Název: Marketingová komunikace a její význam pro prezentaci vinařské oblasti Bzenecko
Překlad názvu: Marketing communication and its importance for wine region Bzenecko
Autoři: SALČÁKOVÁ, Barbora
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Bzenec; Bzenecko; komunikace; marketing; prezentace; vinařství; Bzenec; Bzenecko; communication; marketing; presentation; viticulture
Citace: SALČÁKOVÁ, Barbora. Marketingová komunikace a její význam pro prezentaci vinařské oblasti Bzenecko. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/24645

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-119254


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-08-03, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet