Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové využití sociálních sítí
Šišmiš, Ondřej ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Novotný, Ondřej (oponent)
Hlavním cílem této práce je seznámit čtenáře se základní problematikou sociálních sítí a jejich využitím pro marketingové účely. Teoretická části popisuje historii, současné trendy a jednotlivé nástroje v rámci celého online marketingu. Uvádí také vznik vybraných sociálních sítí Facebook, Twitter a YouTube. Praktická část je věnována bezpečnosti při zveřejňování osobních informací na internetu a marketingovým funkcím sociálních sítí. Za účelem zjištění znalostí o bezpečnosti práce na internetu byl mezi aktivními uživateli proveden průzkum pomocí dotazníkového šetření. Přínosem této práce je vysvětlení marketingových procesů s možným vyhodnocením úspěšnosti a celkové pochopení významu sociálních sítí jako plnohodnotného reklamního nástroje.
Právne aspekty reklamy na internete
Sopková, Katarína
Sopková, K. Právní aspekty reklamy na internetu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Tato bakalářská práce se zaobírá právními aspekty reklamy na internetu. Práce je rozdělená do dvou částí. V první části se věnuje definici pojmů jako reklama, regulace reklamy, nekalá soutěž atd. Podstatou je popsání fungování reklamního systému Google Adwords. V druhé části je hlavním tématem náhled na Google Adwords z ekonomické i právní stránky. Vlastní práce ještě zahrnuje problematiku sociálních sítí.
Využití sociálních sítí v marketingové strategii FMCG společnosti
Hofmanová, Tereza ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tyl, Ondřej (oponent)
Tato diplomové práce nastiňuje možnosti, jak mohou FMCG firmy efektivně integrovat sociální sítě do svého marketingového mixu a jaké mají možnosti měření úspěšnosti využití sociálních sítí. První kapitola vymezuje koncept sociálních sítí a jejich hlavní výhody z hlediska firemního marketingu a představuje hlavní sociální sítě ve světě a v České republice. Druhá kapitola je zaměřena na možnosti marketingového využití současné největší světové sociální sítě Facebook. V jednotlivých podkapitolách jsou popsány struktura a proces vytváření firemní facebookové stránky, hlavní principy správy stránky a plánování příspěvků, dostupné formy aplikací a reklamy, možnosti propojení Facebooku s okolním online prostředím nebo pravidla inzerce na Facebooku. Zvláštní pozornost je věnována vhodné skladbě obsahu firemní facebookové stránky. Třetí kapitola představuje možnosti marketingového využití video portálu Youtube. Čtvrtá kapitola pojednává o možnostech měření efektivity sociálních sítí se zvláštním důrazem na analýzu efektivity sociální sítě Facebook. V praktické části je představen návrh strategie marketingové komunikace dětské divize firmy Nutricia a.s. v sociálních sítích.
Návrh a realizace reklamní kampaně
RYCHLÁ, Marie
Bakalářská práce obsahuje návrh a realizaci reklamní kampaně, včetně zaúčtování nákladových položek. Reklamní kampaň je vytvořená pro vybraný produkt firmy. Reklamní kampaň je naplánovaná pomocí letáku a reklamy na Internetu.
Metody reklamy na internetu
Sahalau, Ilya ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Hadrava, Tomáš (oponent)
Tato práce popisuje metody reklamy používané na internetu v současné době, včetně jejích kladných a záporných stránek. Zároveň popisuje pokus o nalezení modelu efektivní internetové reklamy pro podniky zabývající se poskytováním služeb a propagující se pomocí internetu.
Komparace reklamních systémů Sklik a Google Adwords
Veselý, Tomáš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Poštůlka, Jan (oponent)
Tato práce porovná systémy internetové Pay-per-click reklamy - Google Adwords a Sklik. K porovnání obou systému slouží data z nově vytvořeného minisite www.duchodovka.cz. Analyzuje oba systémy co do jednotlivých funkcionalit, platební možností a výkonnosti.Teoretická část je zaměřena na správné začlenění PPC reklamy do komunikačního mixu organizace.
Reklama na Internetu a spamy
Mňahončáková, Jana ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Luňáčková, Lucie (oponent)
Práce se zabývá reklamou na Internetu a spamy. Teoretická část rozebírá jednotlivé formy reklam na Internetu, popisuje problém spammingu a snaží se poradit, jak proti němu bojovat. Praktická část je věnována vyhodnocení dotazníku, jehož cílem bylo zjistit, jaké zkušenosti, názory, postoje a informace mají běžní uživatelé Internetu.
PODNIKÁNÍ A REKLAMA NA INTERNETU A JEJICH VYUŽITÍ VE VEŘEJNÉM SEKTORU
Syrovátková, Lucie ; Sieklík, Tomáš (vedoucí práce) ; Grochál, Petr (oponent)
V práci se zabývám problematikou podnikání a reklamy na internetu. Teoretická část popisuje podmínky pro vznik a založení firmy, elektronické podnikání (e-shopy), metody internetové reklamy nebo využití programu Start, který je dotovaný z fondů Evropské Unie. V praktické části nastíním výhody a nevýhody této formy podnikání a reklamy a zejména se věnuji využití ve veřejném sektoru. Cílem práce je zejména zjištění situace v oblasti internetového podnikání a reklamy ve veřejném sektoru a navržení doporučení ke zkvalitnění jeho služeb a vztahů k občanům.
Reklamní kampaně společnosti "Mountfield" ve vybraných letech.
Kněžínková, Eva ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Dušková, Dagmar (oponent)
Bakalářská práce se primárně zaměřuje na výzkum vnímání reklamy společnosti Mountfield mezi lidmi ve třech věkových skupinách (18-30 let; 31?55 let; 56 a více let). Výzkum probíhal mezi lidmi těchto třech věkových kategorií pomocí dotazování písemnou a elektronickou formou. Důležitým záměrem práce je zhodnotit vývoj a vypozorovat možnou změnu reklamní strategie společnosti ve třech vybraných letech. Pro tento účel byly vybrány roky 1997; 2002 a 2007.
Systémy kontextové reklamy (se zaměřením na ČR)
Ludvík, Radim ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Hložek, Štěpán (oponent)
Historie a současný stav internetové reklamy jako celku ve světě a v České republice. Definice, historie a popis současného stavu kontextové reklamy. Popis, srovnání a analýza českých systémů kontextové reklamy na internetu. Podrobněji jsou rozebírány systémy Google AdWords, Sklik, ETARGET, Adfox a BillBoard Media. Praktická ukázka plánování a spuštění kontextové reklamní kampaně.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.