Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 133 záznamů.  začátekpředchozí124 - 133  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán - produkce biopaliv
Dostal, David ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Barton, Monika (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce Podnikatelský plán - produkce biopaliv je vytvoření podnikatelského plánu na založení společnosti na produkci dřevěných pelet nedaleko Čáslavi a ověření životaschopnosti tohoto záměru. Teoretická část je zaměřena na specifika malých a středních firem a zásady zpracování podnikatelského plánu. V závěru teoretické části jsou popsány metody hodnocení úspěšnosti projektu. V praktické části je již zpracován samotný podnikatelský plán se všemi náležitostmi, které by podnikatelský plán měl obsahovat.
Analýza konkurence
ŘEŘÁBEK, Tomáš
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu konkurence společnosti Zeelandia na českém trhu. V literárním přehledu je uvedena problematika týkající se situační analýzy, konkurence, analýzy konkurence, SWOT analýzy, SW analýzy a Porterova modelu pěti konkurenčních sil. V praktické části je vypracován seznam konkurentů, srovnání finančních ukazatelů, stanovení tržních podílů, SW analýza s bodovým ohodnocením, vytipování klíčových silných a slabých stránek a následné celkové vyhodnocení.
Systém řízení a konkurenceschopnost maloobchodu
PIHEROVÁ, Jitka
Diplomová práce na téma Systém řízení a konkurenceschopnost maloobchodu se zaměřuje na systém řízení, spokojenost zákazníků, vztahy s dodavateli a odběrateli a analýzu konkurence firmy Jana Vohryzková, která používá obchodní název: Vítěz, prodejna sportovních pohárů a trofejí. První část se zabývá teoretickým základem nutným k vypracování analýzy konkurence, vztahů k zákazníkům, dodavatelům a odběratelům. Druhá část se věnuje charakteristice maloobchodu, analýze vztahu s dodavateli a odběrateli, systému péče o zákazníky, spokojenosti zákazníků a analýze konkurence. Charakteristika maloobchodu je změřena na vývoj firmy, dispoziční řešení prodejní jednotky, zařízení prodejní jednotky, šíři sortimentu a prodej zboží. Firma se zabývá prodejem v klasickém i v internetovém obchodě. Tržby z e-shopu tvoří 58% celkových tržeb a tržby na prodejně 42% celkových tržeb. Analýza konkurence je tedy rozdělena na dvě části: analýza konkurence obchodu a analýza konkurence internetového obchodu. Součástí práce jsou dotazníková šetření zaměřená na spokojenost zákazníků obchodu a spokojenost zákazníků e-shopu. Tyto dotazníky zákazníci vyplňovali v období šesti měsíců. V této době navštívilo obchod 62 zákazníků, z nichž 47 dotazník vyplnilo. Dotazník tedy vyplnilo 75,81% zákazníků. Z celkového počtu 76 přijatých internetových objednávek, byl dotazník vyplněn 58 zákazníky. Tento dotazník vyplnilo 76,32% zákazníků e-shopu. Výstupem diplomové práce jsou návrhy na udržení a zlepšení konkurenční pozice firmy na trhu a zvýšení spokojenosti zákazníků obchodu i internetového obchodu.
Analýza vnějšího prostředí vybraného podniku
ŠANDOR, Pavel
Cílem této diplomové práce bylo, na základě odborné literatury, vlastních poznatků a získaných informací o trhu, vypracovat analýzu vnějšího prostředí firmy vybraného podniku. K výsledkům jsem došel pomocí STEP analýzy, Porterova modelu, analýzy konkurence a SWOT analýzy. Pomocí STEP analýzy jsem se snažil vymezit faktory, které mohou podnik ovlivňovat, i když se nachází vně podniku. Na základě Porterova modelu jsem zanalyzoval pět konkurenčních sil, které mají na náš podnik vliv, a to noví konkurenti, dodavatelé, odběratelé, substituty a konkurenční ring. Analýzou konkurence jsem posoudil, které firmy, zabývající se kovovýrobou a zámečnictvím, jsou přímými konkurenty firmy a mohou představovat jejich potencionální hrozbu. Metodou SWOT analýzy jsem posuzoval vnitřní silné a slabé stránky podniku a vnější příležitosti a ohrožení. Základem bylo nalezení vhodných faktorů a poté stanovení jejich důležitosti pomocí metody párového srovnávání. Na závěr jsem provedl zhodnocení dat, na jejichž základě jsem vypracoval doporučení pro budoucí vývoj podniku a navrhl jsem vhodné strategie. Těmito strategiemi byly strategie rozvoje trhu, strategie proniknutí na trh, strategie vytváření konkurenční výhody cestou nízkých nákladů a strategie soustředné diverzifikace.
