Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Exportní strategie společnosti Nal von Minden
Helikar, Vojtěch ; Malý, Josef (vedoucí práce) ; Taušer, Josef (oponent)
Diplomová práce na téma Exportní strategie společnosti Nal von Minden je rozdělena do 5 hlavních částí. První kapitola analyzuje ekonomickou situaci na německém trhu v období od druhé poloviny roku 2008 do konce roku 2009 a prezentuje prognózy dopadů jednotlivých kroků, které měly vést k podpoře ekonomiky. Druhá kapitola představuje německou společnost Nal von Minden GmbH, její organizační strukturu, profil firmy i analýzu produktového portfolia. Exportní teorie zahrnující přehled zásadních důvodů firem k exportu, formy vstupu na zahraniční trhy i její načasování je obsahem třetí kapitoly. Aplikování exportní teorie do praxe v rámci společnosti Nal von Minden GmbH je zahrnuto v kapitole čtvrté. Kapitola pojednává o společnosti Nal von Minden přičemž důležitost je kladena na export, její komunikační strategii i zahraniční odběratele. V páté kapitole je zpracována PEST i SWOT analýza trhů České republiky a Portugalska. Jelikož společnost vstoupila přibližně ve stejném období na oba zahraniční trhy, je možné podrobně analyzovat faktory ovlivňující vstup na tyto trhy.
Strategie firmy Asus Computer s.r.o. při pronikání na zahraniční trhy
Tošner, Stanislav ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Konečný, Roman (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou strategie společnosti Asus Computer s.r.o. na zahraničním trhu, konkrétně na českém. Práce je rozdělena na několik částí. V první z nich bych se krátce věnoval samotné firmě - její historii, struktuře, popisu nabízeného sortimentu a využití ekologických materiálů. Dále bych pokračoval charakteristikou současného trhu informačních technologií a pozice, v níž se společnost v současné době nachází. Součástí bude také SWOT analýza. Ze získaných poznatků budu vycházet v další kapitole, zaměřené na formu vstupu na zahraniční trh. V poslední části bych se již soustředil na samotnou strategii na českém trhu, především z hlediska použitých marketingových nástrojů a marketingového mixu.
Regada s.r.o. - Company´s strategy while entering foreign markets
Voňková, Barbora ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Sninčáková, Soňa (oponent)
Tato práce se zabývá teoretickými aspekty mezinárodního marketingového mixu, které pak dokumentuje na příkladu výrobní společnosti Regada s.r.o. Autorka rozebírá jednotlivé teritoria prodeje a jejich specifika, přičemž se pomocí dílčích SWOT analýz snaží analyzovat současnou situaci a navrhnout zlepšení v oblasti prodeje v těchto zemích.
Strategie a postavení vybrané firmy na domácím trhu a analýza možností vstupu na trhy zahraniční
Hušková, Daniela ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Sedláčková, Daniela (oponent)
Práce se zabývá analýzou vybrané české knihařsko-grafické firmy. Představuje obsah činnosti firmy, jmenuje a hodnotí českou i zahraniční konkurenci, se kterou se firma na trhu setkává. Hodnotí současnou situaci firmy, sestavuje SWOT analýzu a navrhuje vhodnou marketingovou strategii. Dále řeší možnosti vstupu do zahraničí a volí nejvhodnější zahraniční trhy pro působení firmy.
Strategie firmy Geodis při vstupu na zahraniční trhy
Hanzlová, Pavla ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou firmy Geodis při vstupu na zahraniční trhy. První část je stručně věnovaná charakteristice společnosti. Jádro práce tvoří aktivity na zahraničních trzích, vstup na tyto trhy, konkurence v zahraničí a zahraniční partneři. Velká část je věnována také marketingovému mixu korporace. Poslední část nastiňuje možný vývoj Geodis do budoucna.
Možnosti expanzie spoločnosti 2N TELEKOMUNIKACE a.s. na zahraničné trhy
Vrablová, Dana ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Klíma, Tomáš (oponent)
Možnosti expanze společnosti 2N TELEKOMUNIKACE a.s. na zahraniční trhy
Státní podpora exportu, význam pojištění úvěrů
Svetenko, Julie ; Daňhel, Jaroslav (vedoucí práce)
V práci je vystížně popsán systém státní podpory exportu. V současné době je kvalita poskytovaných služeb státem na nejvýšší úrovni. Vytvořil se jednotný systém zaměřený na růst exportu v ČR. Velkým krokem dopředu bylo zjednodušení procesu financování vývozu. Vzrostla dostupnost finančních prostředků i pro malé a střední podniky.
Vstup firmy Geodis na zahraniční trhy
Hanzlová, Pavla ; Mišovská, Soňa (vedoucí práce) ; Sirotek, Jan (oponent)
Práce analyzuje proniknutí firmy Geodis na zahraniční trhy. Geodis je česko-rakouská geodeticko-obchodní společnost operující v současnosti na čtyřech zahraničních trzích. První kapitola pojednává čistě o mateřské společnosti a společnostech vlastněných v České republice. Ve své práci se věnuji zejména způsobům proniknutí firmy na zahraniční trhy, založení dceřinných společností a aktivitám v zahraničí. Závěrečná kapitola nastiňuje možnosti budoucí expanze na zahraniční trhy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.