Název:
PR politických stran
Autoři:
Martinák, Jakub Bc. ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Kašpar, Aleš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce je rozdělena na dvě části. První je věnována obecnému výkladu pojmu Public relations, historii, definici, principům a nástrojům PR. Z obecného výkladu se přechází na takové PR, které uskutečňují politické strany. Stěžejní pro DP je zpracování mediální analýzy, která monitoruje příspěvky o politických stranách v tisku a televizním vysílání. Ze zpracovyných výsledků analýzy jsou nakonec vyvozeny určité závěry.
Klíčová slova:
Media relations; mediální analýza; politická strana; Public relations; veřejnost; veřejné mínění
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/3641