Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 167 záznamů.  začátekpředchozí157 - 166další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Informační povinnost bank v České republice
Šípek, Jan ; Půlpánová, Stanislava (vedoucí práce) ; Vorek, Marián (oponent)
Diplomová práce se zabývá informační povinností komerčních bank vůči různým subjektům. Diplomová práce je rozdělena do 3 rovin a 6 kapitol. Práce obsahuje ucelený přehled o informační povinnosti bank vůči České národní bance, Finančnímu analytickému útvaru MF a veřejnosti. Je určitým návodem, jak mohou klienti hodnotit banky na základě jimi zveřejňovaných informací.
Online public relations
Růžičková, Markéta Bc. ; Nový, Jan (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Cílem práce je podat co nejširší přehled o problematice online public relations a jeho praktickém využití. Autorka ve své práci představuje online PR jako efektivní a účinnou formu komunikace a řízení vztahů s veřejností a poukazuje na přednosti a výhody PR prostřednictvím internetu. Analyzuje současnou situaci online PR u neziskových organizací působících na českém internetu a poukazuje na možnosti zlepšení jejich komunikačních strategií. Konkrétním výstupem z teoretických poznatků, vlastního výzkumu a zkušeností z praxe v oboru PR, je návrh strategie online public relations pro neziskovou organizaci.
Public Relations neziskové organizace
Kolorosová, Kristýna ; Nový, Jan (vedoucí práce)
Analýza Public Relations v Oblastní Charitě Třebíč a posouzení souladu Public Relations aktivit s posláním a cíli organizace. Snaha objasnit základní pojmy z oblasti Public Relations. Tyto pojmy jsou definice PR, cíle PR, cílové skupiny, plánovací cyklus PR, PR audit. Provedení ankety o povědomí o činnosti Oblastní Charity Třebíč. Zhodnocení stávajícího stavu systému PR a navržení nové strategie PR pro Oblastní Charitu Třebíč.
Postoje české veřejnosti k reklamám, ve kterých vystupují slavné osobnosti
Švimberská, Gabriela ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce se zabývá reklamou, její definicí, výhodami a nevýhodami. Rovněž se věnuje prvku, který se v reklamě používá, a to dporučovatelům. Podrobněji je rozbrána problematika celebrit v reklamě. Zejména se zabývám jejich výběrěm a rizikům, která jsou s nimi spojena. Parktická část se věnuje vlastnímu výzkumu názorů české veřejnosti k reklamám, ve kterých vystupují celebrity.
Problematika brownfields a možné způsoby financování
Menoušková, Martina ; Postránecký, Josef (vedoucí práce) ; Janeba, Tomáš (oponent)
This Diploma Thesis analyzes the Brownfield issue in the Czech Republic. Relevant strategic documents are presented and constitute a framework for the Thesis study of regional development and funding concerning Brownfields. In addition, evolution of past and current approaches taken to deal with the Brownfield issue across regions of the Czech Republic has been studied. Consequently, a complex, holistic approach to Brownfield regeneration is described as a result of integration of current best practice, lessons learnt, optimal combination of Structural funding with Public Private Partnerships, risk management and other key success factors including references to examples from relevant Brownfield regeneration projects.
Rámcová směrnice o vodě - příčiny a důsledky institucionální reformy vodního hospodářství v ČR s důrazem na zapojení veřejnosti do tohoto procesu
Romášková, Adéla ; Čamrová, Lenka (vedoucí práce) ; Hadrabová, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá aktuální problematikou zavádění nové evropské legislativy, konkrétně Rámcové směrnice o vodě. Snaží se objasnit s tím spojené problémy a následně zanalyzovat jejich příčiny. Cílem práce je zhodnocení této institucionální reformy vodního hospodářství v podmínkách České republiky. Zvláštní důraz je kladen na zapojení veřejnosti do tohoto procesu, což vychází z nové ?filozofie? Evropské unie a v České republice toto pojetí nemá prakticky žádné historické kořeny. V této souvislosti vznikají mnohé problémy, které jsou demonstrovány na případové studii v konkrétní oblasti povodí.
PR politických stran
Martinák, Jakub Bc. ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Kašpar, Aleš (oponent)
Práce je rozdělena na dvě části. První je věnována obecnému výkladu pojmu Public relations, historii, definici, principům a nástrojům PR. Z obecného výkladu se přechází na takové PR, které uskutečňují politické strany. Stěžejní pro DP je zpracování mediální analýzy, která monitoruje příspěvky o politických stranách v tisku a televizním vysílání. Ze zpracovyných výsledků analýzy jsou nakonec vyvozeny určité závěry.
NAKLÁDÁNÍ S JADERNÝM ODPADEM
Zdeňková, Michaela ; Fišerová, Alena (vedoucí práce) ; Dvořák, Antonín (oponent)
Otázka jaderného odpadu je více než aktuální. Nejenom Česká republika, ale i ostatní státy řeší otázku, jak izolovat nebezpečný odpad. V ČR je v současné době jediná reálná varianta vybudování hlubinného úložiště, které musí zajistit bezpečnost po sto tisíc let. Zajištěna musí být nejenom dostatečná izolace, ale i ochrana před ať již chtěnou či nechtěnou lidskou činností. Tento technický problém, ale není ten největší, který je třeba v souvislosti s tímto tématem řešit. Ještě větší problém než právní nepřehlednost je váznoucí komunikace. Vláda vybrala lokalitu pro vybudování úložiště sama, bez souhlasu dotčených obyvatel. Veřejnost nedostala včas a dostatek informací a proto se teď bouří a požaduje nápravu. Nedostatek informací vyvolalo panický strach, který je podpořen katastrofami z minulosti. Jak vláda reagovala na protest veřejnosti a jak problém řeší? V současné době vláda vyhlásila pětiletou pauzu kvůli vzrůstajícím protestům veřejnosti. Bylo chování státu v zahraničí jiné? V chování vlády ani občanů však nelze vidět nic odlišného, než co se odehrávalo v okolních státech. Vláda by měla svůj postup plánování úložiště ze základu přehodnotit a pokud tak neučiní, měly by se obce připravit na to, jak využít všechny možné právní způsoby k obraně svého území. Vyhořelý odpad bude ovlivňovat život několika dalších generací a proto by problém nemělo řešit jen několik úředníků za zavřenými dveřmi. Nejedná se o věc jen ekologickou, technickou a ekonomickou, ale i morální.
Public Relations ve společnosti Qlik.cz
Vrkočová, Pavlína Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Boháč, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá aktivitami Public Relations ve vybrané organizaci. Teoretická část představuje stručný úvod do problematiky PR. Praktická část se zabývá definováním cílové skupiny a následně přípravou tiskové konference. V práci je také proveden výzkum, který přináší informace o možné budoucí strategii společnosti. Závěrečná kapitola je věnována zhodnocení projektu Public Relations a návrhům na zlepšení pro vybranou společnost.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 167 záznamů.   začátekpředchozí157 - 166další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.