Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,574 záznamů.  začátekpředchozí1224 - 1233dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategická analýza
Bartuňková, Alena ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Přikryl, Jiří (oponent)
Cílem předložené diplomové práce je provést strategickou analýzu firmy ELIT CZ, nalézt její silné a slabé stránky, identifikovat příležitosti a hrozby, které na ni mohou čekat ve vnějším prostředí a na základě zjištěných informací definovat strategická doporučení. Práce sestává ze dvou stěžejních částí. V první z nich, nazvané jako teoreticko-metodologická část, jsou vysvětleny postupy a popsána teorie strategické analýzy. Kromě základních definic a vysvětlení souvisejících pojmů jsou nastíněny i nejčastější nástroje strategické analýzy, které jsou využity v druhé, analytické části práce. Postupně jsou provedeny analýzy vnějšího a vnitřního okolí, vnitřních zdrojů a schopností společnosti a SWOT analýza. Analytickou část uzavírají strategická doporučení, která vycházejí z výsledků provedené strategické analýzy
Strategie brand managementu ve službách
Novotný, Petr ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Moderní přístupy k teorii služeb. Specifika brand managementu ve službách. Výběr subjektu a analýza produktového portfolia služeb. Návrh strategie šíření značky vybrané produktové řady služeb.
PR strategie plaveckého oddílu TJ Pozemstav Prostějov
Matyášková, Markéta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Bělíková, Barbora (oponent)
Hlavním cílem mé diplomové práce je navrhnout public relations strategii pro účinnou komunikaci s danými cílovými skupinami a navrženou strategii také prakticky realizovat. V teoretické části stručně popisuji marketingové a komerční komunikace s důrazem na možnosti propagace pomocí nástrojů public relations. Zaměřuji se zejména na praktické využití jednotlivých nástrojů a určení správného postupu, abych v praktické části byla schopná sestavit vhodnou strategii pro neziskovou organizaci, kterou je plavecký oddíl TJ Pozemstav Prostějov. V praktické části navrhuji strategii komunikace s využitím public relations. Strategie, rozpracovaná do taktického scénáře, byla realizována od března do prosince 2011. V závěru hodnotím splnění a účinnost realizované kampaně a navrhuji změny do budoucnosti.
Strategic analysis of Tesco Stores a.s
Križan, Dalibor ; Sedláčková, Helena (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Diplomová práce se zabývá strategickou analýzou společnosti Tesco Stores a.s. Teoretická část obsahuje představení metodologie problematiky strategické analýzy a jejích základních částí, jejichž znalost je podstatná při jejím zpracování. V úvodu praktické části je popsán profil společnosti Tesco. V analýze makrookolia jsou popsány informace o trendech a silách, které nejvíce ovlivňují maloobchodní trh. Dále je analyzované odvětví maloobchodu, jeho atraktivita a hybné síly, které na něj působí. Analýza konkurenčního prostředí odkrývá vztahy v maloobchodě mezi zákazníky, dodavateli a samotnými konkurenty. Portfolio analýza ukazuje pozici základních typů prodejen Tesco a SWOT analýza odhaluje silné a slabé stránky společnosti ve srovnání s příležitostmi a hrozbami trhu. V závěru práce jsou identifikovány specifické výhody a navrženy strategické doporučení.
Strategic Analysis of an Enterprise
Hubertová, Veronika ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Diplomová práca je zameraná na určenie strategického postavenia a odporučenie vhodnej stratégie spoločnosti H&V, s.r.o. V teoretickej časti práce sú popísané základné pojmy strategickej analýzy a jednotlivé externé a interné stratégie. Teoretické informácie som čerpala z odbornej literatúry. Na túto časť nadväzuje praktická časť, kde sú spracované jednotlivé strategické analýzy. V prvej kapitole praktickej časti sú spracované jednotlivé externé analýzy, ktoré sú aplikované na spoločnosť H&V, s.r.o. V ďalšej kapitole sú spracované interné analýzy danej spoločnosti. Následne tieto spracované analýzy sú zhrnuté v SWOT analýze, ktorá slúži na definovanie silných a slabých stránok z interného prostredia spoločnosti a príležitostí a hrozieb z externého prostredia. Na základe týchto analýz je v poslednej kapitole práce odporučená stratégia, ktorá je vhodná pre spoločnosť H&V, s.r.o. Cieľom diplomovej práce je vypracovať strategickú analýzu pre konkrétny podnik H&V, s.r.o. a následne mu odporučiť vhodnú stratégiu. Hlavný prínos diplomovej práce spočíva v tom, že spoločnosti H&V, s.r.o. sú predložené spracované jednotlivé externé a interné strategické analýzy a následne odporučená stratégia, ktorá by mohla byť pomôckou pre spoločnosť H&V, spol. s.r.o. pri jej podnikaní do budúcna.
Strategie podniku
Pátková, Andrea ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Janošíková, Barbora (oponent)
Cílem diplomové práce je zpracovat strategickou analýzu společnosti Forest Gamp, s.r.o. Provést externí a interní analýzu a na základě těchto analýz zjistit postavení na trhu a navrhnout strategii.
