Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  začátekpředchozí16 - 25další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh železničního mostu o jednom poli
Tomisová, Gabriela ; Panáček, Josef (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem práce je návrh mostní konstrukce převádějící jednokolejnou železniční trať přes vodoteč, cyklostezku a stezku pro chodce. Z vypracovaných variant je preferována konstrukce předpjatého parapetního mostu o jednom poli s dolní mostovkou. Konstrukce je navržena a posouzena na mezní stavy únosnosti a mezní stavy použitelnosti dle platných norem EN.
Stavební průzkum a diagnostika konstrukce
Řezáč, David ; Komárková, Tereza (oponent) ; Anton, Ondřej (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je stavební průzkum a diagnostika konstrukce se zaměřením na ověření polohy předpínací výztuže prefabrikovaného předpjatého mostu. Teoretická část práce se zaměřuje na železobeton, předpjatý beton, jejich vlastnosti a zjišťování těchto vlastností pomocí přístrojů vybraných nedestruktivních, semidestruktivních a destruktivních metod. V návaznosti na teoretickou část byly zvoleny nejvhodnější dostupné metody ověření polohy předpínací výztuže, což znamená použití georadaru Hilti PS1000 a elektromagnetického indikátoru Profometr PM-630.
Využití metody georadaru pro zjišťování poruch konstrukcí
Křepelka, Jan ; Láník, Jaromír (oponent) ; Cikrle, Petr (vedoucí práce)
Práce pojednává o nedestruktivních zkouškách, umožňujících zkoumání poruch betonu v jeho vnitřní struktuře. V teoretické části jsou popsány vybrané metody z hlediska jejich principu. Z něj vychází pro každou metodu její specifické uplatnění, její možnosti, ale i limity. V praktické části se práce zaměřuje na georadar, u kterého došlo k využití nové technologie multifrekvenčního skenování. Proběhlo měření s nyní běžně používaným georadarem Hilti PS 1000 X Scan a zároveň s nově dostupným georadarem Proceq GPR Live. Porovnány byly výsledky jak z modelového tělesa, tak i z reálné mostní konstrukce.
Časová náročnost výstavby stavebního objektu
Procházka, Jan ; Výskala, Miloslav (oponent) ; Aigel, Petr (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je Časová náročnost výstavby stavebního objektu. Cílem práce je provést analýzu časové náročnosti výstavby stavebního objektu. Práce se zaměřuje na železobetonové mostní konstrukce rámového typu. První část popisuje jednotlivé technologie výstavby a konstrukční druhy mostních konstrukcí. Druhá část práce se zabývá stanovením ukazatelů časové náročnosti výstavby. Jednotlivé ukazatele jsou vztaženy na plochu i objem mostního objektu a dále je v práci analyzováno tempo výstavby jednotlivých částí mostu.
Stavební průzkum a diagnostika konstrukce
Řezáč, David ; Komárková, Tereza (oponent) ; Anton, Ondřej (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je stavební průzkum a diagnostika konstrukce se zaměřením na ověření polohy předpínací výztuže prefabrikovaného předpjatého mostu. Teoretická část práce se zaměřuje na železobeton, předpjatý beton, jejich vlastnosti a zjišťování těchto vlastností pomocí přístrojů vybraných nedestruktivních, semidestruktivních a destruktivních metod. V návaznosti na teoretickou část byly zvoleny nejvhodnější dostupné metody ověření polohy předpínací výztuže, což znamená použití georadaru Hilti PS1000 a elektromagnetického indikátoru Profometr PM-630.
Most přes potok Hluchová - stavebně technologický projekt
Trochta, Ondřej ; Věrný, Luboš (oponent) ; Vlčková, Jitka Laura (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tvorbou stavebně technologického projektu mostu SO210 přes potok Hluchová na silnici I/11. Most je navržen jako železobetonový, dodatečně předpjatý o délce 70m. Práce byla zpracována v rozsahu zadání DP.
Návrh železničního rámového mostu
Findura, David ; Brtáň, Stanislav (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Tato práce řeší návrh dvoukolejného železničního rámového mostu přes údolí. Ze tří navrhovaných variant byla zvolena varianta 1 - předpjatá rámová konstrukce proměnného trámového průřezu. Dle platných norem EN byla konstrukce navržena a posouzena na mezní stavy použitelnosti a mezní stavy únosnosti.
Návrh mostu o jednom poli přes místní potok
Haluška, Ľuboš ; Koláček, Jan (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cieľom tejto bakalárskej práce je návrh mostu o jednom poli cez miestny potom. Boli vypracované dva varianty premostenia. Pre bosúdenie bol vybraný variant predpätého parapetného mostu o jednom poli s dolnou mostovkou. Výpočet účinkov zaťaženia bol prevedený v programe Scia Engineer. Nosná konštrukcia bola posúdená na medzný stav použiteľnosti a únosnosti podľa európskych noriem. Fázy výstavby konštrukcie neboli uvažované.
Diagnostický průzkum mostní konstrukce
Houška, Radek ; Láník, Jaromír (oponent) ; Schmid, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o provedení komplexního průzkumu mostní konstrukce. Tento diagnostický průzkum v prvním kroku slouží jako objektivní zhodnocení stavu mostu pro zpracování dalšího investorského záměru. V dalších dvou krocích byl průzkum zaměřen na podrobnější průzkum spodní stavby pro určení rozsahu rekonstrukčních prací a na skutečný stav nosné konstrukce pro kontrolu stavu zatížitelnosti.
Metodika určování svislých průhybů mostních konstrukcí pomocí technologie radarové interferometrie
Antoš, Filip ; Talich, Milan ; Glöckner, M. ; Böhm, Ondřej ; Soukup, Lubomír ; Havrlant, Jan ; Závrská, M. ; Šolc, Jakub
Metodika poskytuje návod pro určování svislých průhybů mostních konstrukcí pomocí technologie radarové interferometrie. Svislé průhyby mostních konstrukcí jsou vyvolány především zatížením při průjezdy vozidel. Průhyby jsou radarem měřeny v celé délce sledované konstrukce současně. Měření je kontinuální s vysokou vzorkovací frekvencí (až 200 Hz) a zároveň i s vysokou přesností (až 0,01 mm). Předpokládá se použití interferometrického radaru IBIS-S italského výrobce IDS. Obecná doporučení a závěry jsou však platná pro každý radar tohoto druhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   začátekpředchozí16 - 25další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.