Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 143 záznamů.  začátekpředchozí133 - 142další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing českých politických stran v roce 2010
Stručovská, Hana ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Šanda, Jakub (oponent)
Diplomová práce na téma "Politický marketing ČR 2010. Kampaně do PS PČR" má za cíl zmapovat politický marketing nejvýznamnějších českých politických stran před volbami do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky. Práce se zaměřuje především na marketingové kampaně stran a jejich nejvýraznější momenty, které měly vliv na výsledky voleb. Práce je zasazena do konkrétní politické situace. Nejprve je zde politický marketing popsán teoreticky, potom se práce zaměřuje na konkrétní strany a jejich kampaně. V práci je využíváno metod obsahové analýzy, analýzy mediálních prostředků a rozhovoru s volebním manažerem. V práci jsou zpracovány primární i sekundární informace. V práci jsou zanalyzovány hlavní momenty kampaní stran s vazbou na marketingová pravidla a výsledky voleb.
Political marketing in Slovakia
Komorová, Michaela ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vývojem politického marketingu na Slovensku od roku 1994. Ve své teoretické části objasňuje základní pojmy marketingu aplikovaného na politickém trhu. V praktické části popisuje jednotlivé druhy voleb, které se na Slovensku konaly, analyzuje důvody neúspěchu politických stran a lídrů a podává základní přehled o používaných způsobech propagace.
Vládní kampaň pro americký radar
Lokajíček, Jan ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Müller, Karel (oponent)
Tématem práce je politický marketing a jeho uplatnění v kampani pro plánovanou výstavbu radarové základny Spojených států na území ČR. První část je věnována politickým vyjednáváním, která vedla k myšlence vybudovat v Česku radar a navazujícím skutečnostem, které vedly k opuštění myšlenky tento radar vybudovat. Dále je v práci popsáno zajištění kampaně pro radar ze strany vlády a propagační materiály, které byly k propagaci radaru použity. Na závěr je v práci rozebrána kampaň z hlediska marketingového mixu a popsány také sociologické výzkumy společně s interpretací, které události mohly způsobit pohyb veřejného mínění v otázce radaru. Hlavním cílem práce je analyzovat kampaň z hlediska politického marketingu a určit jaké faktory ovlivnily její neúspěch.
Teorie a praxe politického marketingu
Vondráčková, Lenka ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Novotný, Lukáš (oponent)
Použití politického marketingu představuje stále důležitější součást předvolebních kampaní. Cílem této práce je analýza kampaní dvou největších českých stran - ODS a ČSSD - v parlamentních volbách 2006. Analýza je provedena na základě aplikace modelu komplexního politického marketingu britské politoložky Jennifer Lees-Marshment, která ve své teorii rozlišuje tři typy politických stran: produktově orientované strany, prodejně orientované strany a tržně orientované strany. Proces politického marketingu, který je pro každý typ odlišný, pak významně ovlivňuje chování strany v průběhu kampaně.
Political marketing in Slovakia: campaign 1998
Zábražná, Adela ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Novotný, Lukáš (oponent)
Ústředním tématem této práce je politický maketing a jeho využití na Slovensku v období před volbami v roce 1998. Politický marketing, jehož význam roste s každými volbami, vzbuzuje rozporuplné reakce nejen mezi voliči, ale i v rámci akademické obce. Vymezením historie i současného diskursu na poli politického marketingu se zabývá první kapitola práce. V druhé kapitole nalezneme popis výchozí situace na Slovensku před volbami v roce 1998 v klíčových oblastech demokracie a zahraniční politiky, jakožto i popis zapojení občanské společnosti do kampaně. Třetí kapitola představuje model tržně orientované strany od Jennifer Lees-Marshment, který je zároveň ve čtvrté kapitole použitý jako základ pro analýzu marketingu politických stran. Primárním cílem práce je ověřit přítomnost prvků tržně orientované strany podle modelu Jennifer Lees-Marshment u jednotlivých politických stran, které se dostaly do NR SR po volbách 1998. Druhá klíčová otázka se týká možnosti uplatnění tohoto modelu na nestabilní stranický systém, jako byl právě systém na Slovensku v roce 1998.
