Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Teorie a praxe politického marketingu
Vondráčková, Lenka ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Novotný, Lukáš (oponent)
Použití politického marketingu představuje stále důležitější součást předvolebních kampaní. Cílem této práce je analýza kampaní dvou největších českých stran - ODS a ČSSD - v parlamentních volbách 2006. Analýza je provedena na základě aplikace modelu komplexního politického marketingu britské politoložky Jennifer Lees-Marshment, která ve své teorii rozlišuje tři typy politických stran: produktově orientované strany, prodejně orientované strany a tržně orientované strany. Proces politického marketingu, který je pro každý typ odlišný, pak významně ovlivňuje chování strany v průběhu kampaně.

Viz též: podobná jména autorů
2 Vondráčková, Liběna
1 Vondráčková, Linda
4 Vondráčková, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.