Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 150 záznamů.  začátekpředchozí131 - 140další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití agentů v business procesech
Doskočilová, Veronika ; Řepa, Václav (vedoucí práce) ; Svatoš, Oleg (oponent)
Tato práce se zabývá možnostmi využití agentů a multiagentních systémů v oblastech procesního řízení a procesního modelování. Cílem teoretické části práce jsou popsat teorii umělých agentů, zhodnotit přínosy tohoto přístupu a popsat jejich současné aplikace pro využití v BPM. Dále v teoretické části rozebírám problematiku řízení a modelování podnikových procesů a metodiku MMABP. Cílem analytické části práce je shrnout možnosti využití MAS v BPM v případě, že jsou firemní procesy již popsány a namodelovány a v případě, kdy namodelovány zatím nejsou. V této části práce chci také představit svou teorii agenta-procesu, neboli možnost nahlížení na procesy jako na samostatné agenty. Tato teorie je přednesena na praktických ukázkách a příkladech za použití metodiky TROPOS a podpořena zdroji z oblastí procesního a agentního modelování.
Optimalizace procesů ve vybraném výrobním podniku
Melichar, Václav ; Fortinová, Jana (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Bakalářská práce "Optimalizace procesů ve vybraném výrobním podniku" je zaměřena na zlepšení chodu podnikových procesů. Stanoveným cílem práce je provést analýzu současných procesů v konkrétním podniku na Moravě a na základě výsledků analýzy vybrat vhodný proces pro návrh řešení nalezených problémů. V teoretické části práce jsou nejprve definovány základní pojmy. Dále je rozvedena problematika procesního řízení a modelování procesů. Na předchozí teoretickou část navazuje část praktická. Zde jsou na základě analýzy podnikových procesů identifikovány tři procesy, které vykazují nedostatky. Pro určení vhodnosti identifikovaných procesů k optimalizaci je užita metodika eliminačních otázek. Přínosem práce je zejména lepší využití podnikových aktiv v konkrétním vybraném podniku.
Podpora principů operačního výzkumu v TASW orientovaném na autodopravu
Habarta, Přemysl ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent)
V dnešním uspěchaném světě, kdy je na prvním místě globalizace, je možné, aby potřeby člověka byly uspokojovány ihned. Významnou součástí trhu se v posledních letech stala silniční nákladní doprava, která je nezbytně nutná pro správné fungování všech odvětví v České republice. Cílem mé diplomové práce je zpracovat analýzu úrovně podpory principů operačního výzkumu v TASW řešeních pro společnosti orientující se na autodopravu, podporujícími trendy vývoje v současném směru autodopravy. Současně navrhnu studii řešení podpory pro malé dopravce, kteří dosud nejsou schopni nebo ochotni pořídit si drahý software pro podnikání v autodopravě. K dosažení cíle charakterizuji problematiku dopravních společností a budu se zamýšlet nad uplatněním principů a metod operačního výzkumu v procesech dopravní společnosti. Zanalyzuji stav podpory operačního výzkumu s TASW, který je orientovaný na autodopravu. Posléze popíši studii, kde navrhnu řešení pro malé dopravce, zohledňující prvky operačního výzkumu v jejich procesech a TASW, a tím přispět k usnadnění rozhodování malých autodopravců při výběru vhodného software pro autodopravce. Práce je rozdělena do několika částí -- nejprve se budu teoreticky zabývat silniční nákladní dopravou, jejím rozdělením a druhům současných nákladů. Popíši tvorbu cen, aby bylo jasné, co vše musí autodopravce znát. Vysvětlím jednotlivé disciplíny operačního výzkumu, které s sebou přinášejí zefektivnění správného fungování dopravní společnosti. Výsledky zpracování těchto teoretických částí použiji pro vytvoření vlastního modelu přepravní společnosti. Analyzovat trh systémů na českém trhu určených pro podporu procesů přepravní firmy, která využívá principy operačního výzkumu. Na závěr porovnám varianty využívání různých typů informačních systémů pro dopravu. Přínos mé práce spatřuji v tom, že je tato práce srozumitelná i laikům. Zlehčuje výběr specializovaného softwaru pro přepravní firmu spolu s vazbou na možnou procesní analýzu firmy a vazbou na oblasti OV, které umožňují efektivnější rozvoz.
Optimalizace servisních procesů
Malík, Jan ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Chocholatý, Drahomír (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou procesního řízení v konkrétní společnosti. Jejím cílem je poskytnout nejen vedení společnosti pohled na zavedené fungující procesy servisní, formalizovat jejich podobu pomocí základních popisných tabulek a procesních diagramů, identifikovat problémová místa a navrhnout jejich zlepšení. První část krátce představuje čtenáři sledovanou organizaci a její procesy. Nabízí pohled na její organizační strukturu a strategii společnosti demonstruje pomocí SWOT analýzy. Dále je popsána metodika sloužící pro následnou procesní analýzu. V prostřední části se nachází procesní analýza tří hlavních procesů servisní části organizace. Tyto procesy jsou popsány pomocí základních popisných tabulek a graficky znázorněny EPC diagramy. Všechny procesy doplňuje podrobný popis slabých míst. Výstupem každé podkapitoly je pak seznam problémů popsaného procesu. Závěrečná část vychází z dříve sestaveného seznamu, kdy ke každému problémovému místu je navrženo doporučení, jak slabé místo odstranit, anebo alespoň snížit jeho dopad na průběh procesu. K některým procesům jsou vytvořeny nové EPC diagramy. Nakonec jsou všechna navržená zlepšení zrekapitulována a seskupena dle rolí v procesu, kterých se převážně týkají.
