National Repository of Grey Literature 1,324 records found  beginprevious1287 - 1296nextend  jump to record: Search took 0.02 seconds. 
Vliv národní kultury na firemní kulturu (příklad hotelnictví)
Buldrová, Andrea ; Mertlíková, Františka (advisor) ; Mišovská, Soňa (referee)
Moje práce se snažila vyřešit otázku vlivu národní kultury na kulturu firemní. Nejprve jsem analyzovala národní kulturu americkou a českou a vyzdvihla charakteristické rysy obou z nich. Poté jsem se přenesla do roviny firemní, kde jsem se věnovala hlavním faktorům, které tuto kulturu vytvářejí. V praktické časti jsem porovnala firemní kultury českého Hotelu Praha, a.s. a amerického hotelu The University Inn at Emory na základě získaných informací a vlastních zkušeností. Závěrem jsem analyzovala vliv národních specifik na formování daných firemních kultur.
Podnikatelské prostředí, obchodní a kulturní zvyklosti Izraele
Gajdušková, Kateřina ; Sztogrynová, Miroslava (advisor) ; Šípková, Martina (referee)
Práce charakterizuje základní vlastnosti trhu, pilíře, na nichž je postavena izraelská ekonomika, silné i problémové oblasti a dosavadní vývoj relevantních charakteristik trhu. Zabývá se i kulturou a jejími specifiky, zvláště při obchodním jednání. Je založena na PEST analýze. Popisuje přírodní prostředí, společnost a kulturu, politický systém a právní normy. Největší pozornost je věnována ekonomickému prostředí a jeho vývoji. Významnou část tvoří zahraniční obchod, protože Izrael je malý stát a je závislý na obchodu s ostatními zeměmi. Samostatná kapitola je věnována obchodu s ČR, který vykazuje rostoucí tendenci.
Obchodní a kulturní zvláštnosti Saúdské Arábie
Havlíková, Kateřina ; Mišovská, Soňa (advisor) ; Mertlíková, Františka (referee)
Bakalářská práce se věnuje odlišnostem saúdské kultury od kultury západní a jejím prvkům, které se promítají do obchodního jednání. Nejprve popisuje teritorium z geografického, politického a demografického hlediska. Podrobně rozebírá kulturní zvyklosti a tradice, náboženství a jeho vliv na život Saúdů. Dále uvádí užitečná fakta pro vstup na saúdský trh, zvláštnosti a specifika obchodního jednání a vyjednávacího stylu.
Analýza firemní kultury v Generali Pojišťovně a.s.
Holečková, Kamila ; Dědina, Jiří (advisor) ; Novák, Milan (referee)
V bakalářské práci je popsána a analyzována firemní kultura ve společnosti Generali Pojišťovna a.s., která zaujímá na českém pojistném trhu šesté místo. Teoretická část práce se zabývá třemi oblastmi ? firemní kulturou, holdingem a pojišťovnictvím. Součástí práce je dotazník, který ověřuje pohled veřejnosti na tuto pojišťovnu.
Firemní kultura společnosti l' Oréal
Ellschlöger, Dan ; Müllerová, Františka (advisor) ; Gullová, Soňa (referee)
This thesis deals with organizational theories, especially the theory of corporate culture. It is focused on L'ORÉAL Co.
Firemní kultura
Jílková, Lucie ; Khelerová, Vladimíra (advisor) ; Kohlová, Lenka (referee)
Firemní kultura ovlivňuje celý chod společnosti. Patří mezi nejzákladnější měkké předpoklady prosperity. Může se stát velmi mocným nástrojem pracovní motivace. Existuje jasná souvislost mezi vyspělostí firmy a její kulturou. Cílem je zhodnotit firemní kulturu jednak po stránce teoretické a jednak po stránce praktické se zaměřením na Skupinu ČEZ, v neposlední řadě také diagnostikovat firemní kulturu v této společnosti. Bakalářská práce se skládá ze tří hlavních částí. První část práce je zaměřena na firemní kulturu obecně. Druhá část nabízí seznámení s kulturou Skupiny ČEZ. Třetí část je věnována diagnostice firemní kultury se zaměřením na zjištění stavu kultury ve Skupině ČEZ.
Organizational culture of Telefónica O2
Patera, David ; Surynek, Alois (advisor) ; Čitanová, Petra (referee)
The topic of this work is a characteristics of the organizational culture of the company Telefonica O2. The objective was to describe the integration process of two merging companies (Cesky Telecom and Eurotel) and an influence if this integration on development and formation of the organizational culture of Telefonica O2. Further then to analyse two surveys of employees' satisfaction and to analyze strong and weak points of the orgnanizational culture.
The business environment in Republic of South Africa
Mojžíšová, Klára ; Gullová, Soňa (advisor) ; Mach, Tomáš (referee)
Práce je zaměřena na podnikatelské prostředí v Jihoafrické republice. Přibližuje možnosti podnikání a xportu českým podnikatelům. Popisuje také potecionální příležitosti, které zahraničním investorům právě Jihoafrická republika nabízí.
Impact of culture elements on the marketing. Specifics of New Zealand culture.
Kadlec, Michal ; Koudelka, Jan (advisor) ; Zamazalová, Marcela (referee)
This Diploma paper deals with topic of cultural impact on the Marketing. Connections and significance of cultural elements are explored in marketing perspective. The methodical section of this paper is focused on the Culture of New Zealand, when its specific traits are described and main cultural elements related to the marketing are analyzed. In the first part of the paper it discusses the culture in general terms as well-dynamic process and takes up with the main elements of culture. Extraordinary attention is paid to the specific symbolic perception of colours in various cultures as the most important visual factor, which is also connected with the marketing. Theoretical section of this paper is closed up by analysis of the Model cultural dimensions, which was invented by Dutch anthropologist Geert Hofstede. This model provides measurable data about main cultural traits and differences in certain cultures over the World. The Analysis of Hofstede`s model also includes relation to the various religions. The second part of the paper deals with the process of significant culture elements application on the marketing field. Primarily attention goes to the marketing mix and its tools -- product, price, place and promotion. This section defines and explains main aspects and perspectives of multicultural marketing, which are necessary to respect. The final methodical part of this paper focuses on the Culture of New Zealand and its fundamental elements related to the marketing as well. It provides overview of the main culture traits, which are essential to be adapted to launch New Zealand market successfully. Research of the visual symbol perception in Czech and New Zealand culture completes this topic. This was done through questionnaire using cultural based print advertisements. In conclusion it presents summary of the main goals found in this diploma paper.
Profesní etiketa v multikulturní firmě v kontextu americké kultury
Skopová, Gabriela ; Mertlíková, Františka (advisor) ; Mišovská, Soňa (referee)
Práce se zaměřuje na porovnání národní a firemní kultury s důrazem na jejich odlišnosti, avšak zkoumá i případné souvislosti. Podobně postupuje také při popisu společenské a profesní etikety. V druhé části jsou teoretické poznatky aplikovány na konkrétní příklad.

National Repository of Grey Literature : 1,324 records found   beginprevious1287 - 1296nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.