Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Dashboardy - jejich analýza a implementace s využitím nástroje PowerPivot
Křemenák, Jakub ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Pražský, Petr (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce, která se zaměřuje na analýzu a implementaci dashboardu, je vytvoření úlohy popisující proces tvorby dashboardu. Dílčí cíle práce dále tvoří identifikace přínosů úspěšného zavedení dashboardu, určení typických uživatelů a odhalení možných příčin vzniku neefektivností, při procesu jeho tvorby. Dalším podstatným cílem je také rozšíření referenčního modelu řízení podnikové informatiky MBI (Management of Business Informatics), čemuž odpovídá i struktura diplomové práce. Stanovené cíle této práce jsou dosaženy využitím kombinace teoretického základu, vycházejícího převážně ze zahraniční odborné literatury a praktických zkušeností. Tato práce je členěna do tří celků. Nejprve je v práci vymezen termín dashboard, u kterého jsou dále uvedeny jeho historické souvislosti, pozitivní efekty plynoucí z jeho úspěšného nasazení a celkový vztah k oblasti řízení podnikové výkonnosti. Druhá část je věnována třem kategoriím dashboardů, členěným na základě jejich užití. Zde je u každé kategorie uveden popis obsahového vymezení, efekty a výhody plynoucí z úspěšného zavedení a možné problémy spojené s jejich realizací. Třetí část obsahuje úlohu Tvorba dashboardu. Tuto úlohu tvoří sada vzájemně provázaných kroků, které je nutné absolvovat pro úspěšné vytvoření dashboardu. Každý z kroků obsahuje praktický příklad pro zvýšení jeho názornosti. Součástí této části je také aplikace nástroje MS PowerPivot.
Metody a formy prezentace BI řešení potenciálním zákazníkům
Křemenák, Jakub ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Zajíc, Ján (oponent)
Ve své práci se věnuji metodám a formám oslovení potenciálních klientů. Jde tedy především o to, jakými způsoby potenciální zákazníky oslovit a jak je zaujmout, aby začali uvažovat o nákupu našich firemních služeb a produktů. Tato práce má teoretický charakter a je rozdělena do třech částí. První část rozebírá konkrétní možnosti, jak potenciální klienty oslovit. Druhá část popisuje, jak se chovat a jednat při kontaktu s klientem po jeho úspěšném oslovení nebo při prezentaci před větším publikem. Poslední část je věnována výhodám BI systémů a popisu osob, se kterými přijdeme do styku při prodeji informačních systémů, a které rozhodnou, zda řešení do společnosti koupí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.