Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Současná válečná fotografie a etika
Vítková, Kateřina ; Lábová, Alena (vedoucí práce) ; Turek, Pavel (oponent)
Bakalářská práce Současná válečná fotografie a etika se zabývá etickými aspekty válečné fotografie a profese válečného fotožurnalisty. Cílem práce je popsat konkrétní etická dilemata spojená s válečnou fotografií, počínaje klasickými problémy, například zobrazování násilí a jeho obětí, až po různé způsoby ovlivňování práce válečného fotografa za účelem kontrolovat výsledný obraz války vnímaný veřejností. Práce definuje válečnou fotografii a její funkci i samotnou profesi válečného fotografa. Popisuje konkrétní etické otázky a uvádí nejrespektovanější etické kodexy. V poslední části se práce soustředí na vztah médii s civilními či vojenskými představiteli států a nastiňuje nejdůležitější milníky vývoje mediální strategie západních států v čele se Spojenými státy americkými, počínaje vietnamskou válkou.
Problematika prosazení své ceny na trhu s nemovitostmi
Lukele, Petra Elly ; Staněk, Roman (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Diplomová práce sleduje chování realitních makléřů, vlastnosti realitního trhu a jeho specifika. Sleduje prodej domů z pohledu prodejce i kupujícího. Zaměřuje se na rady pro úspěšný prodej nemovitosti a popisuje, co vše ho ovlivňuje. Praktická část je zaměřena na předprodejní servis, správný marketing při prodeji nemovitosti a blíže popisuje úskalí realitních kanceláří.
Motivace a stimulace zaměstnanců
Pražák, Petr ; Čeněk, Jiří (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na motivaci a zároveň stimulaci pracovníků v konkrétní dopravní firmě. Upřesňuje, kdo je zodpovědný za správnou motivaci zaměstnanců a součastně porovnává teoretické poznatky s fakty. Dále práce obsahuje návrh motivačního systému, přímo na míru dané firmě. Informace pro tento systém získám pomoci dotazníkového průzkumu.
Psychologické principy v technikách sociálního inženýrství
Pohorelec, Pavel ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Sociální inženýrství je druh útoku na organizaci nebo jednotlivce, soustřeďující se na slabiny lidského faktoru. V dnešní době, vyznačující se rychlostí, anonymitou a větším zaměření na technologie, představuje takovýto druh útoku vážnou hrozbu. V obraně, do které organizace investují nemalé částky, bývá lidský faktor podceňován. Přestože se sociálním inženýrstvím zabývala řada prací, většina se jich věnovala právě technické stránce a opomněla samotné vysvětlení ovlivňujících technik. Cílem této práce je proto vysvětlení těchto technik z pohledu psychologie, a na tomto základě navrhnutí použitelné obrany. V teoretické části práce jsou popsána dvě ústřední témata -- sociální inženýrství a sociální psychologii. Následně jsou blíže popsány principy, hrající v sociotechnickém útoku roli, a způsoby jakými je sociotechnika využívá. V praktické části jsou tyto informace využity k popisu několika praktických příkladů sociotechnického útoku, a následně k formulování praktických rad k obraně proti napadení sociotechnikem.
Interpersonální vliv v pracovním procesu.
CHARVÁT, Jan
Cílem bakalářské práce je porovnání motivačních programů dvou sledovaných podniků zastupujících komerční a státní sféru. Dále potom porovnání motivačních profilů jejich zaměstnanců.
