Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 140 záznamů.  začátekpředchozí131 - 140  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Firemní komunikace a PR na Internetu
Kunert, Pavel ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Pavlík, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá třemi základními problémy, které dále rozebírá a analyzuje. Je založena na srovnání tří firemních snah o efektivní public relations. Autor využívá pracovních zkušeností ze tří různých projektů v pozici osoby odpovědné za public relations a marketing. Práce tak ve výsledku porovnává možnosti a strategie tvorby efektivního public relations ve třech různě velkých společnostech. Kromě srovnávací studie těchto tří projektů, která sleduje jednak strategie rozličných podniků a jednak také možnosti využití internetu a dalších technologií pro větší efektivitu výsledné snahy, se práce zaměří také na analyzování úzké návaznosti marketingu a public relations. Přínosem práce je nový pohled na internetové PR z hlediska jeho návaznosti na informační systém používaný organizací, především na Customer Relationship Management část systému pro řízení vtahu s veřejností. Díky srovnání rozdílných strategií také pomůže odhalit chyby při realizaci public relations a zároveň pomůže s výběrem vhodných prostředků internetového PR. Třetí a čtvrtá kapitola práce popisuje začlenění public relations jednak do moderní internetové společnosti a komunikace, a jednak také do marketingového mixu organizací a firem. V dalších kapitolách již teoretické poznatky přecházejí v praxi na příkladech projektu hudebního festivalu Digital Sun a hudebního Clubu Na Rampě. Nejširší využití informačních technologií a IT/IS organizace pak uvidíme na příkladu přístupu k PR a marketingu ve společnosti Mironet, s.r.o.
Kritéria úspěchu CRM ve formě SaaS v ČR
Maňáková, Helena ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Kacerovský, Jiří (oponent)
Customer relationship management je přístup zahrnující sofistikované metody, které napomáhají komplexnímu zvládnutí vztahů s firemními zákazníky. Tvrdá konkurence v globálním měřítku, kdy dochází k zostřování podmínek obchodování, vede podniky k zamyšlení nad svým portfoliem zákazníků. V České republice se stále více hovoří o zákaznické orientaci a péči o vztahy se zákazníky. Poznání zákazníků je klíčovým faktorem úspěchu. Tomu napomáhají informační technologie pro řízení vztahů se zákazníky -- CRM. Firmy si uvědomují nákladnost těchto technologií a hledají levnější a dostupnější řešení. Tato diplomová práce si klade za cíl zhodnotit kritéria úspěchu CRM softwaru jako služby v České republice. Předmětem práce je stanovit metodu zjištění jednotlivých aspektů úspěchu, provést výzkum a zhodnotit jeho výsledky. Práce obsahuje podled na úrovně CRM, souhrn kritérií pro výběr CRM aplikace, popis technologie SaaS -- software jako služba, výzkum s uvedenými výsledky a závěr.
Bariéry úspěšné implementace a chodu řízení vztahů se zákazníky (CRM) v logistických společnostech
Pešta, Martin ; Spálenka, Daniel (vedoucí práce) ; Žebrák, Miroslav (oponent)
Diplomová práce na téma "Bariéry úspěšné implementace a chodu řízení vztahů se zákazníky (CRM) v logistických společnostech" pojednává o současné situaci CRM v logistických společnostech. Cílem práce je zanalyzovat vzorek několika logistických organizací různého typu, které implementovaly určitý CRM a zjistit, jaké překážky a problémy bránily úspěšnému zavedení, nebo narušují jeho úspěšný chod. Dílčím cílem této práce je zhodnocení ekonomické situace a logistického trhu v ČR. Posledním cílem této práce je poskytnout v závěru určitá doporučení založených na vyhodnocení výsledků odpovědí dotazovaných logistických firem, kterých postupů se vyvarovat a na jaké kritické oblasti se v průběhu implementace zaměřit. Analytická část se opírá o teoreticko-metodologické vymezení a definice pojmu CRM, rovněž tak o vymezení projektového řízení na základě PMBOK. Hlavní přínos je spatřen v návodu pro další společnosti, které zatím s implementací CRM váhají, nebo nemají jasné představy, jaké překážky a jaký efekt zavedení přinese. Inspiraci zde jistě naleznou i společnosti z jiných oborů, ne jen z logistického odvětví.
