Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,570 záznamů.  začátekpředchozí1511 - 1520dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační strategie předsednictví v Radě v první polovině 2009
Jadrníčková, Gabriela ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Šustr, Ondřej (oponent)
Práce se zabývá komunikační strategií českého předsednictví v Radě Evropské unie. První část je věnována teoretickému základu komunikačního mixu a také předsednictví. V druhé části popisuje danou komunikační strategií předsednictví České republiky, je zde popsána a hodnocena stávající navrhovaná Koncepce komunikace předsednictví, která byla navržena vládou.
Strategie značky L'Oréal "Redken" na českém trhu
Matseushuk, Ewgeniya ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Vlková, Anna (oponent)
V práci jsou popsány marketingové strategie společnosti Redken s větším soustředěním na komunikační strategie. Během práce je charakterizována přítomnost společnosti na trhu České Republiky. Byl proveden průzkum nákupního chování mladých lidí a analýzy jejich postoje ke značce Redken po kterém byly popsány silné a slabé strany pozice značky pomoci SWOT analýzy a byly předloženy možné opatření pro posílení pozice dané značky.
Zavedení nové strategie do malého podniku
Jeleňová, Michaela ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Soukup, Vladimír (oponent)
Diplomová práce se zabývá zpracováním a zhodnocením vhodnosti a reálnosti strategie malého podniku. V praktické části je vyhodnocena externí a interní analýza včetně analýzy SWOT. Hlavní bod práce spočívá v zhodnocení reálnosti strategie zavedení centrálního skladu a zřízení vlastní sítě obchodních zástupců, které si kladou za cíl rozvoj obchodních aktivit na současném trhu. V rámci strategie na podnikové úrovni je vybrána a představena strategie globální expanze na Slovensko.
Strategické dichotomie ve vybraném podniku
Pelouchová, Kateřina ; Štrach, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce Strategické dichotomie ve vybraném podniku je rozdělena na teoretickou a aplikační část. V teoretické části je definována strategie a náležitosti její tvorby, implementace, hodnocení a strategické dichotomie. Strategické dichotomie jsou popsány podle knihy de Wita a Meyera "Strategic Synthesis", která jako jediná představuje strategický management ze syntetického pohledu. Aplikační část charakterizuje jednotlivé dichotomie ve společnosti ELK, a. s.
Propagační strategie Mariánskolázeňských oplatek
Fialová, Šárka ; Simmová, Hilda (vedoucí práce) ; Flíborová, Eva (oponent)
Cílem práce je sestavit propagační strategii pro Mariánskolázeňské oplatky - rychloobrátkové zboží. V práci je vytvořen teoretický základ pro praktickou část. Praktická část pojedává o sestavení propagační strategie, pro daný produkt. Hodnotím okolí, ve kterém se podnik nachází a snažím se najít optimální kombinaci komunikačních a propagačních kanálů, pro splnění cílů propagační strategie.
Aplikace konceptu Balanced Scorecard v podniku BAEST, a.s.
Klepišová, Hana ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Kulovaný, František (oponent)
Cílem této práce je napomoci realizaci aktuální strategie v podniku BAEST, a.s. prostřednictvím konceptu Balanced Scorecard. Strategie podniku se v této práci analyzuje a vybírají se nejvýznamnější cíle, které se stávají součástí strategické mapy podniku. Tato práce obsahuje též měřítka a strategické akce k vybraným strategickým cílům. Úkolem strategické mapy je stanovení priorit (na které cíle se má podnik zaměřit, aby dosáhl stanovené strategie), komunikace strategie napříč podnikem a měření naplňování strategie.
Komunikační strategie hudební skupiny
Smolíková, Veronika ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Lorencová, Hana (oponent)
DP popisuje komunikační strategii, základní prvky komunikačního mixu, nové trendy marketingové komunikace a nový pojem integrované komunikační strategie. Praktická část je aplikací poznatků do praxe, kdy je vytvořen optimální komunikační mix pro poloprofesionální hudební skupinu The BlueMoon hrající revival 60. let.
Exportní strategie firmy FV - Plast a.s.
Vladyková, Lucie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Scholleová, Hana (oponent)
Tématem této diplomové práce je popis exportní strategie a jednání zástupců české firmy FV ? Plast a.s. a její srovnání s teoretickými doporučeními pro vývoz na zahraniční trhy. Firma FV ? Plast a.s. dává jasný přiklad exportní strategie úspěšné v praxi a ne jen v hlavách ekonomů ? teoretiků. Cílem této diplomové práce je srovnat teorii s praxí. Má potvrdit nebo vyvrátit pravdivost informačních zdrojů.
Aktuální stav realizace projektů Exportní strategie
Starecki, Jan ; Petříček, Václav (vedoucí práce) ; Lukáš, Zdeněk (oponent)
Práce se věnuje podpoře exportu v ČR se zaměřením na Exportní strategii ČR pro období let 2006-2010. Práce rozebírá jednotlivé projekty Exportní strategie a zkoumá stav jejich plnění k počátku roku 2008.
Marketingová strategie pro společnost MARKID s.r.o.
Dlouhá, Veronika ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje navržení marketingové strategie pro lyžařský areál Skipark Mladé Buky provozovaný společností DIKRAM s.r.o. Součástí této práce je analýza vnějšího a vnitřního okolí, trhu lyžařských areálů a různých indikátorů majících vliv na navržení krátkodobé, střednědobé a dlouhodobé strategie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,570 záznamů.   začátekpředchozí1511 - 1520dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.