Role ICT ve volbách a politickém marketingu
Elšík, Michal ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Práce "Role ICT ve volbách a v politickém marketingu" se zabývá problematikou fungování politických stran v prostředí nové ekonomiky a marketingu, který dnes slouží jako základní prostředek komunikace politických stran a politiků s veřejností. Politický marketing je spojován s využitím nejnovějších ICT nástrojů, především internetu ve formě webu 2.0 a sociálních sítí. Práce na příkladu amerického prezidenta Baracka Obamy demonstruje moderní způsob vedení úspěšné předvolební politické kampaně s využitím ICT technologií.
Marketing and financial crisis
Čahojová, Kristína ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Práce popisuje vliv recese na marketing ve střední Evropě. Je zaměřena především na politický marketing v České republice, na Slovensku, v Rakousku a v Maďarsku. Teoretická část se zabývá definicí a vývojem politického marketingu. Analýza makroekonomických podmínek a nedávný politický vývoj jsou shrnuty v první části. Dopad krize je popsán na politických kampaních. Nové marketingové trendy jsou shrnuty v závěru práce.
Politický marketing v primárních volbách Demokratické strany 2008
Pistulková, Petra ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Faturová, Marie (oponent)
Tématem této práce je politický marketing v primárních volbách Demokratické strany 2008 a způsob jeho využití Barackem Obamou a Hillary Clintonovou. Po teoretickém vymezení pojmu politický marketing je práce zaměřena na hlavní rysy kandidátů, které ovlivnily jejich obraz v očích voličů (problematika image, podpora celebrit a rodiny a využití mediálních prostředků). Práce se dále týká průběhu samotných primárních voleb a jednotlivých kroků, které během kampaně Clintonová i Obama učinili, dále pak možných dopadů těchto kroků na růst či pokles preferenčních hlasů ze strany voličů. Cílem práce je analyzovat primární prezidentské volby Demokratické strany v roce 2008 z hlediska politického marketingu a odpovědět na otázku, jaké klíčové faktory vedly k vítězství Baracka Obamy, jakým způsobem se mu podařilo překonat více jak dvacetiprocentní ztrátu podpory z počátku kampaně a zvítězit nad Clintonovou, která byla na začátku primárních voleb považovaná za jasnou favoritku.
Kampaň Baracka Obamy - Trendy politického marketingu
Laresová, Martina ; Lehmannová, Zuzana (vedoucí práce) ; Matějka, Zdeněk (oponent)
Cílem této práce je na základě teoretických podkladů a analýzy volební kampaně současného prezidenta USA Baracka Obamy definovat trendy politického marketingu. Jsou jimi (a) komplexní zapojení marketingových nástrojů do volební kampaně s důrazem na synergii "nových" a "klasických" médií ("postmoderní kampaně"), (b) nutnost udržování kampaně i během samotného volebního období ("permanentní kampaně"), (c) profesionalizace kampaní na úrovni strategie i exekuce, (d) personalizace na úrovni sdělení, politické nabídky i voliče a v neposlední řadě (e) změna reakce voličů na volební komunikaci daná vlivem digitálních technologií, pop kultury a spotřebitelských zvyklostí.
Use of Political Marketing in Reinventing the British Conservative Party
Heczko, Pavel ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent)
The subject of this thesis is The Conservative Party and its use of political marketing. The text analyzes how the Party responded to three subsequent election defeats in 1997, 2001 and 2005 and to what extent are the Conservatives utilizing political marketing methods and techniques in reaction to the pressure from their more market oriented competitor, the Labour Party. Since the rebranding of the Labour Party under Tony Blair, the Conservatives were struggling to adapt to the new reality. Instead of utilizing political marketing and being more responsive to the wishes of the electorate they diverged their polities more to the right. However, their incumbent leader, David Cameron, is transforming the Party and making it more market oriented. These efforts are critically analyzed.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 143 záznamů.   začátekpředchozí133 - 142další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.