Název: Strategie značky L'Oréal "Redken" na českém trhu
Autoři: Matseushuk, Ewgeniya ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Vlková, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: V práci jsou popsány marketingové strategie společnosti Redken s větším soustředěním na komunikační strategie. Během práce je charakterizována přítomnost společnosti na trhu České Republiky. Byl proveden průzkum nákupního chování mladých lidí a analýzy jejich postoje ke značce Redken po kterém byly popsány silné a slabé strany pozice značky pomoci SWOT analýzy a byly předloženy možné opatření pro posílení pozice dané značky.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/6476

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3548


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet