Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  začátekpředchozí14 - 23  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh elektronického obchodu pro AREAL SYSTEMS s.r.o.
Parimucha, Petr ; Skoumal, Stanislav (oponent) ; Skoumal, Stanislav (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem nového elektronického obchodu pro firmu AREAL SYSTEMS s.r.o. Předmětem prodeje budou samolepky na zeď vyrobené na míru každému zákazníkovi. Návrh je řešený ze dvou hledisek, a to z hlediska technického a marketingového. U technického hlediska se zaměřím především na posouzení investice do nákupu plotteru a programování samotného obchodu. V druhé části rozeberu možnosti propagace na internetu a navrhnu jejich vhodnou kombinaci. Na závěr posoudím projekt z finančního hlediska.
Návrh na zvýšení obchodní úspěšnosti elektronického obchodu
Kuna, Martin ; Veselý, Karel (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením základních faktorů, které ovlivňují obchodní úspěšnost elektronického obchodu Anglia-Trading.cz, a návrhem změn, jež by měly jeho obchodní úspěšnost dále zvýšit. První část obsahuje stručný úvod do problematiky elektronického prodeje a obchodní úspěšnosti webu. Jsou zde rovněž představeny faktory, které úspěšnost elektronického obchodu v této oblasti ovlivňují, a to včetně ukazatelů, které je možno pro měření úspěšnosti využívat. Tyto teoretické poznatky jsou následně využity ve druhé, praktické, části ke zpracování analýzy uvedených faktorů, jež je zaměřena zejména na identifikaci slabých míst a příležitostí pro zlepšení. Z tohoto rozboru následně vychází popis návrhů řešení nalezených problémů, který je stěžejní částí práce. Práci pak uzavírá kapitola, ve které jsou popsány hlavní přínosy zavedení navržených změn v praxi.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Šimo, Martin ; Janková, Martina (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zameriava na postupy pre vytvorenie a propagáciu elektronického obchodu. V práci je spracovaný prehľad marketingových kanálov, ktoré môžu byť použité pre zviditeľnenie elektronického obchodu u zákazníkov. Práca obsahuje tiež vzorový návrh elektronického obchodu s dôrazom na jednoduchosť prevádzky a automatizáciu procesov.
Výběr informačního systému pro elektronický obchod
Parimucha, Petr ; Turák, Miroslav (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá výběrem informačního systému pro elektronický obchod Lepime.cz. Předmětem prodeje jsou bytové dekorace - samolepky na zeď vyráběné na míru. V první části je představena firma, výrobek a nastíněna analýza současného stavu informačního systému s důrazem na sestavení specifikace požadavků. Na tomto základě jsou pak porovnány jednotlivé informační systémy, které se dostaly do užšího výběru. Stěžejní částí je ekonomické srovnání informačních systémů, jak z hlediska počáteční investice, tak následných nákladů na jeho provoz.
Analýza českého e-mail marketingu
Michalec, Pavel ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Kováčik, Matěj (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat a zhodnotit současný stav českého e-mail marketingu. Autor na základě svých zkušeností a pomocných materiálů sestavil významná kritéria, pomocí kterých je tato analýza prováděna na subjektech z oblasti ecommerce. Všechna kritéria mají nastíněna svoji významnost a ideální stav, ve kterém by se měla nacházet. Předmětem analýzy jsou e-mailové kampaně (1439 vzorků) vybraných subjektů, které autor nasbíral během 10 měsíců. V rámci práce jsou kromě samotné analýzy poskytována i doporučení na zlepšení a dosažení kvalitního a efektivního e-mail marketingu, který má přínos jak pro odesílatele, tak i pro příjemce.
BI nástroje MS Excel 2013 v prostředí internetového obchodu
Šleis, Jakub ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Tato práce se zabývá využitím self-service business intelligence nástrojů společnosti Microsoft v prostředí internetového obchodu. Primárním cílem práce je analyzovat a navrhnout metriky a aplikace v nástrojích PowerPivot a Power View, které by sloužily pro efektivní podporu řízení internetového obchodu. Metriky jsou identifikovány na základě metody balanced scorecard. Základ samotných aplikací je vytvořen na referenčním modelu MBI. Práce je uceleným materiálem, který slouží jako podklad pro majitele a správce internetových obchodů, k implementaci vlastního řešení postaveného na principech self-service business intelligence.
