Název: Psychologické aspekty působení na zákazníka
Překlad názvu: Psychological Aspects of the Functioning on Consumer
Autoři: Balounová, Monika ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: ovlivňování; zvýšení tržeb; zákazník; consumer; functioning; increase sales

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27138

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76894


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet