Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,624 záznamů.  začátekpředchozí1601 - 1610dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingového mixu na lék na předpis a na lék bez předpisu v konkrétní organizaci
Vondráková, Michaela Bc. ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Porovnat nákladovost zavedení léčivého přípravku na předpis a bez předpisu. Dále návrh marketingového mixu se zaměřením se na nástroje marketingové komunikace u léku na předpis. Práce bude provedena ve spolupráci s firmou Novartis, s.r.o.
Zhodnocení marketingových nástrojů ve firmě
Tuma, Josef ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce)
Zhodnocení marketingových nástrojů ve vybrané firmě s hlavním zaměřením na produkt, jejich současný stav a možný vývoj do budoucna.
Analýza a návrh změn marketingové komunikace společnosti Ekokom směrem k občanům
Kuhn, Petr ; Johnová, Radka (vedoucí práce) ; Šušáková, Zdeňka (oponent)
Práce hodnotí současný stav marketingové komunikace - komunikačních aktivit společnosti Eko-kom a na základě navrženého průzkumu uvádí možné změny i nové aktivity.
Marketing služeb ? hodnocení a analýza marketingových aktivit společnosti Palace Cinemas
Topolová, Tereza ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Hron, Radek (oponent)
Práce je věnována marketingu služeb se zaměřením na marketingovou komunikaci. Marketing služb je ovlivněn jejich charakteristickými vlastnostmi.Marketingový mix organizací produkujích služby je rozšířen o další 3P. Charakteristika kinotrhu a vývoj multikin v České republice. Analýza spolelčnosti Palace Cinemas. Kvantitativní výzkum. Analýza návštěvnosti.
Zobrazování a vnímání mužů a žen v marketingové komunikaci
Sabová, Tereza ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Moravická, Klára (oponent)
Zmapování současné prezentace mužů a žen v reklamě zacílené podle pohlaví na základě výsledků metody kvantitativní obsahové analýzy inzerce v lifestylových magazínech Cosmopolitan a Maxim. Zachycení trendu používání erotiky, výskytu sexismu a vytváření umělého ideálu krásy ve zkoumaných inzerátech.
Návrh komunikační a informační strategie pro Českou asociaci létajícího disku
Balážová, Radka ; Johnova, Radka Mgr (vedoucí práce) ; Kučerová, Helena (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou České Asociace Létajícího disku. Obsahuje teoretickou část shrnující význam marketingové komunikace pro neziskovou organizaci a postup při vytváření komunikační strategie firmy. Zahrnuje marketingovou situační analýzu organizace, analýzu jejích informačních zdrojů, hodnotí povědomí jejích členů o činnosti organizace. Povědomí veřejnosti o existenci sportů, které tato organizace propaguje. Zabývá se komunikačním mixem společnosti a dává doporučení pro úpravu komunikačního mixu organizace. Formuluje požadavky na funkčnost informačního systému organizace
Marketingová komunikace v neziskových organizacích
Livorová, Hana ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Jetmar, Marek (oponent)
V současné době se stále více zdůrazňuje nutnost používání metod a nástrojů marketingové komunikace v organizacích neziskového sektoru. Díky kvalitní komunikaci s širokou veřejností mohou neziskové organizace rychleji a efektivněji dosáhnou cíle, za kterým byly založeny. Cílem práce je seznámení s problematikou neziskového sektoru v české společnosti, vymezení neziskových organizací, se zaměřením na soukromé neziskové organizace, jejich klasifikace, analýza funkcí neziskového sektoru v české ekonomice a charakteristika marketingu a marketingových nástrojů používaných neziskovými organizacemi. Součástí práce je také praktická analýza marketingové komunikace v konkrétní české nadaci a dále pak návrh komunikačního plánu pro české občanské sdružení.
Marketing v oblasti bentonitových steliv
Juklíček, Zdeněk Bc. ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vyskočil, Zdeněk (oponent)
Teoretická část: marketingové prostředí, kupní rozhodovací proces, segmentace, marketingové strategie, marketingový mix. Praktická část: charakteristika trhu chovatelských potřeb, spotřebitelů, srovnání sortimentu firmy Keramost, a.s. a konkurenčních subjektů, analýza marketingového mixu s důrazem na marketingové aktivity, doporučení a závěr pro management
Marketingové komunikace a jejich efektivnost v hokejovém klubu HC Sparta Praha
Skála, Václav ; Puchýř, Milan (vedoucí práce) ; Černý, Zbyněk (oponent)
První část ráce popisuje marketingovou komunikaci extraligového hokejového klubu HC Sparta Praha v sezóně 2006/07, rozlišuje její dvě hlavní formy - komunikaci s diváky(B2C) a komunikaci se sponzory a partnery (B2B). Další část je věnována marketingovému výzkumu, na jehož základě zkoumá efektivnost komunikace s diváky, účinnost promočních akcí, sílu médií zasáhnout diváky a také mediální návyky diváků.
Moderní formy marketingové komunikace a jejich vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem
Král, Petr ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Štensová, Antonia (oponent) ; Lošťáková, Hana (oponent) ; Pour, Jan (oponent)
Disertační práce se zabývá analýzou moderních forem marketingové komunikace (internetová komunikace, virtuální kanceláře, call- centra) a vyhodnocuje možný vliv jejich využití na konkurenceschopnost malých a středně velkých českých podniků. Jsou řešeny i další souvislosti využití moderních forem marketingové komunikace v podnikové praxi (např. právní regulace a samoregulace marketingové komunikace v EU, personální a technické podmínky)a provedeno jejich srovnání v rámci ČR s ostatními státy EU.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,624 záznamů.   začátekpředchozí1601 - 1610dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.