Zlepšení konkurenční pozice prodejny Coop v Plané u Mariánských Lázní
RICHTARIKOVÁ, Hana
Diplomová práce se zabývá maloobchodem, který prochází neustálými změnami. Zaměřila jsem se na zlepšení konkurenční pozice prodejny COOP v Plané u Mariánských Lázní. Pro tuto prodejnu vznikla řada doporučení, která napomohou ke zlepšení pozice na trhu.
Marketingová strategie v oblasti regenerace, výživy a sportovního tréninku
Boháčová, Martina ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem bakalářské práce je zjistit pro účely nově vznikajícího podniku v Brandýse nad Labem-Staré Boleslavi, který chce podnikat v oblasti regenerace, výživy a sportovního tréninku, zda je na daném trhu prostor pro nový podnik, jaké je chování spotřebitelů na trhu, jaká jsou jejich přání a potřeby. K těmto účelům slouží analýza konkurence a dotazníkové šetření spotřebitele v dané oblasti. Dalším cílem je stanovit podniku marketingové cíle a navrhnout marketingovou strategii zakládající se na marketingovém mixu. Tato praktická část je doplněna teoretickými východisky s důrazem na marketingové koncepce, plánovací etapu marketingové strategie, marketingová rozhodnutí v maloobchodě, nákupní chování spotřebitele a marketingový výzkum.
Analýza spotřebního chování klientů lázeňského hotelu
Veselá, Zuzana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Richter, Jiří (oponent)
Práce se nejprve zaměřuje na podstatu marketingu, marketingového výzkumu a možnosti jeho využití v praxi. V rámci teoretické části se zabývá i specifiky marketingu v oboru hotelnictví. Další kapitola je zaměřena na charakteristiku vybraného lázeňského hotelu, jeho popis, vlivy makroprostředí, marketingovou strategii a analýzu konkurence. Předmětem praktické části je analýza spokojenosti hostů v letech 2008-2009 a porovnání výsledků s výstupem z let 2004-2007. Na základě výsledků výzkumu jsou v poslední části práce uvedeny návrhy na zvýšení prosperity hotelu do budoucna.
Podnikatelský plán
Bečvarovská, Klára ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Schuster, Karel (oponent)
Diplomová práce je zaměřená na Podnikatelský plán z praktického hlediska. V teoretické části se věnuji praktickým radám pro podnikatele, jaké jsou časté chyby při tvorbě plánu, jaké má plán vůbec funkce. V praktické části se věnuji expanzivní strategii ruské společnosti, která chce prostřednictvím joint venture s českou společností prorazit na český trh. Zaměřila jsem se na analýzu poptávky, segmentaci trhu, analýzu konkurence a marketingovou strategii společnosti.
SEO optimalizace webových stránek
Hemala, David ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Brdek, Vladimír (oponent)
Vypracování teoretického základu SEO optimalizace a její problematiky. Následně zakoupení domény, kde budou vytvořeny prezentační stránky firmy (Firma se zabývá prodejem krmiv pro akvarijní ryby), které se budou sledovat a optimalizovat pro vyhledávače. Celý průběh práce bude zaznamenán a vyvodí se patřičné závěry. Cílem práce je snaha o docílení větší návštěvnosti stránek a dostat web na lepší pozice ve vyhledávačích. Práce také obsahuje analýzu konkurenčních stránek.
Oceňování značky jako nehmotného majetku firmy
Šťastná, Zuzana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Vodička, Milan (oponent)
Diplomová práce se zabývá oceňováním značky jako nehmotného majetku firmy. Teoreticky je zde pojednáno jaký je rozdíl mezi značkou a ochrannou známkou, jaká je důležitost značky a podstata budování značky. Jsou zde popsány také oblasti, ve kterých je využíváno oceňování značky. Vybraná společnost je v praktické části podrobena několika analýzám a hodnota její značky je zjištěna pomocí metody licenční analogie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 133 záznamů.   začátekpředchozí124 - 133  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.