Název:
Strategie značky L'Oréal "Redken" na českém trhu
Autoři:
Matseushuk, Ewgeniya ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Vlková, Anna (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: V práci jsou popsány marketingové strategie společnosti Redken s větším soustředěním na komunikační strategie. Během práce je charakterizována přítomnost společnosti na trhu České Republiky. Byl proveden průzkum nákupního chování mladých lidí a analýzy jejich postoje ke značce Redken po kterém byly popsány silné a slabé strany pozice značky pomoci SWOT analýzy a byly předloženy možné opatření pro posílení pozice dané značky.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/6476