Standardy modelování a řízení podnikových procesů
Klička, Lukáš ; Řepa, Václav (vedoucí práce) ; Sigmund, Tomáš (oponent)
Procesní modelování hraje důležitou roli pro dokumentaci a zmapování organizačních procesů a pro specifikaci požadavků na informační systém. V současné době existuje mnoho standardů procesního modelování a každý z nich zastupuje odlišný přístup k modelování a disponuje rozdílnými možnostmi vytváření modelů. Stejné modely vytvořené různými modelovacími jazyky se tak liší z hlediska své expresivity dle dispozic jednotlivých standardů. Cílem této práce je zhodnotit efektivitu vybraných standardů procesního modelování. Efektivita standardů bude hodnocena na dvou úrovních. Jednak z hlediska jejich sémantiky a dále z hlediska jejich syntax. Zhodnocení standardů z hlediska jejich sémantické stránky bude provedeno na základě srovnání standardů s metamodelem podnikových procesů projektu Opensoul. Tento model definuje sadu základních elementů a vazeb mezi nimi na základní úrovni procesního modelování. Syntax standardů bude hodnocena na základě srovnání standardů dle hodnotícího rámce navrženém autory Moody a Hillegersberg. Výsledky srovnání by měly ukázat, který standard nejlépe podporuje jednotlivé oblasti. Hodnotící rámec bude aplikován na tři standardy procesního modelování: BPMN, EPC a IDEF3. Na základě získaných výsledků budou diskutovány jejich silné a slabé stránky. Přínosy diplomové práce lze spatřovat jednak v analýze elementů standardů procesního modelování a dále ve vlastním srovnání jednotlivých standardů dle hodnotícího rámce.
Implementace informačního systému podporujícího zefektivnění procesů a vzájemnou komunikaci společností v mezinárodním obchodě
Exner, Filip ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Voříšek, Jiří (oponent)
Tato práce zkoumá dvě společnosti podnikající v mezinárodním obchodě, které spolupracují již 10 let. Jedná se o českou a tureckou společnost, které spolu řeší obchodní případy týkající se nákupu a prodeje zboží v textilním průmyslu. Intenzivní mezinárodní komunikace je poměrné nákladná (nejčastěji telefonáty) a běžná výměna dat již nevyhovuje možnostem, které nabízí dnešní moderní doba a zpomaluje zpracovávání obchodních případů. Primárním cílem této práce je implementovat informační systém Documentum eRoom tak, aby společnostem urychlil a zefektivnil každodenní práci s obchodními případy. Důležitá bude také optimalizace forem a nákladů na komunikaci. Sekundárním cílem je na základě zpětné vazby z provozu rozhodnost o možné míře přenositelnosti na další partnery, potažmo komerční využití. Cílů bude dosaženo přestavbou hlavního procesu obchodního případu, dále přestavbou podpůrných procesů výměny informací, vyhledávání příležitostí a účastí na veletrzích. Na tuto přestavbu bude navazovat již zmíněná implementace informačního systému eRoom a školení pracovníků obou společností, kteří se stanou uživateli systému. Vlastní přínos spatřuji ve vymyšlení a provedení celého řešení, které povede ke zkrácení času potřebného na vyřizování jednotlivých úkolů, k optimalizaci nákladů na komunikaci a případně i na lidské zdroje. Díky založení hierarchie složek bude vnesen do dokumentace pořádek a data budou dostupná on-line přes internet. Manažeři budou mít možnost rychlé kontroly a evidence pro případné řešení sporů.
Softwarové nástroje pro modelování podnikových procesů
Bavlankulov, Elmurat ; Martanová, Kateřina (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem této práce je ukázat a popsat softwarové nástroje určené pro modelování podnikových procesů. První část je zaměřena na problematiku procesního modelování, kde jsou podrobně popsány pojmy jako podnikový proces, reengineering a modelování podnikových procesů. Ve druhé části jsem se už věnoval konkrétním nástrojům, které lze nalézt na trhu. Ke každému nástroji je podrobný popis funkcionality. V poslední části mé práce jsem se zabýval vytvářením podnikového procesu pomocí všech vybraných nástrojů a následné porovnání těch nástrojů dle namodelovaných procesů a dalších kritérií.
Návrh procesů v oblasti podpory a péče o zákazníka
Müller, Vladimír ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Roulová, Petra (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou modelování podnikových procesů se zaměřením na jejich návrh. Konkrétně se jedná o procesy v oblasti poskytování podpory a péče o zákazníka. Cílem práce je tedy aplikovat metodiku modelování na vybrané podnikové procesy v konkrétní společnosti zabývající se telekomunikačními službami. Teoretická část je zaměřena na procesy, procesní řízení a standardy pro modelování podnikových procesů. V praktické části jsou pomocí vybrané metodiky navrženy procesy v oblasti poskytování podpory a péče o zákazníka, týkající se zavedené služby ABC satelitní televize. U každého z navržených procesů, které jsou vykonávány po aktivaci, jsou vypočítány náklady na provozování daného procesu (finanční, lidské zdroje). Tyto náklady jsou počítány k době, kdy je očekáváno 200 000 zákazníků služby ABC satelitní televize. Souhrn nákladů je ve zhodnocení návrhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 150 záznamů.   začátekpředchozí131 - 140další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.