Aplikace metod hodnocení vztahů se zákazníky v Plzeňských městských dopravních podnicích, a.s.
Buchalová, Petra ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Chvojková, Helena (oponent)
Stěžejním bodem diplomové práce jsou zákazníci a jejich spokojenost. Teoretická část se věnuje charakterizaci přístupu Řízení vztahů se zákazníky (CRM) a metodám hodnocení. Cílem diplomové práce je vytvoření dokumentovaného postupu pro hodnocení spokojenosti zákazníků a aplikace vybrané metody hodnocení. Naplněním tohoto cíle se zabývá část praktická, pro jejíž účely byla vybrána společnost Plzeňské městské dopravní podniky, a.s. Vytvořený dotazník je aplikován na malý vzorek a práce je uzavřena vyhodnocením výsledků průzkumu a aplikovatelnosti dotazníku i dokumentovaného postupu.
Information systems in Banco Popolare Česká republika
Petrášová, Alexandra ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Halousek, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je podat obraz o minulém a současném postavení banky Banco Popolare Česká republika a skupiny Banco Popolare ve světe s důrazem na měnící se prostředí, v kterém operuje a krizi na finančních trzích. Zaměřím se na využití informačních systémů v bankách obecně a vykonám analýzu a zhodnotím implementaci bankovního informačního systému BankUp, identifikuji problémové body a navrhnu vlastní opatření, které by pomohly v budoucnosti předejít podobným problémům a ušetřit časové a finanční náklady. Dále se pokusím najít nový potenciál převázání BankUpu na Internet Banking a systém Customer Relationship Management a navrhnu vlastní řešení ušité na míru banky Banco Popolare Česká republika.
Řízení vztahu se zákazníkem při outsourcingu IT
Horáček, Jan ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Vaněček, Michal (oponent)
Outsourcing IT se jeví jako perspektivní model poskytování IT služeb. Přesto ho využívá jen malé množství firem a jejich spokojenost s ním je podle průzkumů nízká. Na druhou stranu řízení vztahu se zákazníky (CRM) je marketingový přístup, který se stále těší oblibě. Nebylo by tedy CRM řešením také pro outsourcing IT? Jakým způsobem jej v tomto oboru aplikovat? Tato diplomová práce je určena poskytovatelům outsourcingu IT a jejím cílem je najít odpovědi na tyto otázky. Prvním krokem je rozbor základních charakteristických znaků outsourcingu IT, který poslouží jako vodítko pro systematické řešení problému. Práce nepředpokládá znalost CRM, a tak druhým bodem je stručný, nicméně celistvý výklad dané problematiky. Syntézou informací z prvních dvou bodů je pak možno dojít k závěru, že nelze obecně tvrdit, že je CRM vhodný pro outsourcing IT a že je potřeba se rozhodnout vždy v konkrétním případě. V návaznosti na to jsou pro tuto volbu nabídnuta kritéria. V dalších bodech je již řešena aplikace CRM. Nejprve je předložen systém nástrojů pro hodnocení zákazníků. S jeho pomocí může poskytovatel mimo jiné určit, jaká míra individualizace vztahu je z obchodního i věcného hlediska vhodná pro konkrétního zákazníka. Na základě toho může začít budovat vztah se zákazníkem. Práce proto následně nabízí množství doporučení a nástrojů pro rozvoj vztahu mezi poskytovatelem a zákazníkem, a to jak ve fázi získávání zákazníka, tak i během následné spolupráce, kdy je potřeba zákazníka udržet. Práce se zabývá celou škálou různých aspektů marketingu při outsourcingu IT, počínaje snižováním nejistoty zákazníka a jeho rozhodováním o nákupu, přes návody na řízení spokojenosti až k vhodnému nastavení smlouvy o úrovni poskytovaných služeb (SLA). Krátce jsou analyzována i specifika marketingu v outsourcingu IT ve státním sektoru .
