Název:
Společenské vnímání myslivosti z pohledu myslivců samotných
Překlad názvu:
Social perception of game management from the point of view of hunters themselves
Autoři:
Fojtíková, Aneta ; Obleser, Petr (vedoucí práce) ; Husinec, Václav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce řeší aktuální problematiku týkající se vztahů myslivců k veřejnosti. Šetření je provedeno formou dotazníku vyplňovaného osobami vykonávajícími právo myslivosti. Dotazník se dostal do rukou třem stovkám myslivců, kteří pocházejí ze všech koutů České republiky. Respondenti byli též různého věku a vzdělání.
Smyslem bakalářské práce je najít slabiny v komunikaci mezi myslivci a samozřejmě také mezi myslivci a laickou veřejností, potažmo nimrody a médii. Cílem je také zjistit, proč jsou myslivci negativně vnímáni veřejností, zda si dokáží uvědomit co je příčinou a zároveň navrhnout opatření vedoucí ke zlepšení obrazu české myslivosti.
This bachelor thesis addresses the current issues concerning the relationship between hunters and the public. The survey is carried out through a questionnaire filled by people working in game management. The questionn fell into the hands of three hundred hunters, who come from all corners of the Czech Republic . Respondents were also of different ages and education
The purpose of the thesis is to find weaknesses in communication between hunters themselves as well as between hunters and general public and the media. It aims to also find out why hunters are negatively perceived by the public, whether they are able to realize what is the cause and propose measures to improve the image of Czech game management.
Klíčová slova:
identita; kvantitativní výzkum; lov; myslivost; média; sociologie