Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13,528 záznamů.  začátekpředchozí13519 - 13528  přejít na záznam: Hledání trvalo 1.35 vteřin. 

Využití techniky koučování v rámci rozvoje firmy a osobního rozvoje manažerů
Kalinová, Renata Bc. ; Stejskalová, Irena (vedoucí práce) ; Lešetický, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se v teoretické části zabývá analýzou metody koučování a jejím využitím v oblasti rozvoje firmy a osobního rozvoje manažerů. Praktická část obsahuje konkrétní koučovací rozhovor pro konkrétní firmu a jeho manažera. Dále zahrnuje zápis koučovacího rozhovoru, jeho vyhodnocení a provedení ještě jednoho koučovacího rozhovoru a jeho vyhodnocení.

Návrh marketingové strategie firmy Plastika a.s.
Helíšková, Šárka ; Vrzalová, Monika (oponent) ; Vrzalová, Monika (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je zvýšit konkurenční postavení firmy Plastika a.s. pomocí vytvoření nové marketingové strategie pro příští období. Východiskem pro ni je analýza stávající marketingové strategie společnosti. V první části vychází práce z teore-tických východisek. V druhé části je představena společnost Plastika a.s., provedena analýza současného stavu, konkrétně její současné marketingové strategie. Třetí návrho-vá část formuluje samotný návrh nové marketingové strategie pro další období vedoucí ke zlepšení konkurenční pozice společnosti na trhu.

Měření spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku
Ryšavá, Kateřina Bc. ; Lukšů, Vladimír (vedoucí práce) ; Pražáková, Eva (oponent)
Práce popisuje možné metody monitorování spokojenosti zákazníků a vhodnost jejich použití. Zabývá se způsoby zjišťování spokojenosti a loajality zákazníků ve vybraném podniku a navrhuje nový systém měření. Ve zvolené společnosti je realizován dotazníkový průzkum, který směřuje k navržení vhodných doporučení ke zlepšení činnosti podniku a jeho vztahu se zákazníky.


Výběr vhodného zahraničního trhu pro expanzi společnosti Logio
Ščuková, Diana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi zahraniční expanze na příkladu české firmy Logio s.r.o, která prodává poradensko-technologické služby na B2B trhu. Hlavním cílem práce je vybrat vhodný zahraniční trh pro případnou expanzi společnosti. Dále si práce klade za cíl podrobit vybraný trh důkladné analýze a stanovit formu vstupu. První část se věnuje charakteristice obecného procesu, podle kterého by firmy měly postupovat při výběru vhodného zahraničního trhu, a jednotlivým formám vstupu. Získané poznatky jsou následně využity při výběru vhodného zahraničního trhu pro expanzi společnost Logio s.r.o., což je provedeno v několika krocích. Zvolený trh je podroben detailní strategické analýze, ve které je využito Porterova modelu 5 sil a PESTEL analýzy. V závěru práce jsou uvedeny a porovnány čtyři varianty vstupu na zahraniční trh a je zvolena ta nejvhodnější s ohledem na specifika samotné firmy.

Strategie komunikace značky Huawei na sociálních sítích
Slavičínský, Jaroslav ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem diplomové práce je provést analýzu komunikace značky Huawei na sociálních sítích a srovnání s konkurenční značkou Samsung. Následně bude vytvořena komunikační strategie, která bude sloužit jako doporučení pro značku Huawei, jak komunikovat na sociálních sítích. Práce je rozdělena na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsán význam marketingu na internetu a speciálně na sociálních médiích. Dále je v ní obsažena charakteristika vybraných sociálních sítí. Praktická část obsahuje samotnou analýzu komunikace, srovnání se značkou Samsung a doporučenou strategii vedoucí ke zlepšení komunikace značky Huawei v prostředí sociálních médií.

Datová kvalita v prostředí databáze hospodářských informací
Cabalka, Martin ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Kučera, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá výběrem vhodných dimenzí datové kvality pro zvolenou databázi hospodářských informací, následným návrhem a implementací metrik pro jejich vyhodnocování. Cílem práce je definice pojmu datová kvalita v kontextu databáze hospodářských informací a možnosti jejího měření. Na základě dimenzí vhodných ke sledování je sestaven seznam metrik. Tyto metriky jsou následně implementovány v dotazovacím jazyce SQL, případně procedurální nástavbě Transact SQL. Metriky jsou rovněž otestovány nad reálnými daty a výsledky komentovány. Hlavní přínos této práce je komplexní zpracování tématu datové kvality od teoretického popisu jednotlivých činností, až po konkrétní implementace jednotlivých metrik. Zároveň práce nabízí několik teoretických i praktických směrů, kterými lze dané téma rozvíjet.

Ocenění společnosti CZC.cz s.r.o.
Beryn, Aliaksandr ; Sieber, Patrik (vedoucí práce) ; Špička, Jindřich (oponent)
Cílem této diplomové práce je ocenění společnosti CZC.cz, s.r.o. ke dni 31. 12. 2016. Podstatou ocenění společnosti je zjištění jejího skutečného finančního stavu na základě historických dat, získaných z finančních zpráv společnosti a z jiných zdrojů, a následné modelování jejich budoucích finančních výsledků na základě expertních odhadů za účelem zjistit, jakou ekonomickou hodnotu může společnost přinést svým vlastníkům, nebo jakou cenu má zaplatit kupující, aby tuto společnost ovládl. Práce je rozdělená na dvě části: teoretickou část a praktickou část. Teoretická část obsahuje pojmy, metody a nástroje, využívané při ocenění společnosti. Praktická část obsahuje výsledky analýz, komentáře a výsledek ocenění společnosti, které je provedeno metodou diskontovaných volných peněžních toků. Práce končí závěrem, který shrnuje výsledky provedených analýz.

Specifika marketingové komunikace americké IT firmy na evropském trhu
Hradecká, Aneta ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Bič, Josef (oponent)
Tato diplomová práce se zaobírá specifiky marketingové komunikace americké IT firmy na evropském trhu. Cílem je popsat základní teoretická východiska marketingu a marketingové komunikace. Hlavním cílem této práce je analýza marketingové komunikace společnosti Hewlett Packard Enterprise, její zhodnocení a formulování doporučení, která by vedla k zefektivnění marketingové komunikace této společnosti. Přínosem práce je komplexní pohled na firmu a analýza její komunikace a následné návrhy na zlepšení, které by následně mohly být uplatněny v praxi.

Ocenění firmy na základě strategické analýzy trhu
Vieweghová, Kateřina ; Sieber, Patrik (vedoucí práce) ; Štamfestová, Petra (oponent)
Cílem práce je ocenění podniku BENET AUTOMOTIVE s.r.o. na základě strategické analýzy trhu z pohledu externího oceňovatele. Vybraná firma působí v oblasti automotive jako dodavatel pro automobilový průmysl. V práci je představena oceňovaná společnost. Dále je provedena strategická analýza trhu pomocí analýzy mikroprostředí a makroprostředí. Následuje zjištění finančního zdraví podniku pomocí finanční analýzy, která se pro účely práce skládá z analýzy absolutních ukazatelů, poměrových ukazatelů, DuPontova rozkladu ukazatelů rentability, vyhodnocení bilančních pravidel a bankrotních modelů. Dále je vytvořena prognóza generátorů hodnoty na jejichž základě je navržen finanční plán. V poslední části je provedeno samotné ocenění společnosti pomocí metody DCF entity.