Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Umělecká škola „Mája“
Mašová, Nikola ; Kalousek, Lubor (oponent) ; Remeš, Josef (vedoucí práce)
Předmětem projektu je novostavba umělecké školy v katastrálním území Brno – Královo Pole. Jedná se o samostatně stojící objekt se dvěma nadzemními podlažími. Konstrukční systém objektu je zděný (vápenopískové bloky). Stropy nad 1.NP jsou řešeny jako železobetonové monolitické desky, stropy nad 2.NP jsou vyskládané z předpjatých železobetonových stropních panelů typu spiroll. Střechy jsou ploché přitížené. Obvodové stěny jsou dvouplášťové, kontaktně zateplené s obkladem z vláknocementových desek. Objekt je řešen podle učení Feng Shui a jako bezbariérový pro osoby se sníženou schopností pohybu a orientace.
Umělecká škola v Brně
Macháček, Tomáš ; Teplý, Vladimír (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce) ; Štěpánek, Ladislav (vedoucí práce)
Tématem zadání byl návrh novostavby Umělecké školy v Brně. Stavba je umístěna na území Brno-Kraví hora a je obklopena parkem, hvězdárnou a planetáriem a zahrádkářskou kolonií. Pozemek se nachází ve svažitém terénu a v současnosti jsou na něm umístěny staré budovy, které jsou plánovány k demolici. Koncept reaguje na složitý svah pozemku a jeho cílem není pouze vytvoření nové stavby, ale také přeměna pozemku na atraktivní park. Objekt je řešen jako jeden objem složený z hlavní budovy a dvou připojených křídel pavilonů. Ve škole se nachází obor výtvarný, hudební, taneční a literárně-dramatický. Stavba je navržena jako dvoupodlažní. Konstrukčně se jedná o kombinaci železobetonového skeletu a železobetonových nosných stěn. Fasáda je tvořena cortenovými plechy. Součástí objektu je i kavárna a multifunkční sál, ve kterém je možno pořádat vystoupení či výstavy. Cílem je otevřít pozemek i školu veřejnosti a zapojit tak Kraví horu do života města.
Divadlo přes čáru - drogy v divadelním prostředí
Rybová, Tereza ; Spalová, Barbora (vedoucí práce) ; Novotná, Hedvika (oponent)
Práce dokumentuje specifický diskurz o (ne)užívání kokainu v divadelním prostředí, konkrétně mezi studenty a absolventy vysoké umělecké školy ve věkové skupině 20-30 let. Výzkum se tedy zaměřuje na užívání psychotropních látek v poměrně privilegovaném kontextu. Skrze fenomenologický design výzkumu dochází k pochopení žité zkušenosti aktérů. Data byla získána na základě třinácti hloubkových rozhovorů. Mezi respondenty byli zastoupeni neuživatelé, příležitostní uživatelé, osoby v ambulantní léčbě a bývalí distributoři drog. Studie se věnuje tomu, jak aktéři vnímají zážitky s jednotlivými drogami a jakým způsobem definují hranice přijatelnosti v rámci užívání psychotropních látek. Prostor je věnován i tomu, co uživatelé považují za zásadní během samotného aktu užití. Speciální pozornost je pak zaměřena na ekonomické vztahy, distribuci drog a vnímání nelegálnosti. Práce se dotýká i prožívání abstinence a ambulantní léčby. Kromě popisu užívání látek ve specifickém divadelního prostředí pohledem samotných aktérů, je poodhaleno, jakým způsobem v této skupině dochází k normalizaci užívání a jak se aktéři (ne)vymezují od celospolečensky podporovaného diskurzu.
Elementární architektura / Výuka architektury pro mladší generace
Menšíková, Barbora ; Veselá, Markéta (oponent) ; Ponešová, Barbora (vedoucí práce)
Vzhľadom k spletitosti celého súčasného edukačného systému návrh vytvára alternatívnu formu výučby estetického vnímania - umenia a architektúry, akýsi medzistupeň, ktorý sa pripája k existujúcim osnovám povinného vzdelávania detí ako doplnok či ich rozšírenie. Návrhom je teda priestor - umelecká inštitúcia, zameriavajúca sa na vzdelávanie mladej generácie z radov širokej spoločnosti. Spoluprácou školy architektúry so vzdelávacími inštitúciami, vzniká prostredie kde študent vystupuje z prostredia akademickej komunity a vzdeláva laickú verejnosť. Naopak verejnosť vstupuje do prostredia Fakulty architektúry a ponúka architektom nový uhol pohľadu.