Podnikatelský plán
Maťátková, Miroslava ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Štekrt, Vladimír (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou podnikatelského plánu společnosti ICV -- Institut certifikovaného vzdělávání s.r.o. Cílem práce je zamyslet se ve strukturované formě nad jednotlivými aspekty podnikatelské myšlenky, analyzovat externí a interní prostředí a na základě stávajících a predikovaných ekonomických dat navrhnout vhodnou cestu k docílení stanovených cílů, ke zlepšení výkonnosti a efektivnosti společnosti. První část přibližuje teoretické základy zpracovávání podnikatelských plánů. Druhá praktická část práce obsahuje analýzu vnějšího okolí, popis produktů, marketing a obchodní plán. Pojednává také o managementu a přináší základní ekonomická vyhodnocení. Závěr pak shrnuje jednotlivé cíle projektu a navrhuje nejlepší postup k jejich splnění.
Strategická analýza nestátního zdravotnického zařízení: Nemocnice Podlesí, a.s.
Lichnovská, Jana ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Jankůj, Miroslav (oponent)
Řízení zdravotnických zařízení je v dnešní době stále složitější a komplikovanější. Oblast zdravotnictví je charakteristická značně dynamickým prostředím, kde je strategické řízení téměř nezbytné. Cílem diplomové práce je vytvořením strategické analýzy Nemocnice Podlesí, a.s. V rámci analýzy externího prostředí je využita metoda PEST analýzy, Porterův model pěti konkurenčních a charakteristika odvětví. Část zabývající se interní analýzou obsahuje analýzu zdrojů, finanční analýzu a Mortonovy komponenty organizace. V závěru práce jsou definovány nedostatky a na jejich základě jsou stanovena doporučení pro budoucí rozvoj nemocnice.
Aplikace princípů teorie her v oligopolním prostředí
Strážnický, Matúš ; Hořejší, Bronislava (vedoucí práce) ; Fantová Šumpíková, Markéta (oponent)
Diplomová práce si dává za cíl popsat strategické oligopolní prostředí českého telekomunikačního průmyslu a uvést základní principy teorie her s možností jejich aplikace na výše uvedenou problematiku. Začíná historickými změnami v českém telekomunikačním sektoru, které ovlivňují aktuální strukturu průmyslu. Práce stručně popisuje jednotlivé hráče na telekomunikačním poli a vztahuje svou pozornost na charakteristiku sektoru pomocí modelů oligopolu. Následně poskytuje teoretický pohled na možné strategie vstupu do oligopolních průmyslných struktur. Praktická část je zaměřena na teorii her v cenotvorbě, vstupu na trh a odrazování zájemců o vstup na trh spolu s příklady použití. Závěr práce sumarizuje cíle a poskytuje finální komentáře k práci.
Analýza faktorů ovlivňující strategie a očekávání českých začínajících firem
Šála, Miroslav ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Jaklová, Martina L. (oponent)
Cílem mé práce je analyzovat faktory, které ovlivňují strategie a růstová očekávání českých začínajících firem. Analýza je založena na datech získaných při sběru dat pro GEM konsorcium a unikátní studii českých podnikatelů provedených v roce 2011. Analýza je založena na různých statistických metodách, jejichž cílem je určit mikroekonomické faktory ovlivňující (1) výběr strategie a (2) růstová očekávání. Co se týče faktorů ovlivňující očekávaný růst podniku, výzkum je zakončen vytvořením regresních rovnic vysvětlujících očekávaný růst v tržbách a v počtu zaměstnanců. Faktory ovlivňující výběr strategie jsou: zkušenosti vlastníků-manažerů, prostředí podniku, self-efficacy, pohlaví a inovativnost. Faktory ovlivňující očekávaný růst tržeb jsou: inovativnost, self-efficacy, strategie, zkušenosti vlastníků-manažerů, sociální kapitál, záměr exportovat a podnikové plánování. Faktory ovlivňující očekávaný růst v počtu zaměstnanců jsou právní forma společnosti, záměr exportovat, self-efficacy, inovativnost, strategie a podnikové plánování. Následující faktory tvoří regresní rovnici vysvětlující očekávaný růst v tržbách: finanční plánování, záměr exportovat, vzdělání, použití ochrany duševního vlastnictví a věk podnikatele. Faktory vysvětlující očekávaný růst v počtu zaměstnanců jsou: (1) záměr exportovat, novost produktu a právní forma společnosti, (2) novost produktu, inklinace k Porterově strategii odlišení se a finanční plánování. Spolu s těmito faktory byla prokázána funkčnost Porterovy teorie strategií u českých podnikatelů a bylo zjištěno, že část českých podnikatelů je prokazatelně "stuck-in-the-middle". Těmito zjištěními poskytuje tato práce unikátní empirické ověření teorie růstu a strategie na souboru českých začínajících podnikatelů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,574 záznamů.   začátekpředchozí1224 - 1233dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.