Název:
Vstup firmy Geodis na zahraniční trhy
Překlad názvu:
Entry of the firm Geodis into foreign markets
Autoři:
Hanzlová, Pavla ; Mišovská, Soňa (vedoucí práce) ; Sirotek, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce analyzuje proniknutí firmy Geodis na zahraniční trhy. Geodis je česko-rakouská geodeticko-obchodní společnost operující v současnosti na čtyřech zahraničních trzích. První kapitola pojednává čistě o mateřské společnosti a společnostech vlastněných v České republice. Ve své práci se věnuji zejména způsobům proniknutí firmy na zahraniční trhy, založení dceřinných společností a aktivitám v zahraničí. Závěrečná kapitola nastiňuje možnosti budoucí expanze na zahraniční trhy.
Klíčová slova:
Geodis; vstup; zahraniční trhy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/2638