Stavba-Prostor-Město "Dostavba městského bloku"
Langnerová, Karolina ; Zadražilová, Miroslava (oponent) ; Nový, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce se snaží prověřit možnou výstavbu mateřské školy ve velmi stísněných podmínkách vnitrobloku tak, aby byly dětem umožněny důstojné první kroky ve vzdělávacích zařízeních a zároveň byly ekonomicky využity pozemky v centru města.
Základní umělecká škola Jindřicha Jindřicha v Domažlicích
ANTOŠOVÁ, Jana
Tato práce je zaměřena na život Základní umělecké školy Jindřicha Jindřicha Domažlice. Je rozdělena do pěti kapitol. Zpočátku se věnuje městu Domažlice, a to hlavně jeho historii a vývoji. Následně je zde vylíčen hudební život v Domažlicích a blízkém okolí. Třetí kapitola se zaměřuje na život místního národopisce Jindřicha Jindřicha a jeho přínosu pro oblast Chodska. Dále je zde popsána historie klášterního kostela i klášterních budov, kde v současné době místní hudební škola sídlí. Následuje popis života hudební školy, a to jak obecně, tak po konkrétních oborech.
Umělecká škola „Mája“
Mašová, Nikola ; Kalousek, Lubor (oponent) ; Remeš, Josef (vedoucí práce)
Předmětem projektu je novostavba umělecké školy v katastrálním území Brno – Královo Pole. Jedná se o samostatně stojící objekt se dvěma nadzemními podlažími. Konstrukční systém objektu je zděný (vápenopískové bloky). Stropy nad 1.NP jsou řešeny jako železobetonové monolitické desky, stropy nad 2.NP jsou vyskládané z předpjatých železobetonových stropních panelů typu spiroll. Střechy jsou ploché přitížené. Obvodové stěny jsou dvouplášťové, kontaktně zateplené s obkladem z vláknocementových desek. Objekt je řešen podle učení Feng Shui a jako bezbariérový pro osoby se sníženou schopností pohybu a orientace.
Dostavba objektů určených pro FA a FaVU VUT Brno v areálu Údolní
Půžová, Lenka ; Kubík, David (oponent) ; Makovský, Zdeněk (vedoucí práce)
umeni, architektura, skola umeni, ateliery, umelecka tvorba
Umělecká škola ve Valašském Meziříčí
Hejl, Martin ; Rozehnal, Miroslav (oponent) ; Štěpánek, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřená na novostavbu umělecké školy ve Valašském Meziříčí. Objekt je třípodlažní, s jedním podzemním podlažím a dvěma nadzemními podlažími s plochou střechou. Nosná konstrukce je tvořena skeletem - železobetonové monolitické sloupy a železobetonová monolitická stropní deska. Výplňové zdivo je z keramických tvarovek. Objekt je zateplen minerální vatou. Podrobnější řešení diplomové práce se zabývá řešením hlavní části objektu umělecké školy, kde se nachází učebny a technické zázemí objektu. Ve vedlejších částech se nachází zázemí zaměstnanců, víceúčelový sál, kavárna a podzemní garáže.
Umělecká škola v Brně
Kousal, Petr ; Teplý, Vladimír (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce) ; Štěpánek, Ladislav (vedoucí práce)
Umělecká škola se nachází v lokalitě Brno – Střed, Kraví hora. Objekt je umístěn na horní část pozemku, zapuštěn do terénu a kopíruje svažitý terén. Návrh tvoří centrální atrium, které je obklopeno výstavním prostorem s posuvnými výstavními panely, dvojice křídel s odehrávající se výukou. Dále je navržen víceúčelový sál a kavárna. Všechny podlaží jsou propojené výtahovou šachtou jdoucí až na vyhlídkovou terasu. Jednotlivé terasové střechy jsou pochozí s intenzivní zelení. Stavba je založena pomocí podzemních stěn. Konstrukci tvoří železobetonový skelet s doplňkovými ocelovými příhradovými konstrukcemi. Fasáda je řešena z pohledového betonu v kombinaci s proskleným pláštěm. Vnitřní dělící stěny jsou v různých barevnostech. Umělecká škola bude využívaná obyvateli všech věkových skupin z Brna a jeho okolí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.