Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 185 záznamů.  začátekpředchozí156 - 165dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Veřejná diplomacie ČR vůči Německu
Duřtová, Agáta ; Veselý, Zdeněk (vedoucí práce) ; Dubský, Zbyněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou veřejné diplomacie na úrovni bilaterálních vztahů mezi Českou republikou a Německem. Definuje význam veřejné diplomacie, představuje základní koncepci jak české, tak německé veřejné diplomacie se zaměřením na diplomacii kulturní. Na historickém exkurzu přibližuje čtenáři přínos a vliv obou států na veřejnost státu druhého a na příkladu Českého centra v Mnichově ukazuje praxi české kulturní diplomacie jako významného nástroje diplomacie veřejné a její podoby obrazu ČR prezentovaného v Německu.
Uživatelsky přívětivá prezentace podobných částí dokumentu
Bílek, Adam
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou současných antiplagiátorských systémů a implementací vlastního návrhu podobně založené aplikace s důrazem na uživatelskou přívětivost prezentace jejího výstupu. Část literární rešerše pokrývá plagiátorství obecně, jeho současný stav ve světě a analýzu existujících antiplagiátorských systémů. Praktická část práce obsahuje návrh aplikace vyplývající z předešlé analýzy a podrobně popisuje její funkcionalitu.
Analýza využití nových technologií pro vizuální komunikaci a jejich společenský dopad
Kadlecová, Petra ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Práce se zaměřuje na analýzu nových technologií, které se využívají v oblasti vizuální komunikace. Jde zejména o jejich popis, charakteristiku a způsob jejich využití. Další část je zaměřena na sociální trendy, které prostupují současnou západní společností, a jejich vzájemný vztah s novými technologiemi v oblasti vizuální komunikace. Zabývá se tedy také tím, jaké společenské změny a změny ve vnímání jednotlivců vývoj a šíření těchto nových technologií způsobuje. Popisuje důležitou roli vizuální komunikace v dnešním světě a změny ve společnosti následkem hojného využívání moderních technologií. Cílem práce je vytvořit analýzu a tím i ucelený přehled nových technologií a jejich využití v oblasti vizuální komunikace. Na závěr se práce snaží odhadnout další směr nových technologií v oblasti vizuální komunikace a vytvořit predikci jejich dalšího vývoje v budoucnosti.
Multimediální prezentace organizace
KUBINČIAK, Jan
Práce shrnuje poznatky z okruhů multimédií, jejich definice a využití v oblasti prezentace. Pro tyto účely shrnuje obecné zásady, které jsou stanoveny jako vhodné při návrhu a tvorbě prezentace. Stanovuje rámcově pravidla, která je třeba dodržet vzhledem k různým účelům a formám prezentací v organizaci. Nabyté znalosti jsou demonstrovány ve vzorové multimediální prezentaci vytvořené v aplikaci Adobe InDesign.
Marketingová komunikace a její význam pro prezentaci vinařské oblasti Bzenecko
SALČÁKOVÁ, Barbora
Cílem mé bakalářské práce ?Marketingová komunikace a její význam pro prezentaci vinařské oblasti Bzenecko? je popis veškerých informačních zdrojů, využívaných tímto regionem pro svoji prezentaci. V práci se zabývám marketingovou komunikací využívanou mikroregionem Bzenecko, jak místními obyvateli, tak potenciálními návštěvníky regionu. Práci jsem rozdělila na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem pomocí definic uvedených v literatuře objasnila základní marketingové a jiné teoretické pojmy, které by měly přispět k uvedení do problematiky a seznámení se s nejrůznějšími pojmy marketingové komunikace. Součástí je také představení samotného mikroregionu a jeho největších zajímavostí. V praktické části bakalářské práce jsem pak provedla rozbor konkrétních informačních zdrojů mikroregionu Bzenecko.
Metody a formy prezentace BI řešení potenciálním zákazníkům
Křemenák, Jakub ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Zajíc, Ján (oponent)
Ve své práci se věnuji metodám a formám oslovení potenciálních klientů. Jde tedy především o to, jakými způsoby potenciální zákazníky oslovit a jak je zaujmout, aby začali uvažovat o nákupu našich firemních služeb a produktů. Tato práce má teoretický charakter a je rozdělena do třech částí. První část rozebírá konkrétní možnosti, jak potenciální klienty oslovit. Druhá část popisuje, jak se chovat a jednat při kontaktu s klientem po jeho úspěšném oslovení nebo při prezentaci před větším publikem. Poslední část je věnována výhodám BI systémů a popisu osob, se kterými přijdeme do styku při prodeji informačních systémů, a které rozhodnou, zda řešení do společnosti koupí.
Prezentace České republiky v rámci Evropské unie
Kohout, Pavel ; Puchýř, Milan (vedoucí práce)
Práce analyzuje současný stav prezentace ČR v zahraničí a její význam v 21. století. Základem je podrobná analýza struktury orgánů státní správy, forem a obsahu jejich aktivit, míry celkové koordinace. V souvislostech práce dále zkoumá vliv aspektů image na sílu značky ČR a důvody pro provedení koncepčních změn. Zabývá se otázkou použití jednoslovného názvu ČR v zahraničí. Charakterizuje Koncepci jednotné prezentace ČR, její cíle, směry a nástroje. Popisuje již realizované kroky - jednotný vizuální styl ČR, jeho vznik, podobu, vizi a nový internetový portál ČR.
Prezentace firmy a jejich produktů pomocí různých grafických technik a postupů
Stejskal, Jiří ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Práce pojednává o správných zásadách prezentování firmy z pohledu firemního stylu a možnostech prezentování produktů firmy. První část práce je věnována způsobu vyjadřování vlastností pomocí grafických postupů, které jsou demonstrovány na praktických příkladech. Je rozebrána problematika dynamiky, síly, jednoduchosti, respektive složitosti a barevnosti. Dále je pak věnována pozornost tvorbě jednotlivých prvků firemního stylu -- firemní značce, vizitce a papíru jako přenosovému mediu. Poté je provedeno srovnání dodavatelů firemního stylu, v čem se liší drobný grafik oproti grafickému studiu a též je uvedena zmínka o základních programech, které jsou pro tvorbu těchto prvků vhodné. Druhá část práce je věnována porovnání různých webových portálů z hlediska jejich prezentace, přehlednosti, barevné vyváženosti, ale převážně z hlediska prezentace produktů pomocí různých grafických technik, popisů produktů a s tím souvisejícího navigačního menu. Konec je věnován trendům v oblasti prezentace produktů. Pro srovnání jsou záměrně vybrány portály napříč zaměřením a u každého jsou demonstrovány možnosti dnešního způsobu prezentování produktů.
Prezentace kulturní akce a její vizuální identita
Novotná, Kateřina ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vnější prezentací kulturní události, komunikací s divákem a celkovou strategií marketingové komunikace. Teoretická část je tedy věnována především marketingové komunikaci a komunikačnímu mixu, dále i komunikaci vizuální, zejména corporate designu, image a vizuální identitě celkově. Praktická část je pak zaměřena na konkrétní příklad hudebního festivalu Mighty Sounds, jeho vývoj a narůstající popularitu spojenou právě s úspěšnou sebeprezentací. V praktické části jsou informace a závěry podloženy dotazníkovým výzkumem, zabývajícím se rostoucím povědomím o existenci tohoto festivalu i jeho působení a komunikaci s cílovou skupinou v průběhu roku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 185 záznamů.   začátekpředchozí156 - 165dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.