Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 180 záznamů.  začátekpředchozí151 - 160dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Informační systém tanečního klubu
Vohradský, Josef ; Stryka, Lukáš (oponent) ; Kunc, Michael (vedoucí práce)
Obsahem této práce je specifikace požadavků, analýza, návrh a implementace informačního systému tanečního klubu. Tento systém má za úkol umožnit provozovateli klubu přehledně organizovat taneční kurzy a další akce. Dále je vybaven redakčním systémem pro snadnou úpravu webové prezentace. Systém je platformě nezávislý a je postaven na technologiích HTML, CSS, JavaScript, PHP, MySQL a Apache.
Informační systém pro správu kurzů s automatickou tvorbou rozvrhů
Polesný, Ondřej ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou požadavků vybrané taneční školy na vytvářený software a návrhem implementace tohoto produktu. Ten zahrnuje prostředí pro správu kurzů, jejich účastníků, lektorů, prostor a souvisejících finančních operací. Rovněž obsahuje rozhraní pro automatické generování rozvrhů kurzů podle zadaných preferencí taneční školy a účastníků kurzů. Součástí práce je detailní návrh databázové struktury, diagram objektové vrstvy, návrh uživatelského rozhraní i samotné implementace. Dále práce obsahuje popis komunikace mezi jednotlivými částmi řešení a popisuje, jak bylo přijato budoucími uživateli a do jaké míry splňuje požadované vlastnosti.
Teorie jednání o X kapitolách/Jednání teorie o X dějstvích : Talk and Twerk
Bačíková, Alžběta ; Sterec, Pavel (oponent) ; Rathouský, Luděk (vedoucí práce)
Vystupem diplomového projektu Talk&Twerk je záznam setkání lektorky rétorického umění a tanečnice vyučující twerking. K protnutí jemné choreografie řeči a explicitně erotického tance dochází při jejich vzájemné vyuce. Dokumentární kamera snímá zblízka těla obou žen při nácviku pohybovych figur. Nejprve se v poloimprovizovanych cvičeních trénuje artikulace různych názorovych pohledů na twerking. Od základních dechovych cvičení se dostávají k nácviku nonverbálního vyjádření a tělesného vyrazu. Jedna lektorka učí druhou přesvědčivému projevu, poté si role prohodí a lekce pokračuje tanečním nácvikem. V závěrečné sekvenci tančí obě krátkou choreografii na originální skladbu, vzniklou na míru projektu.
Vizuální ztvárnění vybraných elektronických hudebních stylů
Chlebus, Jiří ; Suchánek, Jiří (oponent) ; Houf, Václav (vedoucí práce)
Tato práce je výsledkem přenesení hudebních prožitků, vjemů a představ autora do statické vizuální podoby. Vybrané elektronické hudební styly jako dubstep, breakbeat, drumandbass, tekkno, techno a psytrance, nesou ve své skladbě určité typické znaky, které se autor snaží zachytit do vizuální podoby. Výsledkem práce je soubor počítačově graficky ztvárněných motivů, které reprezentují dané hudební styly a vyjadřují autorovy vizuální představy, které získává prostřednictvím poslechu daných hudebních stylů.
Návrh zájezdu se sportovně-tanečním zaměřením
Zapletalová, Aneta ; Kalábová, Markéta (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Bakalářská práce reaguje na charakteristiku současné doby. Jsme obklopeni moderními informačními technologiemi, vedeme hektický způsob života, jsou na nás kladeny vysoké nároky, ať už ze strany studované školy, zaměstnavatele či svého okolí. V takovém psychickém vypětí je důležitý odpočinek a relaxace. I přes značně rozšířenou nadváhu mezi obyvateli České republiky a sedavé zaměstnání upřednostňuje mnoho Čechů aktivní trávení volného času a sportovně orientované pobyty jsou na vzestupu. Cílem bakalářské práce je návrh pobytového zájezdu, jehož hlavní programovou náplň tvoří sportovní a taneční lekce. Program je doplněn o kulturně-poznávací výlety. Teoretická část uvádí do problematiky domácího cestovního ruchu, poté se zabývá problematikou zájezdové činnosti a analyzuje oblast sportu a tance. Zakončena je fakty o segmentaci trhu, která jsou při tvorbě a následném prodeji produktu nezbytná. Praktická část obsahuje dvě rozsáhlé kapitoly. První z nich vyhodnocuje uskutečněné dotazníkové šetření, a to jak slovně, tak za pomocí grafů. Získané výsledky posloužily jako podklad pro kapitolu následující, zabývající se samotným návrhem produktu cestovní kanceláře, který se snaží co nejlépe uspokojit přání a potřeby respondentů. Respondenti mohli vyjádřit své preference v rámci nabízených sportovních a tanečních lekcích, dále v otázce atraktivit, které by chtěli navštívit. Zjišťovány byly též požadavky na optimální délku zájezdu, včetně roční doby. Součástí praktické části je charakteristika CHKO Jeseníky jakožto místo realizace zájezdu. Navazují na ni informace o hotelu a poskytovaných službách, následovány podrobným popisem tanečních a sportovních lekcí a jiných aktivit během pobytu. Zájezd byl též vykalkulován a nechybí denní harmonogram pobytu. Přiloženy jsou mapy výletů v destinaci. Výsledky šetření prokázaly, že 83 % dotázaných by o takový zájezd mělo zájem, a proto by se některé z českých cestovních kanceláří vyplatilo nabízet takovýto produkt.
