Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,383 záznamů.  začátekpředchozí1372 - 1381další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Communication of Kotex brand
Tichá, Lenka ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je provedení komplexní analýzy komunikační strategie značky Kotex z roku 2003, kdy proběhl její celkový relaunch. Na základě zjištěných informací vyhodnotit efektivnost zvolených komunikačních prostředků při dosahování marketingových cílů v daném období. Diplomová práce by měla potvrdit vhodnost komunikačního mixu pro danou značku v tržním prostředí dámské hygieny s ohledem na rozpočtové omezení a specifika cílové skupiny. Praktickým přínosem práce je jednak posouzení vhodnosti použité komunikační strategie a následně navrhnutí dalších možných aktivit doporučených k realizaci za imitujících podmínek daných jednak korporátními pravidly a tržními specifiky.
Životní styl - předmět výzkumů a kritérium segmentace
Kuncová, Jana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Udatný, Jiří (oponent)
Diplomová práce pojednává o životním stylu s důrazem na jeho využití v marketingu. V první části jsou popsány agenturní výzkumy životního stylu aktuálně prováděné v České republice. Druhá část obsahuje pojednání o principech a metodách segmentace trhu a příklad segmentace trhu finančních služeb na základě charakteristik životního stylu. V závěru jsou doporučení pro marketingovou orientaci vůči jednotlivým segmentům.
Mediální plánování a jeho využití v komerčních komunikacích
Novotná, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Blodigová, Lenka (oponent)
Média a jejich dělení Vývoj a účinnost médií Mediální thr Výzkumy a ukazatele Plánování Situační analýza,cíle strategie Plán Mediální plán pro kampan společnosti McDonald
Vypracování komunikační strategie jazykové školy
Holoubková, Táňa ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Cílem diplomové práce je vypracování komunikační strategie pro nově zakládanou jazykovou školu na malém městě. Teoretická část práce se zabývá ATL, BTL a PR komunikací, Corporate Identity, je zde vyložena terminologie používaná v mediálním prostředí a nastíněny postupy použité v praktické části práce. Praktická část práce postupuje od popisu subjektu, kterému je komunikační strategie navrhována, a jeho cílů, přes monitoring okolí (konkurenčních subjektů, sociodemografických a lifestylových charakteristik obyvatel daného regionu, dostupných kanálů komunikace) až po samotné navržení vhodných cílových skupin a ročního strategického plánu komunikace s podrbnějším zaměřením na první půlrok činnosti jazykové školy (tzn. intenzivnější komunikace spojená se zahájením působení - tzv. "launchovací" aktivity).
Reklamní a mediální trh ČLR
Rezek, Tomáš ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Přibová, Marie (oponent)
Cílem této práce je přiblížit evropským podnikatelům čínský reklamní a mediální trh. Efektivní marketing je nedílnou součástí jakékoliv úspěšné obchodní strategie. V případě Čínské lidové republiky to platí obzvlášť, především kvůli tvrdé konkurenci. Marketing úzce souvisí s kulturním prostředím, které bezprostředně ovlivňuje celou ekonomiku. Základní informace týkající se čínské ekonomiky jsou v první části mé práce. Dále se věnuji klíčovým kulturním aspektům, které podle mého názoru nejvíce ovlivňují chování Číňanů a zároveň dělají největší problémy zahraničním společnostem při vstupu na čínský trh. Druhá část práce se týká analýzy vývoje mediálního trhu. V této části pracuji především s vývoji výdajů na reklamu v jednotlivých médiích. Při analýze použvám srovnání se Spojenými státy, které představují zemi s plně rozvinutým reklamním a mediálním trhem. Ve třetí části mé práce se věnuji reklamě jako takové. Zkoumám různé druhy reklamy a na jejich ukázkách vysvětluji působení čínské kultury. Poslední část mé práce se týká světové výstavy EXPO 2010, která se bude konat v Šanghaji.
Změny v komunikaci médií a vývojové trendy
Hádková, Lenka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Blodigová, Lenka (oponent)
Diplomová práce popisuje oblast komerčních komunikací a současnou situaci na mediálním trhu v ČR. Stručně provádí mediálním plánováním a zahrnuje praktickou analýzu mediálního chování dvou vybraných cílových skupin. S vývojem společnosti klesá konzumace tradičních médií a objevují se moderní způsoby, jak spotřebitele ovlivnit. Nové trendy jsou zařazeny s ohledem na jejich využití v ČR a doplněny příklady ze zahraničí. Závěr shrnuje odhady vývoje mediální sféry v kratší časové perspektivě.
Marketing a média v Rusku
Ionova, Alena ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Valenčík, Radim (oponent)
Bakalářská práce je analýzou marketingu a médií v Rusku. Jejím hlavním cílem je deskripce rozvoje marketingu a médií v Rusku, usnadnění orientace v ruském marketingu a médií.
Médiá a propaganda
Frtúsová, Lucia ; Peterková, Jana (vedoucí práce) ; Knotková, Vladimíra (oponent)
Diplomová práca sa venuje problematike propagandy, úlohe a postaveniu médií v propagandistických kampaniach, najskôr obecne, neskôr so zameraním sa na jednotlivé typy masmédií a zmeny ich roly v propagandistických kampaniach. DP obsahuje historický vývoj propagandy a nezastupiteľnej roly médií v nej, upozorňuje na faktory, ktoré síce nepredstavujú propagandu v pravom slova zmysle, avšak rovnako ako propaganda narúšajú objektívnosť mediálneho zdelenia, ako aj obsiahly súpis uvedomelých a cielených propagandistických metód a techník, využívaných k presadzovaniu propagandistických cieľov. Druhá časť DP sa venuje procesom zmien postavenia a úlohy jednotlivých typov médií a na konkrétnych príkladoch poukazuje na zlomové body v histórii toho ktorého masmediálneho prostriedku, so zameraním sa na oblasť vojnovej propagandy a zmeny roly médií v nej.
Monitoring and effectiveness of internet advertising spending
Nakládal, Michal ; Puchýř, Milan (vedoucí práce) ; Ganoczy, Eduard (oponent)
Práca sa zameriava na problematiku on-line reklamy, jej efektívnosti z hľadiska jednotlivých druhov a sledovanie aktuálnych trendov v reklamných výdajoch do tohto segmentu. V prvej časti rozdeľujem používané druhy internetovej reklamy podľa medzinárodného delenia IAB a píšem aj o platobných modeloch a reklamných systémoch špecifických pre internet. Druhá časť porovnáva internet s masmédiami podľa kľúčových vlastností pre využitie v reklame. Práca opisuje efektivitu druhov internetovej reklamy. Tretia časť diplomovej práce detailne opisuje projekt spoločnosti Primetime s názvom Monitoring internetovej reklamy.
Product placement jako nástroj marketingové komunikace
Mika, Jiří ; Puchýř, Milan (vedoucí práce) ; Grmela, Tomáš (oponent)
Product placement je nový fenomén marketingové komunikace. Tato práce přináší analýzu product placementu a principů, na nichž je založen. Definuje placement. Popisuje jeho historický vývoj a současnou situaci. Zkoumá, zda je tento nástroj efektivní z hlediska marketingu. Pozastavuje se také nad rozdílným přístupem k regulaci placementu v USA a v Evropě. Zkoumá etiku placementu a odhaduje jeho budoucí vývoj na globálním trhu a v ČR.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,383 záznamů.   začátekpředchozí1372 - 1381další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.