Original title: Podnikatelské prostředí, obchodní a kulturní zvyklosti Izraele
Authors: Gajdušková, Kateřina ; Sztogrynová, Miroslava (advisor) ; Šípková, Martina (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce charakterizuje základní vlastnosti trhu, pilíře, na nichž je postavena izraelská ekonomika, silné i problémové oblasti a dosavadní vývoj relevantních charakteristik trhu. Zabývá se i kulturou a jejími specifiky, zvláště při obchodním jednání. Je založena na PEST analýze. Popisuje přírodní prostředí, společnost a kulturu, politický systém a právní normy. Největší pozornost je věnována ekonomickému prostředí a jeho vývoji. Významnou část tvoří zahraniční obchod, protože Izrael je malý stát a je závislý na obchodu s ostatními zeměmi. Samostatná kapitola je věnována obchodu s ČR, který vykazuje rostoucí tendenci.
Keywords: ekonomika; Izrael; kultura; společnost; zahraniční obchod

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/2700

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-5302


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share