Personalizace obsahu na webu
Šatera, Ondřej ; Mittner, Jan (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Práce se věnuje personalizaci obsahu na webu, jejím přínosům pro uživatele a jejímu vlivu na konverzní poměr obchodníka. Představuje používané přístupy k její realizaci, analyzuje teoretické základy a popisuje jejich technickou realizaci. Na závěr jsou poznatky aplikovány na dva skutečné webové projekty. Hlavním přínosem práce je kompletní pohled na personalizaci a poskytnutí obecného návod pro její implementaci.
Uvedení nového produktu na trh
Macků, Milan ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce poskytuje čtenáři hluboký přehled o problematice uvedení výrobku na internetový trh, přičemž se ji daří vhodně namíchat teoretické poznatky s řadou praktických analýz a příkladů z praxe nejen z prostředí Procter & Gamble. V teoretické části se zaměřuje na především na stavbu obchodního modelu pří uvedení výrobku na trh. Praktická část práce analyzuje nástroje on-line marketingu, jejich specifika a možnosti využití v různých marketingových strategiích. Finální případová studie ze společnosti Procter & Gamble mapuje uvedení několika předních značek na český internetový trh. Provází čtenáře od identifikace příležitosti, přes detailní průzkum trhu až po ukázky realizace a výsledky projektu.
Tvorba e-shopu a prezentace zboží
Náhlovská, Klára ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je samotné vytvoření elektronického obchodu. Dalším cílem je představit čtenáři možnosti tvorby vlastního elektronického obchodu se zaměřením na open-source řešení. Posledním cílem je seznámit čtenáře se zásadami tvorby produktové fotografie nabízeného zboží v tomto elektronickém obchodě. Výběr způsobu řešení tvorby elektronického obchodu probíhal na základě konzultace se zástupci firmy implementující elektronický obchod, s odborníky zabývajícími se tvorbou elektronických obchodů a z informačních zdrojů z internetu. Tvorba produktové fotografie probíhala v ateliéru vytvořeném v domácích podmínkách pomocí vlastních sil. Nejdůležitějším přínosem práce je samotná implementace elektronického obchodu. Dále je to rozšíření obzorů pro čtenáře z oblasti tvorby elektronických obchodů i produktové fotografie. Práce je rozdělena do tří částí. V první části - teoretické se zabývám výběrem vhodného způsobu tvorby elektronického obchodu z možných řešení. Poté se zde věnuji pouze zvolené variantě a sice open-source řešení. Na základě zvolených kritérií vybírám nejvhodnější open-source redakční systém pro majitele implementujícího elektronického obchodu. Dále se zde zabývám grafikou a jejím vlivem na návrh webu a poté zásadami pro tvorbu produktové fotografie. Druhá část se věnuje samotné tvorbě elektronického obchodu. Zaměřuji se zde především na prezentaci zboží a její vliv na uživatele. Dále se zde věnuji tvorbě produktové fotografie. Třetí část je zaměřena na testování návrhu elektronického obchodu nezávislými uživateli. Ti by měli být schopni identifikovat další případné nekonzistence, které je nutné zapracovat pro zlepšení uživatelského rozhraní. Dále se tato část zabývá porovnáním konkurenceschopnosti prezentace zboží včetně jejího vlivu na uživatele tohoto elektronického obchodu vůči elektronickému obchodu konkurence. Výsledkem tvorby elektronického obchodu je doporučení, jak vytvořit kvalitní elektronický obchod s nízkými vstupními náklady.
Aplikace a využití BI v prostředí elektronického obchodu
Plášil, Roman ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Ouřada, Libor (oponent)
Tato práce je věnována tématu elektronického obchodu z pohledu implementace strategického přístupu k jeho řízení a současně podpory tohoto přístupu ze strany technologické, postavené na technologiích Business Intelligence. V první části práce jsou popsána základní teoretická východiska a na jejich základě je pak navrženo konkrétní řešení na vzorové situaci ve vzorovém internetovém obchodě a popsána pilotní implementace řešení podpory rozhodování postaveného na řešení BI.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   začátekpředchozí14 - 23  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.