Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Propagační strategie Mariánskolázeňských oplatek
Fialová, Šárka ; Simmová, Hilda (vedoucí práce) ; Flíborová, Eva (oponent)
Cílem práce je sestavit propagační strategii pro Mariánskolázeňské oplatky - rychloobrátkové zboží. V práci je vytvořen teoretický základ pro praktickou část. Praktická část pojedává o sestavení propagační strategie, pro daný produkt. Hodnotím okolí, ve kterém se podnik nachází a snažím se najít optimální kombinaci komunikačních a propagačních kanálů, pro splnění cílů propagační strategie.
Náklady životního cyklu výrobku
Flíborová, Eva ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Pincová, Eva (oponent)
Prace je zamerena na analyzu zivotniho cyklu vyrobku. Vybranym vyrobkem je automaticka pracka.Soucasti prace je i hodnotova analyza, srovnavajici zjistene naklady se stupnem splneni pozadovanych funkci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.