| |
|
Výzkum spokojenosti zákazníků vybrané firmy
Boháčková, Veronika ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Kestlová, Kateřina (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem, konkrétně výzkumem spokojenosti zákazníků. Cílem práce je analýza vybraného podniku co se týče poznání potřeb a očekávání zákazníků a zhodnocení míry jejich spokojenosti s produkty a službami, které podnik nabízí. V teoretické části jsou vymezeny základní východiska marketingové strategie, která je založena na orientaci na zákazníka, s důrazem na spokojenost zákazníků, metodiku a význam měření spokojenosti a proces řízení vztahů se zákazníky. V praktické části je, kromě samotného výzkumu, návrh doporučení změn podniku s ohledem na jeho možnosti.
|
| |
|
Typology of the World Class members
Porkertová, Adela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem bakalářské práce je stanovit základní typologii běžného zákazníka konkrétního fitness centra World Class Fitness Centre na Václavském náměstí s návazností na určení jistých doporučení pro případnou další marketingovou strategii společnosti. První část práce je věnována teoretickým poznatkům, přiblížení pojmů marketing, marketingový výzkum a výzkum trhu, problematice dotazování, ale i segmentaci trhu a chování spotřebitele. Druhá část se orientuje na přiblížení fitness, prezentaci společnosti World Class obecně a dále specificky na konkrétním centru World Class Fitness Centre. Kapitoly obsahují proces celého výzkumu,spůsob zhromažďování dat, analýzu i interpretaci získaných dat.
|
| |
|
Analýza trhu mobilních operátorů v ČR
Klepáčová, Veronika ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Fotr, Jiří (oponent)
Definice a charakteristika marketingového výzkumu. Popis procesu marketingového výzkumu, jednotlivé etapy a fáze marketignového výzkumu.Základní etická pravidla při provádění marketingového výzkumu vzhledem k respondentům, zadavatelům a na úrovni mezi zadavateli. Charakteristika jednotlivých mobilních operátorů v České republice, nastínění jejich historického vývoje. Popis studentských tarifů poskytovaných jednotlivými operátory a jejich vzájemné srovnání. Zmapování situace mobilních operátorů v segmentu studentů VŠE.
|
|
Strategie implementace nové služby na český trh
Vejsadová, Klára ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Základní téma následující práce vychází ze stále aktuálnější problematiky využívání přírodních zdrojů a ekologických důsledků lidské činnosti. Samotnému napsání práce předcházela úvaha o vlivu výroby a používání jednorázových plenek na životní prostředí. Kromě vysoké náročnosti výroby na surovinové zdroje a energie je největším negativním výstupem spotřeby plen na jedno použití vznik enormního množství odpadu, jenž končí na skládkách. Postupným sbíráním informací k problematice a zejména seznámením se s existencí takzvané plenkové služby v zahraničí, jež představuje ekologičtější a zároveň stejně pohodlnou alternativu jednorázových plen, vedly k rozhodnutí, pokusit se v rámci diplomové práce vyhodnotit možnost zavést tuto službu v České republice.
|
| |
|
Vstup společnosti Dreher na český a slovenký trh
Koščo, Michal ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Severák, Jan (oponent)
V mé práci popisuji důvody a okolnosti vstupu německého výrobce automatizačních technologií společnosti Dreher na český a slovenský trh. I u sousedících států jsou podstatné rozdíly v parametrech trhu, které musí firma brát v úvahu při volbě strategie vstupu na daný trh. Rozdílné parametry trhů vyplývají ze sociálního a kulturního vývoje, ekonomického, právního a politického prostředí. Na příkladě společnosti Dreher popisuji rozdílnosti českého a německého trhu, které ovlivnily vývoj spolupráce našich firem a úspěšnost při vstupu firmy Dreher na trh. Dále popisuji marketingové aktivity, které jsme při průzkumu trhu, propagaci výrobků a získávání zákazníků použili. V závěru hodnotím celý proces vstupu na náš trh.
|
|
Typologie zákazníků společnosti Health a Fitness Club Holmes Place Nový Smíchov
Rakoušová, Sandra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem bakalářské práce je stanovit typologii zákazníka společnosti Fitness a Health Club Holmes Place Nový Smíchov a na základě kvantitativního marketingového výzkumu potvrdit nebo vyvrátit některé obecně tradované domněnky, které se oboru fitness center týkají. První část práce se zaměřuje na teoretické vysvětlení marketingového výzkumu, kvantitativního výzkumu, metody dotazování a chování spotřebitele. V druhé části práce se nachází přiblížení oboru fitness, dále prezentace společnosti Holmes Place, konkrétně hlavně klubu na Novém Smíchově. V následujících kapitolách je popsán průběh samotného výzkumu a v závěrečné kapitole potom analýza získaných dat a prezentace výsledků výzkumu.
|