Etika ve světě reklamy
ANTL, Pavel
Diplomová práce se zabývá problematikou etiky v reklamě, dělí se na šest kapitol. První se zabývá komunikací a funkcí reklamy v ní. V druhé části se zaměřuji na cíle a metody reklamy (mohou být pozitivní i negativní). Popisuji procesy: ovlivňování, manipulace, persvaze, sugesce, motivace a zaměření reklamy na segmenty trhu. Třetí část je orientována na principy regulace a samoregulace (vysvětluji jejich rozdíly). Na praktickém příkladě ukazuji jak funguje samoregulace v praxi. Čtvrtá část popisuje nejčastější nedovolené reklamy a na praktický příkladech ukazuje jak funguje ochrana spotřebitele. V páté zdůrazňuji důležitost mediální gramotnosti a problematiku mediální výchovy. V šesté části se zabývám reklamou a různými postoji a názory na ní
Koncept, praxe a kultura lobbování v anglofonních zemích
Vymětal, Petr ; Reschová, Jana (vedoucí práce) ; Žák, Milan (oponent) ; Malíková, Ľubomíra (oponent) ; Rychetník, Luděk (oponent)
Zavádění regulace lobbingu je aktuálním tématem nejen na úrovni mezinárodních organizací, ale také v řadě evropských i mimoevropských zemí. Práce se zabývá komparací pravidel týkajících se lobbingu ve vybraných anglofonních zemích. Pomocí popisné, dogmatické a komparativní metody jsou popsány hlavní trendy regulace lobbistické činnosti ve Spojených státech amerických, Kanadě, Spojeném království Velké Británie a Severního Irska a Austrálii. Text je rozdělen do čtyř kapitol. První kapitola se věnuje vymezení pojmu a definicí lobbingu, jeho odlišností od korupce a typologií lobbistických aktivit a lobbistů. Druhá kapitola teoreticky zasazuje lobbing převáţně do problematiky rozhodovacích procesů. Samotná komparace podobností nebo odlišností pravidel v případě lobbingu je obsahem třetí a čtvrté kapitoly. Obě kapitoly mají podobnou strukturu -- nejprve jsou představeny obecné úpravy a přístupy k regulaci, následně provedena komparace vybraných anglofonních zemí. Třetí kapitola se zabývá nejčastějšími pravidly pro lobbisty, čtvrtá kapitola se zabývá relativně opomíjenou stranou lobbistického kontaktu -- pravidly pro adresáty lobbingu (lobbované). V závěru jsou také naznačena některá opatření a doporučení pro Českou republiku.
Psychologické aspekty působení na zákazníka
Balounová, Monika ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá vztahem mezi zákazníkem a prodejcem. Zkoumá, jak vybraná restaurace působí na zákazníka a jak zákazníci tyto vlivy vnímají. Ze studie vybrané restaurace a jejich zákazníků vyplynulo, že většina respondentů ovlivnění k dosažení příjemné atmosféry podniku přijímá kladně. Dotázaní hosté si z větší části radu prodejce rádi vyslechli, zhodnotili a pak až sami vybrali pro sebe to nejlepší řešení. Význam práce spočívá ve zjištění, jak zvýšit tržby podniku pomocí ovlivňovacích prostředků bez manipulace a nátlaku na zákazníka.
Ovlivňování v pracovním procesu
ZRZAVÁ, Monika
Tato práce se zaměřuje na zkoumání vlivu světových médií na životní způsob lidí a nákupního chování spotřebitelů. Je zde nastíněna problematika toho, jak lidé reklamu vnímají a jaký názor na ní v dnešním světě mají. Také se zde vyhodnocují klady a zápory reklamního sdělení. Dalším důležitým bodem této práce jsou marketingová komunikace, média a vliv reklamy na způsob života lidí a na jejich rozhodování. Sledují se také účinnost reklamy a její úzká provázanost s psychologií. V práci se uvádí také uvedeno doporučení, jakým směrem by se reklama měla dále ubírat a čeho je lepší se naopak zcela v reklamě vyvarovat. Reklama se stala neodmyslitelnou součástí každodenního života a zaleží na každém jednotlivci, jaký postoj si k reklamě vytvoří a do jaké části se jí dá ovlivnit. Toto téma by bylo zapotřebí dále a hlouběji studovat, aby přineslo potřebné informace a to nejen pro tvůrce reklamy.
Získávání, pěstování a udržování zákazníků firmy
Opatová, Barbora ; Jakubíková, Dagmar (vedoucí práce) ; Wiener, Martin (oponent)
Cílem bylo navrhnout určitá doporučení pro společnost Hewlett-Packard s.r.o. v oblasti získávání a udržování zákazníků. V práci je vyjádřen vztah firmy k zákazníkům a možnostem ovlivňování zákazníků. Je zde představena společnost Hewlett-Packard s.r.o. a navrhnuty určitá doporučení v této oblasti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.