Vhodnost využití marketingových trendů na příkladu fenoménu twerku
Hellebrandová, Kateřina ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Janeček, Václav (oponent)
Teoretická část práce popisuje marketing v oblasti kultury, konkrétně tance, a definuje specifika dnešního internetového světa. Zaměřuje se na nástroje a nejvýznamnější aspekty aktuální marketingové praxe a také na tanec twerk, u kterého zkoumá historii, současnost i důvody, proč se stal celosvětovou senzací. Praktická část se potom podrobně věnuje analýze třech uměleckých subjektů - tanečnice Anety Antošové, tanečního studia STAGE Praha a baletu Národního divadla Brno. Komparací kvantitativních dat období před a po implementaci twerk marketingu se snaží zhodnotit vhodnost a úspěšnost tohoto kroku. Analýza je doplněna kvalitativními expertními rozhovory s osobnostmi české taneční i marketingové scény.
Financování a podpora mládeže v umělecké činnosti v USA
Šteflová, Martina ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce)
Financování a podpora mládeže v umělecké činnosti v USA Kariéra profesionálního tanečníka je jedním ze směrů, kterým se pohybově nadané děti mohou v budoucnu věnovat. Základem pro úspěšnou budoucí kariéru tanečníka je finanční zázemí a podpora od rodičů v dětském a mladistvém věku, kdy tanečník nabírá veškeré znalosti, zkušenosti a vzdělání, které bude v dospělosti potřebovat. Práce je zaměřená na investiční návratnost tanečního vzdělání, a to jak Spojených státech amerických, tak i v České republice. První část práce rozebírá a charakterizuje taneční styly, možnosti uplatnění tanečníků v uměleckém průmyslu, televizní taneční show, taneční soutěže, studia a další. Druhá část se věnuje ekonomickému pojetí tance, především nákladům na taneční vzdělání, průměrnému platu rodičů studujících tanečníků a výdělků dospělých tanečníků. Práce zohledňuje i kulturním rozlišnosti vnímání taneční profese v USA a České republice.
Analýza managementu letní stáže Tanec bez hranic
Hejnová, Klára ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Janeček, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku spojenou s organizací kulturních projektů. První část je věnována vymezení pojmů projekt a stáž a přiblížení specifik projektu v kultuře. Následuje teoretické ukotvení tématu v oblasti personálního zajištění projektu, strategického plánování, marketingu a financování a stanovení jednotlivých fází projektů. V praktické části je detailně analyzován a popsán management stáže Tanec bez hranic, doplněný o praktické poznatky z organizace této akce. Tato analýza vychází nejen z informací poskytnutých pořadateli stáže, ale také z dotazníkového šetření a osobních zkušeností autorky práce s přípravou této taneční stáže. Součástí bakalářské práce je také hodnocení managementu Tance bez hranic a navržení možných vylepšení do budoucna.
Marketingové aktivity tanečního centra
Žoudlík, Václav ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Matiášková, Lenka (oponent)
Cílem této bakalářské práce byla analýza marketingových aktivit tanečního centra DanceArt PELHŘIMOV a následná interpretace výsledků s návrhy a doporučeními na jejich zlepšení. Po nastínění teoretických pojmů marketingu, týkajících se tohoto tématu, jsem přehledně představil taneční centrum, jeho vývoj, kurzy a další aktivity. Poté jsem podrobně prezentoval všechny marketingové aktivity, které jsou v tanečním centru více nebo méně používány. Následně jsem přešel k celkové analýze těchto aktivit a pro větší objektivitu a názor zákazníků tanečního centra jsem provedl dotazníkové šetření. Nakonec jsem zpracoval všechna získaná data a interpretoval výsledky. Došel jsem k mnoha závěrům a zjištěním, které doporučuji tanečnímu centru aplikovat pro zlepšení marketingových aktivit a budoucího vývoje.
Marketingová strategie taneční školy
Muranová, Klára ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Jesenský, Daniel (oponent)
Práce se zabývá problematikou marketingu služeb a návrhem marketingové strategie, který se opírá o teoretickou část diplomové práce. Za pomoci situační analýzy v praktické části včetně dotazníkového šetření jsou navrženy konkrétní řešení marketingové strategie pro taneční školu Team GJ v roce 2015.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 180 záznamů.   začátekpředchozí151 - 160dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.