Název: Specifika marketingové komunikace americké IT firmy na evropském trhu
Překlad názvu: Specifics of Marketing Communication of American IT company on the European market
Autoři: Hradecká, Aneta ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Bič, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: B2B trh; IT; komunikační mix; marketingová komunikace; marketingový mix; B2B market; communication mix; IT; marketing communication; marketing mix

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/53252

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-262186


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-01-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet