Název:
Stratégia firmy Regada s.r.o. pri vstupe na rozdielne zahraničné trhy
Překlad názvu:
Regada s.r.o. - Company´s strategy while entering foreign markets
Autoři:
Voňková, Barbora ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Sninčáková, Soňa (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Táto práca sa zaoberá teoretickými aspektmi medzinárodného marketingového mixu, ktoré následne dokumentuje na príklade výrobnej spoločnosti Regada s.r.o. Autorka rozoberá jednotlivé teritóriá predaja a ich špecifiká, pričom sa pomocou čiastkových SWOT analýz snaží analyzovať súčasnú situáciu a navrhnúť zlepšenia v oblasti predaja v týchto krajinách.Tato práce se zabývá teoretickými aspekty mezinárodního marketingového mixu, které pak dokumentuje na příkladu výrobní společnosti Regada s.r.o. Autorka rozebírá jednotlivé teritoria prodeje a jejich specifika, přičemž se pomocí dílčích SWOT analýz snaží analyzovat současnou situaci a navrhnout zlepšení v oblasti prodeje v těchto zemích.This document is concerned with theoretical aspects of international marketing mix, which are consequently explained through concrete examples from production company Regada s.r.o. Author analyzes individual sale teritories and their specific features through partial SWOT analyses which describe current situation. Moreover, the document suggests concrete forms of sales improvement within these teritories.
Klíčová slova:
mezinárodní marketingový mix; strategie firmy; zahraniční trhy; company´s strategy; foreign markets; international marketing mix
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21820