteristické vlastnosti, nebo ke zvýšenému pocitu strachu přispívá sociální a fyzické prostředí přímo daného sídliště. Zmíněna bude i práce policie a prevence proti kriminalitě v daném místě.
Preventivní a represivní systém na základních školách
ĎURKOVIČOVÁ, Zuzana
Práce se zabývá represivním výchovným systémem a preventivním výchovným systémem, který ve své praxi využíval don Bosco. Cílem bakalářské práce bylo zjistit, který ze systémů se odráží v chování učitelů vůči žákům. Práce je rozdělena na pět částí, které se shodují s počtem jednotlivých kapitol. První kapitola popisuje vznik preventivního systému. Druhá část popisuje tři základní pilíře preventivního systému. Třetí kapitola objasňuje rozdíly mezi preventivním a represivním systémem. Čtvrtá část se zabývá výchovou, jejími činiteli a prostředky a jak se odráží v obou systémech. Poslední část obsahuje kvantitativní výzkum, kde bylo použito šetření pomocí dotazníků. Cíl tohoto výzkumu se shoduje s výše uvedeným cílem.
Motivace mladých lidí k navštěvování Salesiánského střediska dětí a mládeže v Českých Budějovicích
VOTAVA, Pavel
Práce se zabývá motivací mladých lidí k navštěvování Salesiánského střediska dětí a mládeže v Českých Budějovicích. Cílem bakalářské práce bylo zjistit, co motivuje mladé lidi ve věku 13 až 18 let, k pravidelným návštěvám Volnočasového klubu Oráč v Salesiánském středisku dětí a mládeže v Českých Budějovicích. Práce je rozdělena na tři stěžejní části, které současně odpovídají jednotlivým kapitolám. První kapitola se zabývá charakteristikou zařízení střediska. Druhá kapitola se věnuje podrobně Volnočasovému klubu Oráč a vymezení profilu jeho klientů. Dále teoreticky popisuje vývojové potřeby klientů v souvislosti s možnými motivy, které vedou k pravidelným návštěvám klubu. Obsahem poslední kapitoly je vlastní kvantitativní výzkum, v rámci kterého byly použity dotazníky. Záměr výzkumu koresponduje s již výše uvedeným cílem.
Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků s využitím IT/IS
Němeček, Libor ; Potůček, Martin (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá identifikací zákazníků MS Brněnky. Na základě provedeného marketingového výzkumu jsou určeny kategorie nákupních chovní jednotlivých zákazníků, zjištěny jejich potřeby a vnímání prodejny. Navržená strategie obchodní politiky bude sloužit k udržení konkurenceschopnosti MS Brněnka.
Marketingový výzkum u spotřebitele
Nakano, Andrea ; Zadražil, Vojtěch (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem, konkrétně analýzou spokojenosti zákazníků pro supermarket Albert na Masarykově náměstí v Jihlavě. V první části této práce jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se daného tématu, ohledně procesu marketingového výzkumu, nákupního chování a spokojenosti zákazníka. V praktické části, na základě zjištěných a vyhodnocených informací získaných z výzkumu, je navrženo doporučení, které by mělo zvýšit úroveň spokojenosti současných i budoucích zákazníků a zlepšit konkurenceschopnost firmy na trhu.
Návrh programu měření spokojenosti zákazníků
Macháčková, Radka ; Říhová, Lada (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou měření spokojenosti zákazníků a budování vztahu firmy se zákazníkem. Cílem práce je aplikace získaných teoretických východisek do praktického měření spokojenosti zákazníků společnosti H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o. Součástí praktické části je také návrh na zkvalitnění poskytovaných služeb v souladu se zjištěnými výsledky měření spokojenosti zákazníků, které bylo provedeno.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 202 záznamů.   začátekpředchozí165 - 174dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.