Nástroje CRM v bankovnictví
Petrová, Barbora ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Pánek, Michal (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá CRM, nebo-li řízením vztahu se zákazníkem. CRM zahrnuje nové marketingové metody, jež upouštějí od tradičního produktově zaměřeného přístupu a zaměřují se na komplexní zjišťování klientových potřeb. CRM využívá pokročilých datových analýz, díky nimž jsou zákazníci osloveni s nabídkou, která nejlépe odpovídá jejich aktuálním potřebám. Práce vysvětluje základní pojmy související se strategií CRM, jeho druhy a komponenty. CRM je v této práci aplikováno na odvětví bankovnictví a na příkladě české komerční banky popisuje konkrétní přínosy.
Support of decision making process in entreprenurship
Procházková, Katarína ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Nábělková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o problematice rozhodování v podnikání.Postupne definuje pojem manažerské rozhodování, management znalostí. Propojení obou pojmů je v Business Intelligence, které dává data do srozumitelné podoby. Jeden ze systémů, které Business Intelligence využívají, je i řízení vztahů se zákazníky (CRM). Je to systém, který napomáhá k uspořádání vztahů se zákazníky, sbíra o nich data a nabízí bohatý zdroj informaci, podle kterých sa dokáže podnik rozhodnout o svých dalších podnikatelských záměrech. Praktická část je věnovaná systému CRM v organizaci AIESEC, která ho každodenne využívá ve svých činnostech. Cílem této práce je navrhnout postup řešení pro CRM, aby ho bylo možné ve vyšší míře využívat na úrovni rozhodování, celkové rozhodování zefektivnit a zrychlit. Navržené jsou dvě varianty, z kterých jsem na základě zadaných kritérií vybrala jednu, která je pro organizaci AIESEC vhodnější.
Implementace nového software podporujícího řízení vztahů se zákazníky
Chuchvalcová, Eliška ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Horníková, Monika (oponent)
Cílem této práce je poskytnout manažerům komplexní metodiku pro implementaci softwaru, používaného pro podporu řízení vztahu se zákazníky. Protože se jedná o činnost prováděnou jen občas, je metodika založena na teoretických poznatcích projektového řízení, kterému je věnována první část práce. Zohledněna jsou specifika nadnárodní farmaceutické firmy, ale řada poznatků je využitelná i ve společnostech s jiným zaměřením a jiných oblastech používeného softwaru. Proto je značná pozornost věnována rozboru prostředí, ve kterém byla implementace prováděna. Vlastní implementace je popsána v kapitolách odpovídajících teoretickému základu a zpracovanému projektovému plánu jako hlavnímu dokumentu implementace. Popsány jsou praktické zkušenosti, které jsem jako manažer zodpovědný za provedení projektu získala. Během realizace projektu byla potvrzena řada teoretických poznatků i některé praktické manžerské zkušenosti, ať už pozitivní nebo negativní. Vzhledem k důležitosti a charakteru problematiky lze předpokládat, že obdobná činnost bude v budoucnu opakována. Práce dává návod, jak se na implementaci připravit.
Hodnocení zákazníků a predikace jejich odchodu v systému CeMF
Bém, Martin ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Švarcbachová, Jarka (oponent)
Cílem práce je navrhnout systém hodnocení zákazníků a predikace jejich odchodu pro aplikaci CeMF společnosti Digital Resources. Navržený systém je základem pro vytvoření nadstavby typu Customer Intelligence pro řízení zákaznického portfolia. Cíle je dosaženo pomocí propojení Balanced Scorecard, Customer Relationship Managementu a principů Business Intelligence. Práce stanovuje 122 zákaznických ukazatelů ve 28 dimenzích a obsahuje i obecný návrh implementace pro Microsoft SQL Server 2005.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 140 záznamů.   začátekpředchozí131 - 140  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.